نوشته شده توسط : مهران

ترکیبات اصلی هات چاکلت گانودرما

خامه بدون لبنیات [شربت گلوکز جامد، چربی گیاهی، کازئینات سدیم (مشتقات شیر)، دی فسفات پتاسیم، تری پنتا سدیم فسفات، دی اکسید سیلیکون، مونو و دی چربی و ریبوفلاوین]، شکر، پودر شیر بدون چربی، پودر، پودر ریش ارگانیک با عصاره مالت (گانودرما لوسیدوم)، رایحه طبیعی

 

 

قهوه گانودرما اصلی در طعم های مختلف تولید و سرو می شود و مصرف آن به افراد دیابتی بسیار توصیه می شود. توجه داشته باشید که نیمه عمر هر ساشه حدود 24-48 ساعت است، یعنی باید دوره مصرف را در فواصل 1-2 روزه کامل کنید. مصرف چند بسته از این قهوه به صورت پراکنده خواص درمانی آن را برای شما آشکار نمی کند. این قهوه باید حداقل دو دوره به طور مرتب استفاده شود تا تاثیر فوق العاده آن در کاهش قند مضر بدن مشاهده شود.مصرف این قهوه و خانواده های آن به هیچ وجه با دیابت یا حتی بیماری هایی مانند بیماری های عروق کرونر قلب منافاتی ندارد و بسیار مفید است. اگر می خواهید در مورد خاصیت قهوه گانودرما دکتر بیز  بیشتر بدانید مقاله خواص قهوه گانودرما را از دست ندهید.

 

Ganoderma Hot Chocolate2

Ganoderma Hot Chocolate2

خواص کاکائو

با خوردن هات چاکلت گانودرما علاوه بر خواص گانودرما از خواص کاکائو نیز بهره مند می شوید. از مهمترین خواص کاکائو می توان به موارد زیر اشاره کرد (لینک منبع):

حاوی پلی فنول
تنظیم فشار خون
خطر حملات قلبی و سکته را کاهش دهید
گردش خون و عملکرد مغز را بهبود می بخشد
برای کنترل وزن، دیابت نوع 2 و آسم موثر است
محافظت در برابر سرطان

 

سایر خواص هات چاکلت گانودرما بیز

کاهش خطر حمله قلبی، رقیق کننده خون، کاهش اضطراب، افزایش تمرکز، آرام بخش، ضد افسردگی، مناسب برای کبد چرب، بهبود هضم، کمک به هضم و جذب غذا، مناسب برای یبوست

 

Ganoderma Hot Chocolate9

Ganoderma Hot Chocolate9

 

عوارض پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما

افراد مبتلا به مشکلات گوارشی مانند GERD باید از شکلات داغ اجتناب کنند

زیرا دریچه یا اسفنکتر بین مری و معده را باز می کند و مشکل آنها را تشدید خواهد کرد.

مصرف زیاد شکلات داغ باعث یبوست می شود

بنابراین اگر به خوردن آن علاقه دارید، یک یا دو بار در هفته شکلات داغ بخورید.

مصرف شکلات بسیار اعتیاد آور است و باعث می شود نتوانید از خوردن آن دست بکشید.

مصرف بیش از حد هات چاکلت به دلیل کالری بالای آن باعث افزایش وزن می شود.

 

Ganoderma Hot Chocolate6

Ganoderma Hot Chocolate6

 

عوارض هات چاکلت گانودرما

 

توصیه می کنیم برای حفظ سلامت دندان ها کمتر قهوه بنوشید و مصرف این نوشیدنی را کاهش دهید، زیرا شکلات داغ و برخی نوشیدنی های کافئین دار در افزایش پوسیدگی دندان تاثیر قوی دارند و خوردن شکلات زیاد به دندان آسیب می رساند. دندان ها این باعث رفلاکس در بدن شما می شود.

 

 

در انتها برای شما عزیزان متنی کوتاه و مفید از سایت های دکتر(دکتر سلام) برای شما آورده ایم:

 

 

مصرف کنندگان بالای قهوه ممکن است دچار افزایش دفع کلسیم از ادرار شده و در معرض خطر پوکی استخوان قرار گیرند. این مشکل به خصوص در مورد کسانی که به اندازه کافی کلسیم دریافت نمی کنند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.
افراط در مصرف کافئین ممکن است تا حد چشمگیری سیستم عصبی مرکزی را تحریک کند. همچنین مقدار بالای کافئین تاثیرات منفی در خوابیدن و کیفیت خواب دارد. هر فردی باید متناسب با شرایط خواب خود ساعت نوشیدن قهوه را تنظیم کند اما به طور کلی توصیه می شودچهار تا شش ساعت قبل از رفتن به رخت خواب، قهوه نوشیده نشود.
با این حال، دانه های قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است. محققان تایید کرده اند که یک فنجان قهوه مقدار آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به همین مقدار آب انگور، تمشک و پرتقال دارد.

 

 

Ganoderma Supreme Coffee

 

قیمت قهوه گانودرما سوپریم

 

قیمت دکتر بیز سوپریم در آریوکالا بسیار مناسب و ارزان می باشد و شما می توانید این محصول را با تخفیفی عالی خریداری نمایید. برای اطمینان از قیمت منصفانه محصولات بیز در سایت آریوکالا می توانید قیمت محصولات این فروشگاه را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید تا با اطمینان از این فروشگاه خرید کنید. از طرفی در هنگام خرید باید از اصالت فروشگاه اطمینان کامل داشته باشید چرا که برخی از فروشگاه های غیرقابل اعتماد محصولات تقلبی و تقلبی را در مقادیر بسیار کم برای شما ارسال می کنند و مصرف این محصولات می تواند به سلامت شما آسیب برساند

 

 

Ganoderma Coffee

Ganoderma Coffee

 

کدام قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی خوب است

 

شاید این سوال پیش آمده باشد که آیا قهوه گانودرما درمانی برای زگیل تناسلی دارد؟ یکی از دغدغه های افراد مبتلا به زگیل تناسلی، درمان این عارضه با محصولات مختلف گانودرمای ذکر شده در قهوه گانودرما سوپریم است.

این بیماری زندگی جنسی همسران را مختل کرده است و گاهی شدت بیماری به حدی است که فرد مبتلا دچار خونریزی و درد در ناحیه تناسلی می شود، بنابراین افراد مبتلا به زگیل تناسلی به دنبال درمان با قهوه گانودرما سوپریم هستند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

یکی از مهم ترین کاربردهای قهوه قارچ گانودرما دکتر بیز این است که باعث لاغری شما می شود، بنابراین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از مشکل چاقی و اضافه وزن رنج می برید، به شما توصیه می کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید. قهوه فوری گانودرما دکتر بیزچیست؟ این قهوه نوع خاصی از قهوه است که از عصاره قارچ گانودرما به دست می آید و به همین دلیل خواص فوق العاده ای برای بدن دارد.

قهوه های گانودرما دکتر بیز یکی از پر مصرف ترین محصولات گانودرما است که امروزه فروش زیادی دارد. قهوه گانودرما دکتر بیز پودری است و برای استفاده از آن باید این پودر را در آب جوش ریخت تا قهوه ای خوشمزه و البته بسیار مفید به دست آید. قهوه ی گانودرما دکتر بیز یکی از بهترین انواع قهوه گانودرما است که می توانید فواید فوق العاده آن را از تهیه آن تجربه کنید.

New Ganoderma Supreme Coffee
New Ganoderma Supreme Coffee

همه چیز درباره قهوه گانودرما
قهوه گانودرما dr biz علاوه بر اینکه باعث لاغری شما می شود، خواص درمانی بسیار دیگری نیز دارد، مانند تقویت ایمنی بدن و بهبود حافظه. ما در نمایندگی فروش محصولات دکتر بیز انواع قهوه گانودرما دکتر بیز را برای شما آورده ایم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد مزایای این محصول به دست آورید.

محصولات دکتر بیز قهوه گانودرما
قهوه گانودرما ارزان می تواند فواید زیادی داشته باشد که یکی از مهمترین آنها کمک به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است. استفاده از این محصول فرآیند چربی سوزی در بدن شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. بنابراین چربی بدن خیلی سریعتر از حد معمول از بین می رود و زمان زیادی را بدون آن سپری خواهید کرد. با کاهش وزن می توانید چربی را کم کنید و خوش اندام شوید.

Side effects of mocha coffee4
Side effects of mocha coffee4

انواع قهوه ی گانودرما
چرا باید این قهوه گانودرما لوسیدوم را برای کاهش وزن بخریم؟ شاید یکی از مهمترین سوالاتی که از شما پرسیده می شود این باشد که در بین تمامی محصولات موجود در زمینه لاغری، چرا باید از محصولات لاغری گانودرما برای کاهش وزن استفاده کنید؟ دلایل مختلفی برای این سوال وجود دارد. یکی از دلایل اصلی علاقه افراد به استفاده از انواع قهوه گانودرما و خواص آن برای کاهش وزن این است که این محصولات هیچ عارضه ای برای بدن ندارند و متأسفانه بسیاری از داروها و روش هایی که برای کاهش وزن استفاده می شود عوارض جانبی دارد. بدن انسان که افراد را چاق و اضافه وزن می کند معمولا از این روش ها استفاده نمی کند.

بهترین قهوه گانودرما
قهوه حاوی گانودرما یکی از معروف ترین انواع قهوه گانودرما بیز است که امروزه بسیاری از مردم آن را درست می کنند. شاید یکی از دلایل اصلی فروش بسیار زیاد این محصول تاثیر شگفت انگیز آن در کاهش وزن و چربی سوزی باشد.با این حال، می توانید از صحت و اصالت انواع گانودرما دکتر بیز کاملا مطمئن باشید و خرید و استفاده از آن بی خطر باشد.

Ganoderma latte coffee7
Ganoderma latte coffee7

سفارش قهوه گانودرما
با قهوه های گانودرما بیز ایمنی خود را تقویت کنید یکی دیگر از دلایلی که ممکن است به خرید اینترنتی قهوه گانودرما دکتر بیز علاقه مند شوید این است که این قهوه می تواند تاثیر زیادی در تقویت سیستم ایمنی و تقویت بدن در برابر ویروس ها و بیماری های مختلف داشته باشد. در واقع امروزه دانشمندان تحقیقات زیادی در مورد قهوه گانو درما انجام داده اند و اگرچه هیچ نتیجه قطعی در این مطالعه وجود ندارد، اما بسیاری از این دانشمندان معتقدند که استفاده از قهوه گانودرما
می تواند جایگزین بسیار خوبی برای روش های سنتی باشد. در برابر ویروس ها و بیماری های مختلف. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این دانشمندان معتقدند استفاده از ارزان ترین قهوه گانودرما حتی از قرص ها و کپسول های مختلفی که در زمان بیماری مصرف می کنید قوی تر است و علاوه بر این، استفاده از آنها به عنوان قرص های شیمیایی هیچ عارضه ای برای شما نخواهد داشت

بهترین نوع قهوه گانودرما
آیا استفاده از انواع قهوه گانودرما عوارضی دارد؟ سوال دیگری که ممکن است در مورد انواع قهوه های گانودرما و به طور کلی محصولات گانودرما داشته باشید این است که آیا استفاده از این محصولات برای ما عوارضی دارد؟ پاسخ به این سوال منفی است. یکی از مهم ترین خواص انواع قهوه گانودرما این است که استفاده از آن هیچ عارضه ای برای شما ندارد و بنابراین می توانید با خیال راحت آن را مصرف کنید. توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین عواملی که این محصول برای شما هیچ عارضه ای ندارد، نحوه تهیه قهوه گانودرما است که به صورت کاملا طبیعی تهیه شده و هیچ گونه افزودنی و مواد شیمیایی مضری به آن اضافه نمی کند. .

این امر به افرادی که به مواد شیمیایی و افزودنی‌ها حساس‌تر هستند نیز اجازه می‌دهد تا حد امکان از محصولات گانودرما دکتر بیز استفاده کنند و از مزایای آن بهره ببرند. خاصیت ضد سرطانی این محصول یکی دیگر از ویژگی های دکتر بیز گانودرما این است که با استفاده از این محصول می توانید احتمال ابتلا به سرطان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. بله، حدس قوی دیگری که امروزه دانشمندان در مورد این محصول دارند این است که گانودرما دارای خواص ضد سرطانی است، بنابراین می توانید از آن برای کاهش خطر ابتلا به سرطان استفاده کنید.ترکیبات قهوه گانودرما امروزه در ایران بسیار پرطرفدار است و بیشتر آنها به دلیل خواص لاغری این محصولات محبوبیت دارند اما شاید استفاده از این محصول خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد.با صاحبان این محصول همراه شوید و گانودرما را سفارش دهید.

Ganoderma Mocha Coffee2
Ganoderma Mocha Coffee2

محصولات دکتر بیز گانودرما
قهوه ی دکتر بیز را چگونه تهیه می کنید؟ بعد از خرید قهوه گانودرما برای کاهش وزن، وقت آن رسیده که طرز تهیه این محصول را درست یاد بگیرید تا بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید. برای تهیه این قهوه باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید. برای تهیه این قهوه برای یک نفر، باید 1 قاشق چایخوری از این پودر قهوه را در 32 اونس آب بریزید و این قهوه را به مدت 10 تا 20 دقیقه در آب با حرارت ملایم بجوشانید. در مرحله بعد باید دانه های قهوه گانودرما را به همان محلول اضافه کنید و سپس در دستگاه قهوه ساز قرار دهید تا خوب مخلوط شوند.اکنون باید این محصول را به بسته بندی اصلی خود برگردانید و روی آتش بگذارید. توجه داشته باشید که اگر علاقه مند هستید، می توانید در این مرحله خامه یا هر چیزی که در قهوه های دیگر استفاده می کنید به این قهوه اضافه کنید.

Ganoderma Mocha Coffee
Ganoderma Mocha Coffee

قیمت قهوه گانودرمای دکتر بیز
نکات مهم در مورد قیمت یک بسته قهوه گانودرما که گانودرما شرکت بیز یکی از بهترین محصولات کاهش وزن است. یکی از مزیت های اصلی این محصول قیمت آن است. قيمت قهوه گانودرما دكتر بيز برای کاهش وزن بسیار مناسب است و هرکسی می تواند آن را خریداری کند. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید برای درمان چاقی و اضافه وزن محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنید، این قهوه می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که قیمت قهوه های گانودرما بیز دلیل بر بی کیفیتی این محصول نمی باشد زیرا کیفیت بسیار بالای این محصول کامل تضمین شده است و می توانید قطع به یقین.

قیمت قهوه قارچ گانودرما دکتر بیز
این کافه را بخرید امروزه فروشگاه های زیادی حراج قهوه گانودرما را انجام میدهند و شما می توانید با مراجعه به آن ها این محصولات را خریداری کنید. این سایت بهترین سایت برای انواع قهوه قارچ گانودرما است که در آن می توانید طیف وسیعی از بهترین مارک قهوه گانودرما بیز را مشاهده کنید و در صورت تمایل هر یک از این محصولات را خریداری کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فروشگاه اینترنتی ما در حال حاضر تنها نمایندگی فروش محصولات گانودرما در ایران است. بنابراین برای خرید قهوه گانودرما اصل توصیه می کنیم به نمایندگی فرآورده های قارچ گانودرما مراجعه کنید. خرید این محصول از نمایندگی گانودرما مزایای زیادی برای شما دارد که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم.

خرید قهوه گانودرما از شرکت بیز
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قهوه قارچ گانودرما برای کاهش وزن، به سایت مرجع مراجعه کنید. مزایای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز در فروشگاه ما اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد خرید قهوه گانودرما بیز را دارید، سایت خرید قهوه گانودرما ما بهترین فروشگاه برای خرید است. یکی از مزیت های اصلی خرید قهوه گانودرما ارزان در فروشگاه اینترنتی ما این است که قیمت قهوه گانودرما شرکت بیز در فروشگاه اینترنتی ما بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه های مشابه است، بنابراین می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید.

Ganoderma Supreme Coffee

قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز
عامل دیگری که باعث فروش قهوه گانودرما دکتر بیز در فروشگاه اینترنتی ما شد این است که فروشگاه اینترنتی ما کیفیت محصولات قهوه گانودرما را به طور کامل تضمین می کند، بنابراین می توانید با اطمینان خرید کنید. این محصول را دریافت کنید.

سفارش قهوه گانودرما دکتر بیز
گانودرما پوسته ای سخت و چوبی دارد که خوردن آن را دشوار می کند. بنابراین ابتدا باید آن را فرآوری کنیم تا بتوانیم آن را مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره مند شویم.

گانودرما به اشکال مختلفی مانند پودر گانودرما، قارچ خشک، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه استفاده می شود.

 

 

خرید قهوه قارچ گانودرما



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

معرفی قهوه فوری سوپریم گانودرما دکتر بیز


قارچ گانودرما دارویی است که دارای ارزش زیادی می باشد و در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جالب است بدانید برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت فرآوری شده با قهوه تولید شده که این محصول از محصولات کمپانی بزرگ دکتر بیز می باشد. قهوه فوری سوپریم دکتر بیز یا کافه سوپریم گانودرما، یکی از محصولات بی نظیر می باشد که دارای گواهینامه های معتبر داخلی و بین‌ المللی است که نشان دهنده کیفیت محصول می باشد. این قهوه با ترکیبات معجزه ‌آسایی که دارد فواید متعددی دارد. از این رو مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

قهوه از دیرباز تاکنون یکی از نوشیدنی های پر طرفدار در همه دنیا بوده است. اما قهوه حاوی مقدار زیادی کافئین است که برای سلامتی مضر می باشد. بنابراین شرکت دکتر بیز، در کنار سایر محصولات خود، اقدام به تولید شکل جدیدتری از قهوه به نام قهوه سوپریم گانودرما نموده است که در این نوع قهوه، علاوه بر استفاده از قهوه و سایر افزودنی های دیگر، از پودر قارچ گانودرما نیز استفاده شده است تا این نوشیدنی علاوه بر دارا بودن طعم و عطری بی نظیر، دارای خواص درمانی بسیار باشد.

قهوه سوپریم گانودرما، نوعی قهوه مغذی و بسیار خوشمزه است که در ایران طرفداران خاص خود را دارد. این نوشیدنی خوشمزه، دارای طعمی خامه ای و شیرین است که با همه ذائقه ها سازگار است و همه افراد از نوشیدن آن لذت می برند. در این قهوه، از جینسینگ، پودر قارچ لوسیدوم، خرنوب، قهوه عربیکا و فیبر استفاده شده است. شما می توانید با خرید این محصول، از خواص قهوه سوپریم دکتر بیز بهره مند شوید.

 

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز


در حال حاضر مغذی ترین نوع قهوه های گانودرما، قهوه فوری سوپریم یا کافه سوپریم میباشد. همانگونه که از نام این نوشیدنی پیداست، مصرف آن میتواند باعث افزایش انرژی و همچنین افزایش سوخت و ساز در بدن شود که کمترین نتیجه ی آن سرحالتر شدن در صبح زود یا اواسط روز خواهد بود.

همراه شدن خواص جینسینگ در کافه سوپریم با قارچ گانودرما باعث افزایش کارآیی خواص گانودرما و ویژگیهای مضاعف بیشتر در این محصول شده است.

روش مصرف قهوه فوری سوپریم، به سادگی ریختن پودر در یک فنجان آب جوش می باشد.

قیمت قهوه فوری سوپریم گانودرما با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۳۹۸ هزار تومان تقدیم شما می شود.

 

 

 

از کجا قهوه گانودرما اصل و با تخفیف خریداری کنیم؟

 


امروزه قهوه گانودرما به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد سر زبان ها افتاده است و بسیاری از مردم برای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز روزانه در گوگل و اینستاگرام جستجو های زیادی را انجام میدهند و در این بین بعضی از افراد با مشکلاتی مثل مشاوره اشتباه و یا قیمت های بسیار گران مواجه میشوند، و چون اطلاعات دقیقی از قیمت و نحوه خرید قهوه گانودرما دکتر بیز ندارند در دام افراد سودجو میفتند.

و البته گول قیمت های بعضی از ارزان فروش های گانوردما رو نخورید چرا که تاریخ انقضا روی بسته ها را تغییر میدهند! پس در ادامه با ما باشید تا به شما کمک کنیم که خرید عالی و مطمئن داشته باشید.

سایت گانودرما بیز در این مقاله سعی کرده است تمام نکات در مورد قهوه گانودرما را برای شما توضیح دهد، ممنون از همراهی شما

:: بازدید از این مطلب : 6

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی به صورت پودر فوری است که حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام «گانودرما» است. قارچ گانودرما خواص درمانی دارد و به نام‌های «قارچ جان‌افزا»، «رِیشی» یا «لینگژی» هم شناخته می‌شود. در ساخت این قهوه از مواد دیگری مانند: شکر، مکمل قهوه و گیاهان دارویی هم بهره می‌برند. گفته می‌شود که این قهوه‌ی جذاب هم مفید است و هم علاوه‌بر مزایای زیادی که دارد در ترک و کم‌کردن قهوه‌ی مصرفی عادی به شما کمک می‌کند. یعنی دیگر قهوه عادی مصرف نمی‌کنید، اما انرژی‌ مورد نیاز از قهوه را، «گانودرما» در اختیارتان قرار می‌دهد. تبلیغات زیادی درباره‌ی مزایای این قهوه در رسانه‌ها مطرح می‌شود، اما هنوز هیچ‌ یک از پشتوانه‌ی علمی برخوردار نیستند. در تولید قهوه «گانودرما» از ترکیب دانه‌های قهوه تفت داده‌ شده و عصاره‌ی قارچ قرمز گانودرما استفاده می‌شود. این قهوه که در قرن‌های متمادی در چین مورد استفاده بوده، به داشتن مزایای فراوان هم شهرت داشته است.

 

چرا مردم از قهوه گانودرما استقبال می‌کنند؟
طرفداران قهوه گانودرما مدعی هستند که مصرف این قهوه باعث افزایش ایمنی بدن، کمک به کاهش وزن، رفع خستگی، تقویت حافظه، افزایش انرژی و بنیه، کاهش کلسترول، کاهش التهاب و استرس، معکوس‌کردن فرایند پیری و بهبود گردش خون می‌شود. ضمن اینکه منبعی غنی از آنتی اکسیدان است.

قهوه گاندورما - مزایا

خواص قهوه گانودرما چیست؟
تا به امروز هیچ یک از دانشمندان، آزمایشی درباره‌ی اثبات خواص قهوه گانودرما انجام نداده‌اند. اما برخی پژوهش‌های مقدماتی نشان می‌دهد که این قهوه مزایایی هم دارد. برای مثال در سال ۲۰۱۶، انتشار مقاله‌ای که ۵ پژوهش درباره‌ی قارچ «گانودرما» را مرور کرده بود، نشان داد که این ماده می‌تواند به عنوان جایگزینی برای درمان‌های سنتی استفاده شود. زیرا ظرفیت زیادی برای افزایش میزان پاسخ‌گویی تومور و تقویت سیستم ایمنی دارد. البته این پژوهش که در نشریه‌ی بنیاد همیاری کاکرین به چاپ رسیده بود، برای اثبات ادعای خود به شواهد کافی دست پیدا نکرد و نتوانست این قارچ را به عنوان درمانی برای سرطان معرفی کند.

به‌طور کلی، پژوهش‌ها نشان می‌دهند که فواید قهوه گانودرما برای بدن شامل موارد گوناگون است. در تحقیقی در سال ۲۰۰۶ به خواص قهوه گانودرما در جلوگیری از بیماری‌های مزمن (مثل پارکینسون و انواع دیابت) اشاره شده بود. البته ناگفته نماند که مصرف قهوه اثرات دیگری نظیر افزایش فشار خون (عامل اصلی ایجاد بیماری قلبی) را هم به همراه دارد.

هرچند گفته می‌شود که «گانودرما» به درمان فشار خون بالا و مشکلات قلبی کمک می‌کند، اما مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ که آن هم در نشریه بنیاد همیاری کاکرین منتشر شد، نتوانست شواهدی برای اثبات اثرگذاری گانودرما در درمان عوامل خطرناک در ایجاد بیماری‌های قلبی-عروقی در افراد مبتلا به دیابت نوع دوم مطرح کند.

قهوه گاندورما - معایب

وجود مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان در این قهوه باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود و به این دستگاه کمک می‌کند تا با ویروس‌ها و باکتری‌ها بجنگد. طرفداران این قهوه مدعی‌اند که این ویژگی‌ها باعث کاهش فشار خون بالا، تقویت کبد، رفع مشکلات ریوی و حمایت و حفاظت از سیستم تنفسی و گردش خون می‌شود.
مدعیانِ مفیدبودن این قهوه می‌گویند که مصرف آن باعث پیشگیری از بیماری‌هایی مانند: دیابت، اختلالات شُش، بیماری‌های قلبی و حتی سرطان می‌شود.
گفته می‌شود که وجود برخی مواد در قهوه گانودرما به جریان‌افتادن اکسیژن در بدن کمک می‌کند. در نتیجه، انرژی و توان بدن افزایش پیدا می‌کند و از میزان استرس هم کاسته می‌شود. همه‌ی این مزایا درحالی به وجود می‌آید که هیچ‌ یک از عوارض مصرف قهوه عادی هم در فرد به وجود نمی‌آید. تأثیری که این قهوه با ایجاد نشاط و حس سلامت در بدن به وجود می‌آورد، باعث رفع مشکلات روحی و افسردگی می‌شود.
وجود ویژگی‌های آرامش‌بخشی قهوه گانودرما باعث رفع استرس است و به درمان اختلالات خواب هم کمک می‌کند.
این قهوه خواص آرایشی هم دارد و برای رفع عیوب پوستی مانند:‌ آکنه، جای زخم و خطوط هم مورد استفاده است و در رفع آسیب‌های ناشی از نور خورشید هم کاربرد دارد. ضمن اینکه پوست را مرطوب و شاداب نشان می‌دهد.
قهوه گانودرما به تقویت حافظه، کاهش تنش و تقویت تمرکز هم کمک می‌کند و در درمان بیماری‌های دژنراتیو یا تباه‌کننده مانند: آلزایمر و زوال عقل کاربرد دارد.
عوارض جانبی مصرف قهوه گانودرما چیست؟
قهوه گاندورما - عوارض جانبی

راجع به مضرات این ماده هم اطلاعات چندانی فعلا در دست نیست. اما امکان بروز عوارضی نظیر: خشکی بینی، گلو و حالت تهوع با مصرف آن وجود دارد. اگر مایل هستید که قهوه «گانودرما» را امتحان کنید، به‌ویژه اگر قرص فشار خون، داروی ضدانعقاد خون، داروی ضدپلاکت مصرف می‌کنید یا تحت درمان سرطان هستید، حتما با پزشک خود درباره‌ی عوارض قهوه گانودرما صحبت کنید.

یادتان باشد که مصرف کافئین زیاد باعث افزایش ضربان قلب و به‌هم‌ریختن نظم خواب می‌شود. ضمن اینکه معده را اذیت می‌کند و موجب برخی اختلالات روانی مانند ایجاد اضطراب هم می‌شود. گزارش‌های زیادی از ابتلای افراد به هپاتیت بعد از مصرف محصولات گاندورما ارائه شده است. یکی از این محصولات عصاره‌ی قارچ گاندورما و قارچ بادامی بوده است. محصول دیگری که باعث بروز هپاتیت شده بود، پودر قارچ گاندورما یا لینگژی بوده است. این پودر هم موجب ابتلا به نوعی خطرناک و کشنده از هپاتیت است.

گزارش‌های دیگری هم وجود دارد که براساس آنها، در مصرف این قارچ باید دقت فراوانی به کار گرفته شود، زیرا امکان مسمویت با آن وجود دارد. از همه‌ی اینها گذشته، مکمل‌های رژیمی و گیاهی از سوی سازمان جهانی غذا و دارو مورد تأیید نیستند و مصرف آنها توصیه نمی‌شود؛ زیرا آزمایش‌هایی که روی داروهای شیمیایی انجام می‌گیرد روی این مواد انجام نمی‌شود. در بعضی موارد هم در محصولاتی که با این قارچ تولید می‌شود، موادی به کار می‌رود که روی برچسب آنها عنوان نشده و همین باعث بروز عوارض جانبی مختلف می‌شود.

در آخر
شاید از طعم تلخ قهوه گاندورما خوش‌تان بیاید، اما باید صبر کنید تا کارآزمایی بالینی روی آنها صورت بگیرد و از مفید و سالم بودن‌شان اطمینان حاصل کنید. اگر خیلی به امتحان‌کردن طعم این قهوه علاقه دارید، قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت کنید.

 

 

سایت خرید قهوه گانودرما



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟
گانودرما نام یک قارچ با خواص فراوان و ترکیبات شیمیایی کم یاب و منحصر به فرد است که به دلیل ارزش غذایی بالای آن از گذشته تاکنون همواره در کانون توجه بوده و از آن برای مصارف مختلفی استفاده می شده است. طبق تحقیقات به عمل آمده خواص قارچ گانودرما میتواند در پیشگیری و کمک به درمان برخی از بیماری ها و اختلالات مختلف نقش موثری داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر: گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

بیماری زگیل تناسلی چیست؟
زگیل تناسلی نام یک بیماری پوستی عفونی می باشد که از جمله بیماری های آمیزشی یا SDT به حساب می آید که بر اثر رابطه ی جنسی با فرد مبتلا و همچنین تماس پوست فرد سالم به پوست فرد آلوده منتقل می شود. عامل اصلی به وجود آورنده ی زگیل تناسلی، ویروسی تحت عنوان ویروس HPV میباشد که از جمله ویروس های سرسخت بوده و نیز ریشه در DNA دارد. نام دیگر آن ویروس پاپیلومای انسانی میباشد.

انواع زگیل تناسلیجالب است بدانید که تا کنون ۱۰۰ نوع از این ویروس شناسایی شده است که یک فرد میتواند حتی به بیش از یک نوع ویروس HPV مبتلا شود که برخی از آنها هیچ نشانه ای نداشته و به خودی خود از بین میروند و برخی دیگر میتوانند باعث به وجود آمدن زائده های زگیل در ناحیه ی تناسلی در مردان و زنان وحتی منجر به ایجاد سرطان دهانه ی رحم در زنان شود. از شایعترین گونه های ویروس HPV انواع ۶، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ آن میباشد که نوع ۶ و ۱۱ آن منجر به ایجاد زگیل در نواحی تناسلی و مقعدی می کند و نوع ۱۶ و ۱۸ آن منجر به سرطان میشود. در بسیاری از موارد اندازه ی زگیلها به قدری کوچک است که با چشم غیر مسلح دیده نمیشود و خود این موضوع دلیلیست که باعث میشود خیلی ها از وجود این بیماری در خود بی اطلاع باشند. پدیدار شدن زگیل عمدتا درد یا خارش به همراه ندارد و در موارد بسیار نادری درد و خارش گزارش میشود. اصلی ترین نقاط بدن برای مبتلایان به HPV، آلت تناسلی به خصوص در اطراف آن، مقعد و کشاله ی ران می باشد. در بخش بعد به بررسی تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

گانودرما و زگیل تناسلی
هرچند که بسیاری از منابع علمی مدت زمان درمان این بیماری و دفع این ویروس از بدن را بین ۲ الی ۳ سال در نظر میگیرند. و افراد بسیاری هم با گذشت این زمان سلامتی خود را به دست آورده اند اما در بسیاری از موارد زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد و اکثر روشهای درمانی که برای آن وجود دارند موقتی بوده و میتوانند ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار دهند و از شدت زگیل ها بکاهد. البته برای پیشگیر از ابتلا به ویروس HPV و زگیل تناسلی میتوان از واکسن مخصوص آن که با نام گارداسیل شناخته میشود استفاده کرد. ولی همان طور که قبل تر اشاره کردیم امروزه نزدیک به ۱۰۰ نوع ویروس HPV در دنیا شناخته شده است که واکسن نمیتواند مانع از ابتلا به تمامی این ۱۰۰ نوع بشود پس مناسب ترین راه رعایت بهداشت فردی در کنار داشتن رابطه ی جنسی محافظت شده می باشد. جالب است بدانید که اصلی ترین روش برای بهبود زگیل تناسلی تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد تا بدن فرد مبتلا به صورت طبیعی به مبارزه با ویروس پرداخته و نسبت به ضعیف و غیر فعال کردن آن اقدام کند.

در لینک زیر می توانید یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و زگیل تناسلی را مشاهده فرمایید:

کنترل HPV با قارچ گانودرما

تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی
قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجه پلی ساکارید و بسیاری از ترکیبات سودمند دیگری که دارد اگر به صورت منظم و روزانه مصرف شود میتواند به خوبی باعث تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن شود. دقیقا همان کاری که خیلی از داروهای شیمیایی تجویز شده برای بیماران مبتلا به HPV میکند با این تفاوت که قارچ گانودرما به صورتی کاملا طبیعی و بیولوژیک این کار را میکند. البته لازم به ذکر است که گانودرما دارو نیست. قارچ گانودرما همچنین با تقویت اینترفرون ها در سیستم ایمنی میتواند باعث بهبود عملکرد این سیستم در بدن افراد شود. همچنین قارچ گانودرما منبع خوبی از آنتی اکسیدان می باشد که میتواند در بازیابی و بازسازی سلولی نقش مهمی ایفا کند.

تهیه و مصرف گانودرما
قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن است که ارزشمند بوده و دارای همه ی خواص فراوان یاد شده آن میباشد. کم یاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون ایران هم افراد سود جوی بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی بدن ندارد بلکه مصرف آن میتواند آسیب های جدی نیز به بدن وارد بکند. خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به شکلی کاملا استاندارد و به صورتی کاملا علمی کرده است و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشد که این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.

خرید محصولات گانودرما

قهوه گانودرما
خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه سوپریم گانودرما
مصرف کافه سوپریم گانودرما که ترکیبی از قهوه، قارچ گانودرما لوسیدوم و جینسینگ میباشد که در حال حاضر قویترین نوشیدنی گانودرما به حساب می آید و منجر به ایجاد تعادل و تقویت در سیستم ایمنی بدن میشود که میتواند باعث کنترل بیماری زگیل تناسلی شده و سرعت بهبودی آن را افزایش دهد.

خرید قهوه سوپریم گانودرما

شامپو بدن گانودرما
شامپو بدن گانودرما با دارا بودن عصاره ی طبیعی قارچ گانودرما لوسیدوم علاوه بر نرم کردن پوست بدن و دادن خاصیت ابریشمی به پوست میتواند در کنار مصرف قهوه گانودرما، در بهبود التهابات پوستی ناشی از بیماری هم موثر باشد.

گانودرما دارو نیست !
حال که موضوع گانودرما و زگیل تناسلی را به خوبی بررسی کردیم لازم است بدانیم کهگانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی میباشد که به طور طبیعی، خواص فراوان و متنوع و مواد لازم برای بدن را در خود جای داده است. که فقط بخش کوچکی از آنها میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شما شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به کاهش عوارض بیماری، افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود. شما با مصرف گانودرما در کنار تاثیر آن بر بیماری تان، از خواص فراوان و متنوع دیگری نیز بهره مند خواهید شد که منجر به ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها می شود. لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و کلیه افراد جامعه (البته به غیر از موارد منع مصرف) میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص گانودرما برای ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها بهره مند شوند.

گانودرما و سایر بیماری ها
تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی محدود نمی شود بلکه مصرف قارچ گانودرما به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی باعث ارتقای سطح سلامتی و منجر به پیشگیری و کمک به درمان بیماریها و اختلالات گوناگونی شود که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:

گانودرما و فشار خون
گانودرما و دیابت
گانودرما و کبد چرب
گانودرما و پیسی
گانودرما و پارکینسون
گانودرما و…

 

 

https://aryokala.ir/ganoderma-coffee-and-genital-warts/



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

یکی از سوالاتی که در خصوص استفاده از قهوه گانودرما به وجود می‌آید این است که آیا قهوه گانودرما در درمان زود انزالی موثر است یا نه و اینکه استفاده از قهوه گانودرما برای زود انزالی می‌تواند اثربخشی مناسب به درمان این مشکل را داشته باشد یا خیر ؟در ادامه با ما همراه باشید تا خواص قهوه گانودرما را برای زود انزالی مورد بررسی قرار دهیم.

دلایل اصلی زود انزالی
یکی از شایع‌ترین مشکلات آقایان در زندگی شهری زود انزالی است. این امر می‌تواند به دلیل مسائل مختلف از جمله داشتن استرس های کاری زیاد، نداشتن وقت و انرژی کافی برای انجام روابط جنسی، مصرف غذاهای با طبع سرد ،استفاده از فست فودها ،استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر و عواملی از این چنین اشاره کرد که همگی آنها می توانند موجب زود انزالی شوند.

همچنین مورد دیگری که باعث تشدید زود انزالی میشود این است که فرد می داند که هنگامی که قصد همبستری دارد و خیلی زود دچار انزال زودرس می شود. همین امر می تواند استرس را چندین برابر کند و هرچی بگذرد مشکل او در زود انزالی حاد تر میشود.

افزایش استرس همانطور که گفتیم می‌تواند خطر ابتلا به زود انزالی را تشدید می کند. یکی از مهمترین عواملی که در طب سنتی سبب بروز استرس می شود سرد شدن مغز است. سرد شدن مغز به این دلیل است که جریان خون در سر کاهش پیدا کرده و فرد دچار کندی عملکرد سه حافظه و خستگی روحی و فکری و استرس میشود.

در طب سنتی درمان های زیادی برای زود انزالی وجود دارد که همه آنها با اصلاح اخلاط چهارگانه در بدن صورت می گیرد و چنانچه این خل تا به سمت سردی رفته باشد می بایست با مصرف گرمیجات نسبت به درمان مزاج فرد اقدام شود.یکی از مهم ترین راهکارها برای درمان زود انزالی استفاده از گانودرما میباشد. قارچ گانودرما میتواند موجب بهبود عملکرد قلبی و عروقی و گردش خون در بدن شود و همچنین چنانچه بر اثر عواملی مانند چربی خون کلسترول خون و قند خون جریان خون در بدن به کندی صورت گرفته باشد این قارچ می‌تواند با بهبود وضعیت گردش خون به درمان زود انزالی کمک شایانی کند.
جهت استفاده از گانودرما بهترین نوع و بهترین روش مصرف آن استفاده از قهوه گانودرما می باشد. زیرا گازهای گانودرما که در بازار به صورت فله ای یافت می‌شوند در بسیاری از موارد تقلبی هستند و با قیمت‌های بسیار پایین به فروش می‌رسد همچنین می‌توان این اطمینان را آپدیت کنیم که این قارچ ها به صورت بهداشتی تهیه شده اند.علاوه بر این میزان قهوه گانودرما موجود در محصولات دکتر بیز به اندازه ای است که بدن به آن نیاز دارد و مصرف بی رویه گانودرما می تواند عوارض جبران ناپذیری برای بدن به همراه داشته باشد.

قهوه فوری سوپریم از محبوب ترین انواع قهوه های گانودرما می باشد که علاوه بر گانودرما حاوی جینسینگ و گیاه خرنوب است که می تواند برای درمان مشکلات آقایان گزینه اول و یک راهکار کاملا مناسب به شمار رود.

 

 

https://aryokala.ir/ganoderma-coffee-for-premature-ejaculation/



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()