نوشته شده توسط : مهران

معرفی قهوه فوری سوپریم گانودرما دکتر بیز


قارچ گانودرما دارویی است که دارای ارزش زیادی می باشد و در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جالب است بدانید برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت فرآوری شده با قهوه تولید شده که این محصول از محصولات کمپانی بزرگ دکتر بیز می باشد. قهوه فوری سوپریم دکتر بیز یا کافه سوپریم گانودرما، یکی از محصولات بی نظیر می باشد که دارای گواهینامه های معتبر داخلی و بین‌ المللی است که نشان دهنده کیفیت محصول می باشد. این قهوه با ترکیبات معجزه ‌آسایی که دارد فواید متعددی دارد. از این رو مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

قهوه از دیرباز تاکنون یکی از نوشیدنی های پر طرفدار در همه دنیا بوده است. اما قهوه حاوی مقدار زیادی کافئین است که برای سلامتی مضر می باشد. بنابراین شرکت دکتر بیز، در کنار سایر محصولات خود، اقدام به تولید شکل جدیدتری از قهوه به نام قهوه سوپریم گانودرما نموده است که در این نوع قهوه، علاوه بر استفاده از قهوه و سایر افزودنی های دیگر، از پودر قارچ گانودرما نیز استفاده شده است تا این نوشیدنی علاوه بر دارا بودن طعم و عطری بی نظیر، دارای خواص درمانی بسیار باشد.

قهوه سوپریم گانودرما، نوعی قهوه مغذی و بسیار خوشمزه است که در ایران طرفداران خاص خود را دارد. این نوشیدنی خوشمزه، دارای طعمی خامه ای و شیرین است که با همه ذائقه ها سازگار است و همه افراد از نوشیدن آن لذت می برند. در این قهوه، از جینسینگ، پودر قارچ لوسیدوم، خرنوب، قهوه عربیکا و فیبر استفاده شده است. شما می توانید با خرید این محصول، از خواص قهوه سوپریم دکتر بیز بهره مند شوید.

 

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز


در حال حاضر مغذی ترین نوع قهوه های گانودرما، قهوه فوری سوپریم یا کافه سوپریم میباشد. همانگونه که از نام این نوشیدنی پیداست، مصرف آن میتواند باعث افزایش انرژی و همچنین افزایش سوخت و ساز در بدن شود که کمترین نتیجه ی آن سرحالتر شدن در صبح زود یا اواسط روز خواهد بود.

همراه شدن خواص جینسینگ در کافه سوپریم با قارچ گانودرما باعث افزایش کارآیی خواص گانودرما و ویژگیهای مضاعف بیشتر در این محصول شده است.

روش مصرف قهوه فوری سوپریم، به سادگی ریختن پودر در یک فنجان آب جوش می باشد.

قیمت قهوه فوری سوپریم گانودرما با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۳۹۸ هزار تومان تقدیم شما می شود.

 

 

 

از کجا قهوه گانودرما اصل و با تخفیف خریداری کنیم؟

 


امروزه قهوه گانودرما به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد سر زبان ها افتاده است و بسیاری از مردم برای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز روزانه در گوگل و اینستاگرام جستجو های زیادی را انجام میدهند و در این بین بعضی از افراد با مشکلاتی مثل مشاوره اشتباه و یا قیمت های بسیار گران مواجه میشوند، و چون اطلاعات دقیقی از قیمت و نحوه خرید قهوه گانودرما دکتر بیز ندارند در دام افراد سودجو میفتند.

و البته گول قیمت های بعضی از ارزان فروش های گانوردما رو نخورید چرا که تاریخ انقضا روی بسته ها را تغییر میدهند! پس در ادامه با ما باشید تا به شما کمک کنیم که خرید عالی و مطمئن داشته باشید.

سایت گانودرما بیز در این مقاله سعی کرده است تمام نکات در مورد قهوه گانودرما را برای شما توضیح دهد، ممنون از همراهی شما



:: بازدید از این مطلب : 8

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: