نوشته شده توسط : مهران

سیر سیاه دکتر بیز علاوه بر داشتن مواد مغذی شما را از بوی نا مطبوع سیر های خام نجات می دهد.

مضرات و فواید سیر سیاه دکتر بیز

شاید مهمترین ویژگی که در مورد سیر به ذهن ما می رسد بوی ناخوشایند آن در کنار فواید غذایی و دارویی بی نظیر باشد اما آیا تمام انواع سیر ها اینگونه است؟ باید بگوییم که خیر نوعی از سیر وجود دارد که به نام سیر سیاه دکتر بیز معروف است. این نوع سیر با همان خواص سیر سفید ولی با رنگ تیره و طعمی شیرین و بدون بو است.

سیر سیاه دکتر بیز چیست؟

سیر فرآوری شده در کارخانه همان سیر معمولی است که بر اثر تخمیر به این رنگ درآمده است عملیات تخمیر باعث شده که خواص درمانی سیر سیاه تا چهار یا پنج برابر افزایش پیدا کند. شاید در دنیایی که تمام خواص درمانی، در تلخی و تندی و مزه های بد نهفته اند اینکه غذایی وجود داشته باشد که چندین برابر سیر معمولی خاصیت درمانی و ضد عفونی کننده دارد ولی نه بوی نامطبوع و آزار دهنده سیر را بدهد و نه طعم ناخوشایند دارد، برای ما مایه خوشحالی باشد.

عملیات تخمیر سیر که منجر به تولید سیر سیاه دکتر بیز می شود حدود 50 تا 90 روز به طول می انجامد. شرایط مناسب برای تخمیر دمای 77 درجه و رطوبت 90% است. این شرایط باعث می‌ شود که سیر بعد از تخمیر به رنگ تیره در بیاید و مواد محرکی که بوی ناخوشایندی دارند از بین بروند و حبه های سیر به صورت ژله ایی باشد. مزه سیر تخمیر شده شیرین است و این موضوع خوردن آن را لذت بخش می‌ کند.

فواید تخمیر سیر سیاه دکتر بیز

چه لزومی دارد که سیر خام را تخمیر کرده و به سیر سیاه تبدیل کنیم؟ شاید دلیل اصلی و اساسی آن از بین بردن طعم زننده آن باشد. تقریبا تمام کسانی که سیر را می‌ شناسند از خواص بی نظیر آن تا حد زیادی آگاه هستند و حتی اگر دقیق نداند که این گیاه ارزشمند چه خاصیت های دارویی و غذایی دارد، حتما به این نکته واقف هستند که خوردن سیر تا حد زیادی به ضدعفونی کردن بدن کمک می‌ کند. اما یکی از مهمترین دلایلی که مصرف سیر را تا حد زیادی کاهش داده است و افراد خود خواسته از این فواید بی بهره می مانند، این است که طعم و بوی سیر برای خود فرد و اطرافیانش آزار دهنده است. در فرایند تخمیر سیر سیاه دکتر بیز این مشکلات از بین می‌ روند.

گذشته از آن فرایند شیمیایی تخمیر به صورت طبیعی اتفاق می افتد و باعث افزایش و تشدید خواص سیر می‌ شود. برای مثال موادی مانند پلی فنول و فلاونوئید در سیر تخمیر شده نسبت به سیر خام تا چهار برابر هم افزایش دارد. ماده آمادوری و هینز تا 100 برابر هم افزایش پیدا می‌کند و این دلیل اصلی تیره شدن رنگ سیر است. موادی مانند فروکتان یا لوسین و ایزولوسین و سیستئین و فنیل آلانین و تیروزین هر کدام امکان دارد که تا دو برابر نیز افزایش داشته باشند. به این ترتیب مواد آنتی اکسیدان موجود در سیر که باعث جوانی سلولها می‌ شوند و خاصیت ضد سرطانی دارند حدود پنج برابر در سیر سیاه بیشتر وجود دارد. این مواد با تقویت سیستم ایمنی بدن انسان باعث می‌ شوند که مقاومت در برابر بیماری ها افزایش پیدا کند.

41233

افزایش خواص سیر سیاه دکتر بیز

وفور ماده آلیسین در سیر تازه علاوه بر خاصیت ضد قارچ و انگلی باعث بوی زننده سیر نیز می‌ شود اما در سیر سیاه این ماده وجود ندارد و خواص آن هنوز هم پابرجاست. اما چگونه؟ در حین پروسه تخمیر آلیسین تبدیل به آنتی اکسیدان می‌ شود. همانطور که می‌ دانید آنتی اکسیدان ها خواص فوق العاده ایی دارند که وفور آنها در سیر سیاه دکتر بیز می تواند تاثیرات بسیار خوبی بر روی سلامت ما داشته باشد.

 

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

روش تهیه محصول دمنوش چای سبز تیما چگونه است ؟

 

شما براحتی می توانید همین الان برای خرید چای تیما یا همان دمنوش لاغری تیما به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

کافیست تاب روی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده وس فارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

می توانید جهت خرید دمنوش لاغری تیما با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

همچنین می توانید مشخصات پستی خود را از قبیل : آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

برای لاغری باید چه مدت از این دمنوش لاغری گیاهی استفاده کنم ؟

اگر هدف شما از خرید چای سبز تیما لاغری و کاهش وزن است باید بدانید که از این نوشیدنی در طی یک دوره سه ماهه تا شش ماهه باید به صورت منظم و روزانه استفاده نمایید. هر بسته از این محصول برای یک ماه شما کافی است و اگر قصد طی کردن دوره سه ماهه را دارید می بایست اقدام به تهیه همزمان سه بسته از این دمنوش نمایید.

 

چای لاغری تیما و نکات مرتبط به آن

 

دمنوش ها نمونه های مختلفی دارند. یکی از دمنوش های بسیار خاص که مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، چای لاغری تیما است. لذا این چای لاغری همان چای سبز تیما محسوب می شود که مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. چای سبز تیما ۵۰۴۰ دارای ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فردی می باشد که افراد می توانند با خرید چای سبز تیما به این ویژگی ‌ها و خصوصیات دست پیدا نمایند. لذا ما در این مطلب قصد داریم خرید چای سبز تیما و ویژگی ‌هایی که چای سبز لاغری ۵۰۴۰ دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه شما نیز به استفاده از چای تیما در بخش‌ های مختلف آن علاقه ‌مند می باشید، متن ما را تا به پایان همراهی نمایید.

استفاده از نوشیدنی های برای لاغری

یکی از معضلات افراد چاق چگونه لاغر شدن به حساب می آید. لذا افرادی که در اندام مختلف بدن خود احساس چاقی می کنند و دوست دارند تا با استفاده از روش های مختلف نسبت به لاغری خود اقدام نمایند، می توانند با استفاده از دمنوش های گیاهی به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهند. لذا یکی از دمنوش های مختلفی که در لاغری افراد تاثیر گذار می باشد، چای سبز است. این دمنوش دارای ویژگی های مختلفی برای لاغری بدن می باشد و با توجه به آنتی اکسیدانی که در آن چای سبز وجود دارد، می توان آن را مورد استفاده قرار داد. چای سبز لاهیجان در ایران، مرغوب ترین و بهترین چای می باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می نمایند. در کل می ‌توان گفت استفاده از روش دمنوش برای لاغری یک روش دراز مدت به حساب می‌ آید و افراد باید با توجه به ویژگی هایی که این چای دارد، نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. چای لاغری تیما به عنوان یکی از دمنوش های گیاهی می تواند تاثیرات شگفت آوری برای افراد داشته باشد.

 

 

دمنوش لاغری کرفس و چای سبز

 

 

بررسی چای لاغری تیما اصل

همانطور که در متن بالا به آن اشاره شد روش استفاده از چای سبز و یا چای لاغری می تواند گزینه ی مناسبی برای افراد به حساب آید. لذا محصول ۵۰۴۰ چای لاغری بسیار خوبی است و دارای ویژگی های آنتی اکسیدانی می باشد که همین موضوع باعث می ‌شود تا افراد با استفاده از آن، چربی های بدن خود را کاهش دهند. گفتنی است موادی که در این چای موجود می باشد، ترکیبی از پلی فنل ها، ال تیانین و مواد معدنی و بسیاری از ویتامین ها می باشد که می تواند در لاغری افراد تاثیر گذار باشد. چای سبز ۵۰۴۰ با خواص بی نظیری که دارد توانسته است بسیاری از افراد را به استفاده از خود جذب نماید. چای لاغری و چای سبز در نمونه ها و برندهای مختلفی وجود دارند. اگر بخواهیم چای تیما یا همان چای ۵۰۴۰ لاغری را مورد بررسی قرار دهیم، می توان گفت این چای در مقایسه با سایر نمونه ها و برندهای مختلف دارای مزیت بسیار زیادی می باشد. توصیه ی ما این است که در زمان استفاده از آن به نکاتی که در مورد آن وجود دارد توجه داشته باشید.

 

ترکیبات چای لاغری تیما ۵۰۴۰

یکی از ویژگی ‌های بسیار منحصر به فرد چای لاغری تیما این است که این چای کاملا گیاهی بوده و افراد می‌ توانند با استفاده از خواص گیاهی آن، نسبت به لاغری خود اقدام نمایند. لذا این چای دارای ترکیبات مختلفی می باشد که افراد می‌ توانند با استفاده از آن ترکیبات، در کمترین زمان بهترین لاغری و اندام را دریافت نمایند. اولین موادی که در این چای پیدا می شود، چای سبز است که دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. دومین چیزی که ترکیبات این چای را تشکیل می ‌دهد، چای کامومیل می باشد. لذا چای اولونگ یا چای شاهانه از دیگر ترکیبات این چای به حساب می‌آید. شیرین بیان و دانه گیاه فلوس از دیگر ترکیباتی است که در چای لاغری تیما موجود است. زیره سبز نیز می ‌تواند در این چای به لاغری افراد کمک نماید. تمامی این ترکیبات باعث می شوند تا افراد بتوانند به راحتی نسبت به لاغری خود اقدام نمایند.

 

چگونگی مصرف چای تیما برای لاغری

افرادی که قصد استفاده از این چای را دارند، می توانند با توجه به نوع نیاز خود نسبت به استفاده از چای لاغری تیما استفاده نمایند. گفتنی است اگر قصد لاغری در کمترین زمان را دارید، باید روزانه سه بار پس از صرف هر وعده غذایی، یک لیوان از این چای را دم کرده و بلافاصله پس از صرف غذا آن را بنوشید. افرادی که قصد دم کردن این چای را دارند، باید بدانند که دم کردن این چای بسیار آسان می باشد. شما می توانید یک قاشق مرباخوری از چای لاغری تیما را در مقداری آب جوش ریخته و آن را بدون مجاورت با گرما طی ۳ الی ۵ دقیقه نگه دارید. با استفاده از تعداد و مقدار گفته شده در روز، به لاغری خوبی دست پیدا خواهید کرد. توصیه ی ما این است که در زمان دم کردن آن حتما به دقایقی که آن دم می کشد توجه داشته باشید.

 

طرز مصرف چای سبز تیما

بررسی دقیق ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

 

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان یکی از بهترین انواع دمنوش ها دانست که این دمنوش به دلیل طعم و خواص مطلوبی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. مراکز متعددی اقدام به فروش این محصول نموده اند که از این میان فروشگاه های اینترنتی بهترین روش برای خرید خواهند بود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تصویر ۱
دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان یکی از بهترین های نوشیدنی ها دانست که این دمنوش توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. توجه داشته باشید که این دمنوش به خاطر طعم و رنگ خاصی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این دمنوش به دلیل ویژگی ها و خواص بی نظیری که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته و میزان فروش بسیاری دارد. لازم به ذکر است که باید زمان استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را بدانید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. چای سبز با زیره ۵۰۴۰ را می توانید در دو نوع فله ای و همچنین تی بگ خریداری نمایید و نمونه تی بگ این دمنوش می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان دم کردن ساده آن دانست چرا که در عرض ۱۰ دقیقه این دمنوش آماده خوردن خواهد بود. چای سبز حاوی انواع مواد مغذی می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های آن می توان به کنترل اعصاب اشاره نمود. یکی از تاثیرگذارترین ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ می توان به افزایش سوخت و ساز بدن اشاره کرد که این امر سبب کاهش میزان وزن خواهد شد. این محصول را می توانید به صورت بسته بندی شده خریداری نمایید.

تصویر ۲
ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و لاغری با چای سبز ۵۰۴۰ را می توان مهمترین ویژگی این دمنوش دانست. دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ کاملا گیاهی بوده و به همین دلیل هیچگونه آسیبی به بدن شما وارد نخواهد کرد و می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید. این دمنوش مناسب برای کسانی خواهد بود که می خواهند متابولیسم بدن خود را تعیین نمایند. باید بدانید که این دمنوش می تواند سبب آرامش درونی شما شود به گونه ای که در صورت آشنایی با نحوه استفاده چای سبز ۵۰۴۰ و استفاده درست و بجا از آن می توانید خواب خود را نیز کنترل نمایید. دمنوش لاغری چای سبز ۵۰۴۰ همچنین می تواند میزان جذب قند را به حداقل برساند و همین امر سبب خواهد شد که بتوانید در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش وزن خود شوید.

تصویر ۳
خواص چای سبز تیما ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ با خواص بی نظیری که دارد بی شک می تواند توجه همگان را به خود جلب نماید و از جمله مهمترین خواص این چای سبز می توان به مفید بودن آن برای استرس اشاره نمود. به گونه ای که با استفاده کردن از این چای سبز می توانید آرامش روانی خود را حفظ نمایید. چای سبز زیره ۵۰۴۰ حاوی انواع ویتامین های B1 ، B6 ، B2،A و ویتامین Cمی باشد و مواد معدنی نظیر اسید فولیک، پتاسیم، منیزیم، آهن، کلسیم و… نیز در ساختار آن مشاهده می شود. این دمنوش سبب جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های قلبی و عروقی نیز خواهد شد و می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای پیشگیری از ابتلا به سرطان باشد. کاهش دادن فشار خون نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول می باشد.

تصویر ۴
روش مصرف چای سبز ۵۰۴۰

باید طرز استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را بدانید تا بتوانید نتیجه مطلوب را از آن شاهد باشید و در صورت استفاده نامناسب بی شک امکان بروز انواع مشکلات مختلف برایتان وجود خواهد داشت. نحوه استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را می توان به دو نوع مختلف دسته بندی نمود چرا که برخی از انواع این چای در بسته بندی های تی بگ و برخی به صورت فله ای عرضه شده اند که هر یک طرز تهیه متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. باید در نظر داشته باشید که ابتدا باید آب جوش را در داخل لیوان و یا کتری ریخته و در داخل آن مقداری چای سبز و یا یک تی بگ از آن را قرار دهید. توجه داشته باشید که بهتر است در هنگام جوشیدن آب تی بگ به آن اضافه نکنید و بهتر است مقداری از دمای جوش آن کم شود.

پس از اضافه کردن تی بگ یا یک قاشق چای سبز به آن باید به مدت ۱۰ دقیقه منتظر باشید تا به خوبی دم بکشد.. نمونه تی بگ این دمنوش به صورت ساده تری دم خواهد کشید و به همین دلیل نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بهترین زمان مصرف چای سبز ۵۰۴۰ را نیز می توان نیم ساعت قبل از خوردن وعده های غذایی دانست و بر روی بسته بندی محصول می توانید روش استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را به صورت کامل مشاهده نمایید.

 

 

قیمت چای سبز لاغری 5040

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%88-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

نحوه اثر گذاری سیر سیاه برای زود انزالی
با توجه به این که گفته شد سیر سیاه برای درمان زود انزالی مناسب است در خصوص نحوه اثرگذاری این ماده غذایی باید بدانید مواد مغذی موجود در سیر سیاه که از جمله مواد اثربخشی درمان زود انزالی باشد می‌ تواند انرژی جنسی را بیشتر کرده که با این حال افرادی که سیر سیاه استفاده می‌ کنند از مشکلات ناشی از ناتوانی جنسی به دور خواهند بود. توجه داشته باشید خواص سیر سیاه برای زود انزالی به گونه ‌ای است که لینولنیک موجود در آن باعث گرمایش جنسی شده که این امر خود می تواند انزال زودرس را درمان کند. مصرف سیر سیاه می ‌تواند سردی جنسی را نیز کاملا درمان نماید. توجه داشته باشید این روش توسط بسیاری از پزشکان تایید شده و مشخص شده است که اگر افراد به صورت مرتب از سیر سیاه استفاده کنند خیلی کمتر از دیگر افراد به زود انزالی دچار شده و افراد می توانند با مصرف این ماده غذایی در رابطه جنسی یک تاخیر طولانی را به دست آورد که این تاخیر کاملاً طبیعی بوده و برخلاف داروهای شیمیایی هیچگونه ضرری برای نخواهد داشت.

فواید سیر سیاه

نحوه مصرف سیر سیاه درمان زود انزالی
با وجود آن چه گفته شده در میابیم مصرف سیر سیاه و درمان زود انزالی با یکدیگر رابطه مستقیم دارد. در خصوص نحوه مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی باید توجه داشته باشید که شما می توانید این محصول را در برنامه غذایی خود بگنجانید به طوری که بهتر است جهت این امر سیر را به شکل های مختلف در غذای خود استفاده کنید. مثلاً می توانید مرغ یا گوشت را قبل از پخته شدن داخل مقداری سیر خرد شده قرار داده و اجازه دهید که چند دقیقه درون آن بماند تا لینولنیک موثر در سیر جذب گوش شود و پس از آن اقدام به آماده کردن غذا نمایید. سعی کنید همواره از غذاهای خنک استفاده نموده و باید بدانید که غذاهای آبدار برای درمان زود انزالی چندان مناسب نیست مثلا اگر از گوشت های کباب شده به همراه سیر استفاده کنید خیلی موثر تر از غذاهای آبکی چون سوپ و آش خواهد بود.

علاوه بر این توجه داشته باشید جهت مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی بهتر است به هیچ عنوان آن را سرخ کنید زیرا سرخ‌ شدن سیر سیاه موجب می شود که مواد موثره چون لینولییک کاملاً از بین ببرد. با این حال پیشنهاد می ‌شود سیر را یا آب پز کرده یا به صورت خام مصرف کنید. یکی دیگر از مواد موثر در سیر سیاه برای درمان زود انزالی کولین بوده که تاثیر زیادی در درمان این بیماری دارد.

سیر سیاه را از کجا باید تهیه کرد

درمان زود انزالی با سیر و جوز هندی
حال با وجود آن چه بیان شد لازم است بدانید یکی از ترکیب های سیر سیاه برای درمان زود انزالی ترکیب آن با جوز هندی می باشد زیرا جوز هندی نیز در کنار سیر سیاه می تواند خواص زیادی داشته باشد و این محصول به عنوان یک گیاه دارویی در بسیاری از کشورها استفاده می ‌شود. برای مصرف این دو محصول به همراه هم می توانید سیر سیاه را به همراه پودر جوز هندی در غذاهای خود استفاده کرده و آن را میل کنید که در این صورت به راحتی می توانید از خواص این دو ماده غذایی برای درمان زود انزالی استفاده کنید.

 

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص و موارد مصرف:
تنظیم فشار خون
کاهش خطر حمله قلبی و سکته
بهبود جریان خون و عملکرد مغز
موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
محافظت در برابر سرطان
رفع مشکلات پوست و مو
افزایش تمرکز
رفع سردرد
آرام بخش
ویژگی های محصول :

ترکیبات :عصاره قارچ گانودرما و پودر کاکائو
وزن خالص: 400 گرم
مناسب جهت : کاهش خطر حمله قلبی و سکته و موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
تعداد در هر بسته : 20 عدد
وزن خالص: 400 گرم
زمان مصرف : روزانه یک یا دو نوبت

نحوه و زمان مصرف :

روزانه یک یا دو نوبت می توان از این محصول استفاده نمود.

یک وعده صبح و یک وعده بعد از ظهر

 

موارد منع مصرف:

کودکان زیر 5 سال و زنان دارای نوزاد زیر شش ماه

 

قهوه تلخ فوری موکا در ترکیب با قارچ گانودرما و جینسینگ

 

امروزه با توجه به تغییرات سبک زندگی و غذایی چاقی تبدیل شده به یکی از چالش های زندگی بشریت و همه ی ما دنبال روش یا دارویی برای لاغری در مدت کوتاه تری هستیم. قهوه تلخ و قهوه لاغری موکا دکتر بیز می ‌تواند گزینه مناسبی برای دستیابی به هدف تناسب اندام و یا لاغری باشد

 

تاریخچه قهوه تلخ موکا
برای این که بدانیم موکا به چه معناست باید سه چیز را مورد بررسی قرار دهیم.

دانه قهوه، منطقه تولید و فرآوری قهوه و نحوه تهیه قهوه

دانه قهوه: دانه های سبز قهوه تلخ در گذشته از مناطق کوهستانی جنوب غربی عربستان و یمن کنونی تولید می شده است و از بندر موکا به کل دنیا صادر می شده است. این نوع قهوه تلخ موکا قدیمی ترین نوع قهوه است و در قیاس با قهوه های دیگر طعم قوی و اسیدی شرابی دارد

منطقه تولید و فرآوری قهوه: بندر موکا در قسمت شمالی دریای سرخ یمن قرار دارد. از زمان بازگشایی کانال سوئز، صادر کنندگان عدن جایگزین بندر موکا شده اند و در حال حاضر حدود 100 سال است که از بندر موکا قهوه تلخ صادر نمی ‌شود

قهوه موکا دکتر بیز

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان 1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

 

 

قهوه تلخ موکا به دو روش تهیه می شود. در مواد لازم برای تهیه قهوه تلخ موکا اختلاف نظرهایی وجود دارد اما در رسپی انواع قهوه تلخ موکا وجود قهوه و شکلات موجود می ‌باشد

در روش اول

1- پودر کاکائو و پودر شکلات همراه مقداری آب جوش را با هم ترکیب می‌ کنید. میزان آب جوشیده ای که به این مواد اضافه می ‌شود خیلی مهم است زیرا باید حالت کاراملی یا شیره ای داشته باشد. بعد از این مرحله می توانید مقداری سس شکلات بریزید یا می توانید تکه ‌های شکلات تلخ را بن ماری کنید و به مخلوط اضافه کنید.

2- حالا نوبت درست کردن قهوه تلخ است در این مرحله بهتر از قهوه اسپرسو استفاده کنید ولی اگر طعم اسپرسو را دوست ندارید می ‌توانید همان قهوه تلخ معمولی را دم کنید.

 

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

امروزه تمامی کافی شاپ های زنجیره ای و محلی طیف گسترده ای از قهوه را ارائه می کنند که بیشتر آنها پایه اسپرسو دارد. قهوه یک نوشیدنی کافئین دار است و انواع مختلف و گوناگونی دارد که یکی از آنها قهوه موکا نام دارد.

موکاچینو (به زبان ایتالیایی) یکی از چند نوع قهوه ای است ک طمع خاص و منحصر به فردی دارد و آن را در هر فصل و زمانی می توانید مصرف کنید و لذت ببرید.

موکاچینو جزو قهوه های گرم محسوب می شود اما آن را هم می توانید به صورت گرم و هم صورت سرد مصرف کنید. به قهوه موکا سرد، کولر موکا و یا فروزن موکا هم می گویند. موکاچینو برای کسانی مناسب است که طعم تلخ قهوه را دوست ندارند و می خواهند قهوه آنها ذره ای مزه ی شکلات بدهد.

 

قهوه موکا چیست؟

به نوشیدنی که مانند لاته ترکیبی از اسپرسو با شیر جوشیده است اما مقداری شکلات یا کاکائو به آن اضافه می کنند و موکا شهری در کشور یمن بوده و این قهوه در آنجا کشت شده است به همین دلیل به آن موکاچینو گفته می شود.

برای تهیه موکاچینو با کیفیت از باید به چه چیز هایی توجه کنیم؟
-انتخاب شکلات:
انتخاب نوع شکلات کلا برای درست کردن هر چیزی مهم است پس باید در انتخاب آن دقت به خرج دهید و برای داشتن یک نوشیدنی خوشمزه و با کیفیت باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده کنید.

بنابراین انتخاب شکلات مناسب نکته بسیار کلیدی است، که یکی از بهترین شکلات هاbean-to-bar Vesta chocolate ‌ می باشد زیرا این شکلات طعم و مزه ای متعادل دارد و می تواند به خوبی با قهوه شما ترکیب شود.

ولی اگر شکلات های دیگر را انتخاب کنید ممکن است محتوای کره کاکائو بالاتری داشته باشند و مخلوط کردن آن در نوشیدنی قهوه برای شما سخت تر و دشوار تر بشود. در ایران شکلات های فرمند مناسب ترین شکلات برای تهیه موکاچینو است.

 

-رست مناسب برای تهیه موکاچینو:
برای تهیه موکاچینو بهتر است از قهوه هایی با رست ملایم تر برویم تا عطر و رایحه قهوه شما در آن مشخص باشد و بتوانید از قهوه خود لذت بیشتری ببرید زیرا قهوه با رست بالا، طعم و مزه و حتی رنگ شکلات های درون قهوه شما را از بین برده و به طور نا خودآگاه یکی از اصول اصلیه درست کردن قهوه را حذف کنید.

البته اگر رست قهوه شما هم بسیار کم باشد و شکلاتتان هم تلخ باشد این موضوع برعکس می شود و تقریبا طعم شکلات شما مزه و طعم اسپرسو را دفن می کند.

-اضافه کردن مقداری نمک به قهوه:
اضافه کردن نمک در هنگام تهیه شاید شما را به تعجب بی اندازد اما باید بگویم این کار مخصوص حرفه ای ها است. نمک و وانیل برای ایجاد تعادل مناسب بین شیرینی شکلات شما و طعم تلخ قهوه خیلی گزینه خوب و دلپذیری است ولی باید دقت زیادی کنید که این مقدار نباید بالا باشد زیرا نباید طعم آن در قهوه ی فوری موکا حس شود و فقط برای همسان سازی طعم های دو رکن اصلی این قهوه استفاده می شود. قهوه موکا قیمت پایین تری برای اجرای این روش دارد.

 

-نحوه استفاده از هات چاکلت در نوشیدنی قهوه موکا:
همان طور که قبلا گفته شد در تهیه موکاچینو از شکلات های مختلف و متنوعی استفاده می شود که یکی از این گزینه ها استفاده از پودر های شکلات است. یکی از بهترین و رایج ترین پودر های استفاده شده، پور هات چاکلت است و همچنین باید به این موضوع دقت زیادی کنید که از این مودر نباید به طور مستقیم استفاده کرد زیرا باید بهم زدن و نامتوازن کردن طعم قهوه شما می شود.

برای این کار باید ابتدا هات چاکلت را در مقداری آب گرم کاملا میکس و ترکیب کنید و در ادامه از آن برای تهیه قهوه خود استفاده کنید و یکی از مناسب ترین نوع هات چاکلت برای استفاده در قهوه موکا هات چاکلت شرکت کلاسنو می باشد که دارای کیفیت مناسب و بسیار خوبی است.

 

طرز تهیه قهوه موکا فوری چگونه است؟
قهوه ای موکا را می توانیم به دو روش تهیه کنیم، روش اول:

مرحله اول:
ابتدا پودر شکلات و پودر کاکائو با هم مخلوط کرده و مقداری آب جوش به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم و دقت کنید که مقداری آب جوش اضافه کنید که حالت شیره ای و کاراملی پیدا کند. همچنین در این مرحله می توانید از سس های شکلات آماده استفاده کنید و یا اگر دوست داشته باشید که قهوه ترک موکا شما طعم تلخ تری داشته باشد به جای پودر شکلات چند تکه شکلات تلخ را به روش بنماری حل کنید و به مخلوط اضافه کنید.

برای بنماری کردن تکه های شکلات و روی بخار آب در حال جوش قرار دهید و هم بزنید تا شکلات به خوبی و کامل آب شود ولی باید به این نکته دقت کنید که ظرف حاوی شکلات با آب جوش تماش نداشته باشد و زیادی روی حرارت قرار نگیرد زیرا باعث می شود که طعم آن عوض شود و اگر ماکروویو هم دارید می توانید از آن هم برای این کار استفاده کنید.

مرحله دوم:
در این مرحله باید موکاچینو را آماده کنید و برای این کار توصیه می شود از قهوه اسپرسو استفاده شود اما اگه طمع تلخ اسپرسو را دوست ندارید می توانید از قهوه دمی که طعم تلخی کمتری دارد استفاده کنید و برای تهیه قهوه مارک موکا اگر دستگاه قهوه جوش دارید استفاده کنید.

مخزن زیرین آن را با دو لیوان آب پر کرده و در ظرف بالایی پود قهوه مخصوص قهوه فوری موکا را بریزید به مقداری که کامل پر شود و سپس روی حرارت ملایم قرار دهید و زمانی که شروع به جوشیدن کرد بلافاصله آن را از روی حرارت بردارید و همچنین می توانید در مخزن پایین آن کمی آب سرد بریزید تا قهوه مدل موکا شما نسوزد و طعم آن عوض نشود.

 

 

 

فروشگاه حراج کده



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

سوالات متداول گن های ساعت شنی کلمبیایی آنچری :


گن های ساعت شنی کلمبیایی آنچری چه تفاوتی با گن های معمولی دارند؟


گن های ساعت شنی با تکنولوژی دبل کمپرس ساخته شده اند و در ساختار آنها لاتکس و اسپاندکس به کار رفته است که بسیار در چربی سوزی موثر است و بعد از چند ماه استفاده مداوم بدن شما چندین سایز کاهش خواهد داشت و تا حد زیادی فرم ساعت شنی به خودش خواهد گرفت

آیا این گن ها برای بعد از زایمان و عمل های پیکرتراشی هم مناسب است؟


بله صد در صد این گن ها برای چربی سوزی و جمع شدن و بازگشت شکم و پهلوی شما به شکل و حالت قبل از بارداری و زایمان بسیار موثر است و به شما کمک می کند خیلی زود به سایز قبلیتون برگردید و از افتادگی شکم بسیار جلوگیری می کند همچنین استفاده از این گن ها پس از انجام انواع عمل های زیبایی پیکرتراشی ، التهاب ، درد و تورم عضلات را به شدت کاهش می دهد و نیز در شکل گیری اندامی زیباتر برای شما عزیزان بسیار موثر است البته در هر حال با پزشک خود مشورت نمایید

آیا این گن های آنچری باعث حساسیت پوستی نمی شوند؟


خیر ، به هیچ وجه زیرا لایه داخلی گن های ساعت شنی کلمبایی آنچری که مستقیما با پوست بدن در تماس است از جنس کتان است که هم ضد حساسیت است هم قابلیت عبور هوا از منافذ خود را دارد

گن ساعت شنی مدل تاپی (بنددار) بخرم یا شکمی؟ چرا؟؟


اگر گوشت پشت کمر ، چربی فیله و زیر بغل یا بالای خط سوتین دارید بهتر است از مدل تاپی استفاده کنید که تمام این نواحی را بهتر پوشش دهد

آیا گن های ساعت شنی برای آقایان هم قابل استفاده است؟


بله چرا که نه ، البته فقط مدل های شکمی نه تاپی ، گن ساعت شنی شکمی برای همه آقایانی که دنبال چربی سوزی و تناسب اندام در ناحیه شکم و پهلوهای خود هستند مناسب است و اگر لباستان خیلی جذب نباشد به هیچ وجه از زیر لباس مشخص نمی شود

گن ساعت شنی را در چه محل هایی می توان استفاده کرد؟


برای استفاده در باشگاه های ورزشی در هنگام تردمیل ، در محل کار و منزل و در هنگام پیاده روی های معمولی روزانه

اگر گن ساعت شنی که فرستادید در ابتدا بسته نمیشد چکار کنیم؟


اگر فکر می کنید گن کوچک است روی زمین دراز بکشید و از یک دوست کمک بخواهید تا برای شما قزن ها را ببندد و اگر بسته شد این سایز مناسب شما می باشد ، این ترفند را دکترهای عمل های ساکشن و لیپوماتیک و غیره هم برای پوشیدن گن های مخصوص بعد از جراحی توصیه می کنند

آیا گن های ساعت شنی کلمبیایی با خم شدن و نشست و برخواست لول نمی شوند؟


خیر زیرا داخل این گن ها 9 عدد فنر به کاررفته است که بدن را کاملا درون یک قالب محکم نگه میدارد و همچنین برای کمردرد بسیار مناسب است و تا حدی مانع از قوز کردن شما هم می شود پس به هیچ وجه نگران نباشید

 

نظر درباره کیفیت گن آنچزی شش قزن

 

جایزه

 

رضایت جناب دکتر

گن-ساعت-شنی-تاپی-بند-نازک-آنچری-کلمبیایی-قابل-تنظیم

آنچری

گن تاپی بند نازک قابل تنظیم آنچری

 

توضیحات درباره جنس و کارایی گن ساعت شنی آنچری :


لایه میانی و بیرونی ۱۰۰% لاتکس ، لایه درونی گن الیاف فشرده کتان و اسپاندکس

به محض بستن یک تا دو سایز و طی شش ماه حداقل سه سایز کاهش خواهید داشت

دارای کیفیت فوق‌العاده بالا و نتیجه گیری مطلوب پس از استفاده از این محصول

 

گن-جلیقه-ای-بند-نازک-قابل-تنظیم-آنچری-کلمبیایی

 

بسیار موثر برای استفاده بعد از جراحی های پیکرتراشی و لیپوماتیک ، زایمان و لاغر کردن اندام شما در ناحیه شکم ، پهلو ، کمر ، پشت و زیر بغل و فرم دهی مناسب به اندام شما

 

گن-تاپی-بند-نازک-قابل-تنظیم-آچری-کلمبلیا

 

جنس گن ساعت شنی بند نازک ۶ لایه لاتکس ، کوتون و اسپاندکس فشرده می باشد که در عین حال بسیار لطیف است و هیچ محدودیتی جهت انجام فعالیت های روزانه شما ایجاد نمی کند

 

گن-تاپی-بند-دار-بند-نازک-آنچری-

 

ارتفاع این در قسمت جلو 30 سانتی متر می باشد که ناحیه شکم را از جلو و پشت به صورت کامل پوشش می دهد

 

گن-بندی-نازک-سوتینی-آنچری

 

دارای ۹ ردیف فنر استیل فولادی با قابلیت انعطاف پذیری بالا که به شکم و پهلوی شما فرم فوق العاده می دهد و به هیچ وجه این فنرها ، فرم و حالت اولیه خود را از دست نمی دهد

 

گن-های-ساعت-شنی-مناسب-برای-زیر-لباس-شب-و-مهمانی


لایه داخلی گن که با بدن شما در تماس است ساخته شده از پنبه ۹۶% که به پوست شما هیچ آسیبی نمی رساند و بسیار راحت و لطیف است

 

گن-ساعت-شنی-برای-افراد-لاغر


لایه میانی اسپاندکس و لاتکس می باشد که کمک بیشتری به تعریق شما در ناحیه شکم می کند و در نتیجه چربی ها تحت پوشش گن در ناحیه شکم ، پهلو و کمر با استفاده مستمر از بین خواهد رفت و شکم و پهلوی شما به فرم دلخواهتان می رسد

 

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%d8%9b%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

سیر سیاه بیز چیست؟
سیر سیاه بیز دارای خواص درمانی بسیاری می باشد .که فواید آن از سیر معمولی هم بیشتر است ولی اندازه آن شهرت ندارد.

از خواص سیر سیاه می توان به حفظ جوانی، زیبایی، سلامت و مقاوت بدن اشاره کرد.شاید اکثر شما تنها با سیر سفید آشنا هستید و برای اولین بار است که نام سیر سیاه بیز را می شنوید ، سیر تیره رنگی که مثل سیر سفید خواص بسیاری برای سلامتی بدن دارد .

سیر سیاه بیز
خواص بی نظیر سیر سیاه برای سرطان
سرطان ، که به عنوان یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در جهان شناخته شده است ، نوعی بیماری است که با رشد کنترل نشده یا غیر طبیعی سلول ها یا بافت ها در بدن ما همراه است.
با افزایش تعداد شواهد و مدارکی که در مورد اثر ضد سرطان سیر سیاه در دهه‌های اخیر گزارش شده است ، برخی محققان پیشنهاد کردند که سیر سیاه بیز به عنوان یک محصول رژیم غذایی برای پیشگیری و درمان سرطان از سرطان معده تا لوسمی استفاده شود.

مکانیسم اثرات ضد سرطان سیر سیاه بیز در انواع مختلف بیماریهای سرطانی شامل القای آپوپتوز ، توقف چرخه سلولی و مهار رشد و تهاجم تومور می باشد.

اثرات مفید برای لاغری و ضد چاقی:
چاقی یک مشکل تهدیدکننده برای سلامت عمومی در کشورهای غربی و توسعه یافته است که باعث بروز چندین سندرم متابولیک و بیماریهای مزمن مثل دیابت می شود.
با ترکیبی از فعالیت بدنی و تعادل رژیم غذایی سالم بین انرژی و مصرف انرژی می توان از چاقی جلوگیری کرد.
توجه داشته باشید که چندین غذای کاربردی مانند؛ اوریزانول، اسید بوتیریک، حبوبات، برملین، نخود فرنگی، عدس، لوبیای فاباس ، اسید لینولئیک کونژوگه.

دیاسیل گلیسرول ها ، تمشک تمیز شده سیاه ، سیب ، زغال اخته ، حبه دریایی و غیره به عنوان پیشگیری و مشخص شده اند.
یا درمان عوامل چاقی از طریق چندین مکانیسم از جمله القای اشباع ، کاهش اشتها ، تنظیم متابولیسم چربی و گرمازدایی . در بین آنها ، سیر سیاه به عنوان یک ماده برجسته لیپید و کاهش دهنده وزن شناخته می شود.

 

سیر سیاه بیز
سیرسیاه و خاصیت آنتی اکسیدانی آن:
سیر سیاه بیزیحاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوانی از جمله پلی فنولها ، آلکالوئیدها ، فلاونوئیدها ، S-allyl-cysteine و محصولات واسطه ای آنتی اکسیدان های مشتق شده از واکنش مایارد است.

مطالعات متعدد نشان می دهد که سیر سیاه نه تنها رادیکال های آزاد را در شرایط آزمایشگاهی از بین می برد بلکه آنزیم های آنتی اکسیدانی را در داخل بدن فعال می کند.

 

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

طریقه مصرف سیر سیاه برای لاغری
همانطور که در بخش‌های مختلف این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم سیر سیاه برای لاغری بسیار مناسب می باشد چرا که خواص درمانی بسیار زیادی داشته که باعث درمان بیماری‌ها و مشکلات بسیار زیادی می شود که یکی از مهمترین مشکلاتی که توسط این داروی گیاهی می توان به درمان آن پرداخت، مشکل اضافه وزن و چاقی بوده ک به راحتی می توان با مصرف این داروی گیاهی به صورت درست و مداوم، آن را درمان کرد. چرا که چربی سوز بودن آن توسط دانشمندان و متخصصان طب سنتی به طور کامل به اثبات رسیده است.

این گیاه دارویی به خاطر داشتن خاصیت چربی سوزی باعث از بین بردن توده های چربی و لیپید که در نواحی مختلف بدن از جمله شکم و پهلوها جمع شده است، می شود و در کاهش کلسترول خون و همچنین کنترل بیماری دیابت نوع دو نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

علاوه بر فوایدی که در در بخش های قبلی گفته شد این گیاه دارویی می تواند با از بین بردن ویروس ها باکتری ها و همچنین قارچ های مضر در بدن باعث از بین رفتن عفونت های بسیار زیادی شود و سیستم ایمنی بدن را به طرز شگفت آوری تقویت کند.در بخش بعدی مقاله قصد داریم در ارتباط با طریقه مصرف سیر سیاه برای لاغری مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

سیر سیاه فروش

طریقه مصرف سیر سیاه
همان طور که در بخش های قبلی این مقاله مطالعه کردید سیر سیاه برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد اما باید بدانید که نباید در مصرف این داروی گیاهی بسیار مفید، زیاده‌ روی کرد چرا که ممکن است اثرات زیانباری را بر فرد مصرف کننده بگذارد در این بخش قصد داریم در ارتباط با نحوه مصرف آن به صورت درست مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

سیر سیاه همانطور که گفته شد برای امراض و بیماری های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد برای هر یک از بیماری ها متخصصان طب سنتی مقدار خاصی از آن را تجویز می‌کنند اما به طور معمول طریقه مصرف آن به صورت خوردن ۱ تا ۳ بوته در روز می باشد که برای بیماری ها و مشکلات مختلف به ویژه اضافه وزن که امروزه به یکی از بزرگترین مشکلات و معضلات جوامع مختلف تبدیل شده است، می تواند بسیار موثر باشد.

از خواص سیر سیاه مرغوب می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. بهترین راه خرید سیر سیاه مرغوب اقدام به خرید از طریق سایت اینترنتی می باشد.

خرید اینترنتی سیر سیاه مرغوب و اصل

از فرآورده های حاصل از سیر درجه یک می توان به سیر سیاه اشاره کرد. سیر سیاه مرغوب دارای خواص مختلفی هست که از آن میان می توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی اشاره نمود. از دیگر خواص سیر سیاه مرغوب بهبود عملکرد کلیه، تقویت سیستم ایمنی بدن و … می باشد. بهترین راه دریافت سیر سیاه خرید از طریق سایت اینترنتی معتبر خواهد بود.

سیر سیاه چیست؟
سیر یکی از بهترین گیاهان علفی و گیاهی هست که خواص درمانی متنوع دارد. از فرآورده های حاصل از این گیاه می توان به سیر سیاه اشاره کرد که برای برخی افراد ناشناخته می باشد. سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی در حرارت و رطوبت مشخص تهیه می شود و روند فرآوری آن بین 50 تا 90 روز به طول می انجامد. سیر سیاه حالت ژله ای داشته و مزه ای شیرین و خوشمزه دارد. از ترکیبات موجود در سیر سیاه می توان به آنتی اکسیدان، آنتی بیوتیک ها و … می باشد.

خرید اینترنتی سیر سیاه

خواص سیر سیاه مرغوب
با توجه به خواص مختلف سیر سیاه موزه افراد به روش های مختلف از این ماده غذایی مفید بهره می برند. با کسب اطلاع در مورد خواص سیر سیاه می توان به بهترین نحو از سیر سیاه در قالب رژیم غذایی استفاده نمود.

جلوگیری از بیماری های قلبی
از جمله خواص مصرف سیر سیاه مرغوب می توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی اشاره کرد. ترکیبات موجود در سیر سیاه به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کنند که نتیجه آن عدم رسوب کلسیم در رگ ها می باشد که علت اصلی بروز مشکلات قلبی محسوب می شود. همچنین سیر سیاه خون را رقیق می کند و از این جهت احتمال ایجاد لخته های خونی و سکته قلبی را کاهش می دهد.

سیر سیاه اصل

کاهش فشار خون
یکی از مشکلات ناشی از افزایش سن فشار خون بالا هست که خود زمینه ساز بیماری های مختلف محسوب می شود. مصرف سیر سیاه می توانند به کاهش فشار خون از طریق رقیق کردن خون کمک کند.

بهبود کارکرد کلیه
یکی از خواص سیر و سیر سیاه ادرار آور بودن آن می باشد. سیر سیاه حاوی پتاسیم هست و مصرف آن به کسانی که دچار مشکلات کلیوی از جمله ورم کلیه هستند توصیه می شود. علت اصلی ورم کلیه حفظ آب اضافی در بدن هست که می توان با مصرف منظم سیر سیاه این آب را دفع نمود.

تقویت سیستم ایمنی بدن
یکی از بهترین راه ها برای سلامتی و جلوگیری از بیمار شدن تقویت سیستم ایمنی بدن با تغذیه مناسب می باشد. سیر با داشتن آنتی اکسیدان قوی از جمله مواد غذایی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن محسوب می شود. از این رو کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند می توانند سیر سیاه را در رژیم غذایی خود جای دهند.

سیر سیاه دکتر بیز

چربی سوزی و کاهش وزن
کاهش وزن و لاغری طبیعی بدون عوارض و ماندگار یکی از دغدغه های افراد محسوب می شود. سیر سیاه حاوی ترکیباتی هست که سبب افزایش چربی سوزی در بدن شده و از این رو وزن بدن را کاهش می دهد. مصرف منظم سیر سیاه مرغوب سبب ضعیف شدن توده های لپیدی و چربی در بدن می شود و چربی های اضافی بدن را برطرف می نماید.

موثر در بیماری های تنفسی
مواد عالی موجود در سیر و به ویژه سیر سیاه تاثیر قابل توجهی در درمان بیماری های ریوی و سیستم تنفسی دارد. بهترین درمان برای سرماخوردگی و عوارض آن مصرف سیر سیاه می باشد. همچنین سیر سیاه به کاهش استرس کمک می کند که یکی از عوامل تشدید کننده بیماری های تنفسی و آسم محسوب می شود.

دیگر فواید مصرف سیر سیاه
از دیگر فواید مصرف سیر سیاه مرغوب می شود به بهبود عملکرد حافظه و بهبود کارکرد سیستم عصبی اشاره نمود. از این رو مصرف سیر سیاه بر روی سیستم عصبی موثر بوده و احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد. همچنین مصرف سیر سیاه سبب کاهش مقاومت بدن نسبت به انسولین شده و از این رو مصرف آن به افراد دیابتی توصیه می گردد.

از مواد عالی موجود در سیر سیاه می توان به سولفور اشاره کرد که تاثیر خوبی در کاهش درد های ماهیچه ای و ورم مفاصل دارد. رفع بیماری های کبدی، رفع حساسیت ها و آلرژی، از بین بردن التهابات درونی بدن و عفونت های رحمی از جمله فواید مصرف سیر سیاه می باشد

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قارچ گانودرما گیاهی است که اثرات مهارکنندگی بر رشد سلول‌های کیستی و توموری دارد. پودر خشک قارچ دارویی گانودرما بیش از دو هزار سال است که در طب سنتی چین مورد استفاده قرار می گیرد. این قارچ فقط روی درختان پوسیده و برگریز رشد می کند و در چین به “قارچ جاودانگی” معروف است.

گانودرما دارای سابقه گسترده ای در زمینه بهره برداری به عنوان مکمل غذایی و دارویی برای افزایش طول عمر و برخورداری از بدنی سالم تر در مناطق آسیایی مانند کشورهای چین، ژاپن و کره دارد. همچنین به عنوان یک مکمل غذایی در سایر مناطق جهان استفاده می شود. عصاره های قارچ گانودرما دارای چندین خاصیت بیولوژیکی از جمله فعالیت های ضد سرطانی است.

آشنایی با قارچ گانودرما
برجسته ترین متخصصان طب سنتی چین معتقدند که گانودرما یکی از قدرتمندترین داروهای گیاهی موجود است. انواع مختلف گیاه گانودرما وجود دارند که توانایی افزایش مقاومت بدن در برابر استرس را دارند و خواص و اثرات درمانی خود را در کمترین زمان و با سرعت قابل توجهی نشان می دهند. محصولات گانودرما طی چند سال اخیر به طور گسترده در آمریکا و سایر کشور ها برای درمان بسیاری از بیماریها گسترش یافته است.


گانودرما حاوی ترکیبات مختلفی است که باعث افزایش سطح ایمنی بدن می شود. همچنین خواص ضد میکروبی، ضد التهابی، آنتی اکسیدانی آن نیز در مطالعات متعددی به اثبات رسیده است. مکانیسم های مولکولی گانودرما در بدن، تاثیرات ضد تکثیری آن بر روی سرطان تخمدان را نشان داده است.

حدود ۹۰ درصد از وزن این قارچ را آب تشکیل می دهد. ۱۰٪ باقی مانده از جرم آن حاوی پروتئین (۱۰-۴۰ ٪)، چربی (۲۸٪)، کربوهیدرات (۲۸-۲٪)، فیبر (۳۲-۳۲٪)، خاکستر (۸-۱۰٪،) می باشد. سایر ترکیبات پیچیده مانند ویتامین D2، اسیدهای چرب و فلزات مغذی ضروری مانند مس، روی و سلنیوم نیز در آن کشف شده اند. همچنین بیشترین نوع اسید چربی که در گانودرما وجود دارد از نوع اشباع نشده است که از اهمیت بالایی در سلامتی برخوردار هستند.

 

 

بیماری کسیت تخمدان شایعترین اختلال غدد درون ریز در زنان است و معمولا هفت درصد از زنان یک بار در طول عمر خود به آن مبتلا می شوند. این بیماری بر روی سطح هورمون در بدن زنان تاثیر می گذارد. عدم تخمک گذاری و تشکیل کیست در تخمدان، باعث تغییر میزان هورمونهای زنانه استروژن، پروژسترون و FSH و LH در بدن می شود.

در بیماری کیست تخمدان سطح استروژن و پروژسترون پایین تر از حد معمول است، در حالی که میزان آندروژن ها یا هورمونهای مردانه مانند تستوسترون افزایش می یابد و افراد مبتلا مقادیر بالاتر از حد طبیعی هورمونهای مردانه را تولید می کنند. این عدم تعادل هورمونی باعث می شود که دوره های قاعدگی حذف شده و بارداری را برای مبتلایان به کیست تخمدان سخت تر می کند.

کیست تخمدان همچنین باعث رشد مو در صورت و بدن و طاسی می شود و می تواند در طولانی مدت به مشکلات سلامت مانند دیابت ( می توانید مقاله قارچ گانودرما و دیابت را مطالعه نمایید) و بیماری های قلبی منجر شود. سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) مسئول بیش از ۷۰ درصد از موارد ناباروری در زنان است. در حقیقت، این شایع ترین مشکل هورمونی در زنان در سن باروری است و با این وجود، تعداد معدودی از زنان از PCOS و علائم آن و درمان های گیاهی برای آن آگاهی دارند.

کیست تخمدان
کیست تخمدان
قبل از هر چیز باید با علائم و نشانه های بیماری کیست تخمدان آشنا شویم. از علائم شایع کیست تخمدان می توان به دوره های نامنظم، از جمله آمنوره (عدم وجود قاعدگی)، ناباروری، افزایش یا کاهش وزن،آکنه یا جوش، هیرسوتیسم (رشد بیش از حد مو، از جمله در جاهایی که معمولاً در خانم ها مو رشد نمی کنند، مانند صورت و شکم)، طاسی الگوی مردانه، موهای نازک، خستگی، نوسانات خلقی و میل جنسی کم اشاره کرد.

 

 

 

خرید قهوه گانودرما برای نازایی

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%86%d8%a8%d9%84%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

اینها تنها بخشی از هزاران خاصیت این دمنوش است که به آن اشاره شد.

 

چای سبز یکی از انواع چای است که ما اغلب نام آن را بیشتر با کاربردهای دارویی می شنویم و در این مقاله هم قصد داریم تا در مورد خواص چای سبز بیشتر برای شما صحبت کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان همراه قرار گیرد. با ما همراه باشید.

چای سبز چگونه گیاهی است؟

چای 5040 یکی از انواع چای است که از گلبرگها و جوانه‌های تازه گیاه چای به دست می‌آید. در فرایند تولید چای سبز اکسایش بسیار کم انجام می گیرد. خوب است بدانید که چای سبز در انواع مختلفی از قبیل چینی و ژاپنی وجود دارد. نوع ژاپنی چای سبز به اوچا (به ژاپنی: 緑茶) شهرت دارد.

شما عزیزان علاقه مندان می توانید برای تهیه این محصول همین الان از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری خود را سفارش دهید . ما شرایط خرید اینرتنیت را به صورت زیر برایتان فراهم کرده ایم :

 

یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده همه جا سخن از ان است چای سبز می باشد. این نوشیدنی که تاریخچه ان باز می گردد که سرزمین های اسیای شرق دارای خواص بسیار زیادی بوده و در طب سنتی نیز به ان اشاره های فراوانی شده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار ایران در این رابطه چای سبز تیما می باشد. برند تیما در طول چند سال گذشته یکی از پر فروش ترین برندها بوده و خیلی زود توانسته جایگاه مناسبی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی بیابد.

محصولات چای لاغری تیما در دو مدل دم کردنی و کیسه ای تولید می شود و هر دو محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند.محصولات چای سبز دم کردنی این برند با قیمت 28 هزار تومان عرضه شده است و برای مصرف یکماه کفایت می کنند. محصولات چای کیسه ای تیما نیز دارای 100 عدد تی بگ بوده و برای مصرف یکماه شما کافی می باشد.اما نحوه خرید و تهیه این محصول به شرح زیر می باشد :

 

قیمت چای تیما در بسته بندی های مختلف

 

امروزه تناسب اندام و کاهش وزن یکی از دغدغه های مهم افرادی که دارای اضافه وزن هستند، شده است. هر چند راه های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد اما یکی از بهترین راه ها نوشیدن چای تیما است که با قیمت مناسبی در بازار وجود دارد. قیمت چای تیما با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. به ویژه اگر این محصول از فروشگاه ها و مراکز معتبر به صورت مستقیم خریداری شود می تواند از قیمت بسیار ارزان تر و مناسب تری برخوردار شود.

قیمت چای سبز برای لاغری

امروزه چای لاغری تیما توانسته است با گیاهی بودن و خواص زیادش برای کاهش وزن، طرفداران زیادی پیدا کند. چای تیما با آن همه خواص زیادی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. خواص چای لاغری تیما شامل ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، فلورین، مواد معدنی، پلی فنل ها و ال تیانین است. چای لاغری تیما هیچ گونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت و همین موضوع باعث استفادهٔ زیاد از این چای شده است. برای مطلع شدن از قیمت چای تیما می توانید به راحتی به سایت چای لاغری تیما بروید و در همانجا به صورت آنلاین از قیمت چای لاغری تیما باخبر شود. چناچه بخواهید از تخفیفاتی برای قیمت چای تیما بهره مند شوید خرید اینترنتی می تواند کمک خوبی برای شما باشد.

قیمت انواع محصولات چای لاغری تیما

چای های لاغری تیما در بسته هایی به اندازه های مشخص در دو نوع دم کردنی و کیسه ای مورد عرضه قرار می گیرند. هر کدام از انواع محصولات چای لاغری تیما را که انتخاب کنید باید قیمتی جداگانه بابت آن بپردازید. به عنوان مثال قیمت چای تیما که در بسته های کیسه ای قرار دارد متفاوت با قیمت چای تیما است که در بسته های دم کردنی عرضه می شوند. چای های لاغری تیما در انواع و ترکیبات مختلفی عرضه می شوند که از جملهٔ آن ها چای سبز لاغری و چای کرفس لاغری تیما می باشد.

یکی از فوق العاده ترین انواع چای لاغری تیما چای سبز و کرفس تیماست. این نوع چای ترکیبی دارای خواص بسیار زیاد و مواد معدنی خیلی مفیدی می باشد که از جمله به این موارد می توان اشاره نمود: کاهش اشتها و کاهش چربی و قند در بدن، ویتامین سی، کلسیم، آهن، فولیک اسید و پتاسیم. این دمنوش بسیار خوب نشاط آور باعث تقویت کبد و معده می شود و در نتیجه یبوست را از بین می برد. با این حال می توان به طور کلی بیان داشت که با خوردن این نوع چای ترکیبی چای سبز با کرفس، بدن سرشار از سلامتی و شادابی می شود، پس در نهایت باید گفت که این چای با این همه خواصی که دارد باید قیمت بیشتری نسبت به چای های دیگر تیما داشته باشد.

تصویر 2

قیمت چای لاغری 5040 در بسته بندی های متفاوت

از آنجا که چای لاغری جزء بهترین نوشیدنی های لاغری شناخته شده است در بسته بندی های متفاوتی برای همهٔ سلایق مشتریان عرضه می شود. به عنوان مثال قیمت چای کیسه ای تیما بدون تخفیف 32 هزار تومان، قیمت چای دم کردنی تیما 28 هزار تومان، قیمت پکیج لاغری سه ماههٔ بسته های دم کردنی 84 هزار تومان و قیمت پکیج لاغری سه ماههٔ بسته های کیسه ای 96 هزار تومان است. در برخی موارد این امکان برای مشتریان عزیز فراهم می شود که قیمت چای تیما با تخفیف های ویژه برایشان ارزان تر تمام شود.

قیمت تمام شدهٔ چای کیسه ای تیما

زمانی که شما به صورت اینترنتی چای لاغری کیسه ای تیما را خریداری می کنید باید قیمتی بیشتر از قیمت چای تیما به صورت تمام شده بپردازد. قیمت چای تیما در نوع کیسه ای 32 هزار تومان است که در واقع شما با خرید آنلاین آن باید پنج تا شش هزار تومان را به قیمت اصلی این محصول اضافه کنید. این هزینهٔ اضافی که پرداخت می کنید در واقع هزینهٔ پست است.

تصویر 5

خرید اینترنتی انواع چای های لاغری تیما

اگر بخواهید چای لاغری تیما را به راحتی و در کمترین زمان خریداری کنید می توانید سری به سایت اصلی چای های تیما بزنید و یا این که با شماره ای که در سایت قرار داده اند تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. با خرید اینترنتی محصولات چای لاغری تیما می توانید به راحتی از قیمت چای تیما در بسته بندی های گوناگون مطلع شوید و پس از آن وجه را بپردازید. هر چه شما چای لاغری تیما را در انواع مختلف خریداری کنید باید قیمت بیشتری بپردازید، به عنوان مثال وقتی پکیج سه ماههٔ لاغری تیما را خریداری می کنید باید قیمت بیشتری را نسبت به چای سبز لاغری تیما بپردازید یا ممکن است قیمت چای تیما در پکیج های سه ماهه، چهار ماهه و شش ماهه با یکدیگر متفاوت باشند.

تصویر 6

قیمت چای تیما، چای سبز لاغری

چای سبز لاغری تیما دارای خواص زیادی از جمله ضد سرطان، شفافیت پوست، از بین بردن نفخ شکم، تقویت قلب و عروق، کاهش کلسترول خون و کاهش فشار خون می باشد که همین عوامل می تواند سبب افزایش قیمت چای تیما شود. البته می توان چای سبز ترکیبی را مثلاً چای سبز و کرفس را سفارش داد ولی بهتر است قبل از سفارش بدانید که قیمت این چای ترکیبی کمی گرانتر از چای سبز به تنهایی ست. قیمت چای تیما بستگی به مدل و نوعی ست که شما سفارش می دهید. به عنوان مثال قیمت چای سبز تیما در بسته های دم کردنی با ترکیبات زعفران، زیره سبز، کاسیا و چای الونگ به قیمت 28 هزار تومان است و قیمت چای لاغری 5040 در مدل کیسه ای که دارای بسته های تی بگ است 32 هزار تومان می باشد. برای خریداری چای سبز لاغری تیما 5040 در مدل دم کردنی با ترکیبی از کرفس باید قیمت 28 هزار تومان را بپردازد.

 

برای خرید چای سبز می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید

 

 

 

منبع معتبر نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

جالب است بدانید که سیر سیاه در مقایسه با سیر خام PH پایینتری دارد و کمی خاصیت اسیدی بیشتری دارد.

بلک گارلیک

تاثیر بر بیماریها
خواص سیر سیاه موجب تاثیر آن بر طیف وسیعی از بیماری ها می گردد. طبق تحقیقات علمی دانشگاهی صورت گرفته بر روی سیر سیاه مشخص شده است که مصرف آن میتواند تاثیرات مثبت و قابل قبولی بر پیشگیری از بیماریهای مختلف داشته باشد.
مصرف سیر سیاه میتواند برای بیماریهای زیر بسیار مفید بوده و خواص پیشگیری کنندگی هم داشته باشد:

دیابت نوع دوم
سزطان
بیماری های قلبی و عروقی از جمله فشار خون بالا و کلسترول
بیماری ها و مشکلات کبدی
آرتریت و روماتوئید
بیماری های خود ایمنی
بیماری های ریوی
انواع حساسیتها
انواع التهابات درونی بدن
آلزایمر
بیماریهای مغز و اعصاب و عملکرد و ادراک ذهن
بیماری های ویروسی
عفونت های رحمی
همچنین اثبات شده است که مصرف سیر سیاه میتواند به عنوان یک ماده ی غذایی ایده آل و ارزشمند برای کاهش وزن و چربی سوزی طبیعی بسیار مفید و موثر باشد و نه تنها میتواند به کاهش وزن کمک کند بلکه میتواند باعث ضعیف شدن و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی درون بدن نیز بشود و در کاهش کلسترول بد نیز تاثیرات مثبتی داشته باشد.

از طرفی به دلیل اثر محافظت کنندگی عصبی که دارد میتواند تاثیرات مثبت بسیاری بر روی حافظه و سیستم اعصاب داشته باشد و بابهبود عملکرد آن از تغییر ساختار نورونها از قشر جلویی مغز جلوگیری کند. و همچنین باعث بهبود هماهنگی فعالیت ماهیچه‌ها بشود.
جالب است بدانید که تأثیر سیر سیاه بر روی حفظ سیستم عصبی از التهاب و تأثیرات مثبت آن بر روی بیماری آلزایمر و بهبود اختلال شناختی یا ادراک اثبات شده است.

نکته ی حائز اهمیت دیگری که در رابطه با مصرف سیر سیاه وجود دارد این است که مصرف این ماده ی ارزشمند ویروس ها، قارچ ها، باکتری ها و میکرو ارگانیسمهای مضر درون بدن را کاهش میدهد و با از بین بردن عفونت ها میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و همچنین میتواند در کاهش بیماریهای التهابی مانند آرتروز و یا التهاب روده تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
همچنین مصرف سیر سیاه میتواند مقاومت بدن به انسولین را کاهش دهد که این موضوع برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.

جالب است که بدانید طبق تحقیقات انجام شده بر روی سیر سیاه اثبات شده که اِس اَلیل سیستین موجود در آن میتواند در کاهش تومورهای سرطانی و مرگ سلولی در سلولهای سرطانی تاثیرات قابل توجهی داشته باشد و هم اکنون تاثیرات مثبت آن بر روی سرطانهای ریه، پستان، معده و روده ی بزرگ به اثبات رسیده است.

ناگفته نماند که مصرف بیش از حد سیر سیاه میتواند باعث آسیب رسیدن به دستگاه گوارش شود پس در مصرف آن دقت کنید و به اندازه این محصول را مصرف کنید.
البته طریقه ی صحیح مصرف و دوز مصرفی این محصول توسط مشاورین ما به شما عزیزان گفته می شود.

خرید سیر سیاه دکتر بیز
سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم خرید سیر سیاه و سایر محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد. لذا شما می توانید از طریق این سایت جهت خرید سیر سیاه دکتر بیز مستقیما از این شرکت اقدام فرمایید و این سایت اصل بودن محصولات خود را تضمین می نماید.

قهوه فوری سوپریم
سبد محصولات سلامت محور شرکت دکتر بیز به گونه ای طراحی شده است که به عنوان مکمل در کنار یکدیگر خواص متنوعی ایجاد می کنند و استفاده از آنها با هم تاثیرات فراوانی بر سلامتی دارد. یکی از محصولات معروف شرکت دکتر بیز که اتفاقا مکمل خوبی برای سیر سیاه می باشد قهوه فوری سوپریم می باشد که ترکیبی از قارچ اعجاب انگیز گانودرما و گیاه معروف جینسینگ می باشد.

 

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

ویژگی های محصول :

ترکیبات : عصاره قارچ گانودرما +پودر جنسینگ
وزن خالص : 400 گرم
مناسب جهت : چربی سوزی و کاهش وزن-عضله ساز-انرژی زا
تعداد در هر بسته : 20 عدد
زمان مصرف : روزانه یک یا دو نوبت

نحوه و زمان مصرف :

روزانه یک یا دو نوبت می توان از این محصول استفاده نمود.

یک وعده صبح و یک وعده بعد از ظهر

 

موارد منع مصرف:

کودکان زیر 5 سال و بانوان باردار و شیرده با نظر پزشک استفاده نمایند.

افرادی که دارای تپش قلب و یا بیماری قلبی هستند.

 

 

قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز از خواص بی نظیری برخوردار است. برای خرید اصل قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز از همین وب سایت اقدام کنید.

 

خرید قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز

 

قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز یکی از بی نظیرترین و پرخواص ترین محصولات مربوط به قارچ گانودرما می باشد که از فواید بسیار بی نظیری برخوردار بوده و امروزه نیز بسیاری از مردم با علاقه مندی بسیار بالایی اقدام به خرید و استفاده از قهوه سوپریم دکتر بیز برای لاغری دارند. شما نیز می توانید چنین فرصت باشکوه را غنیمت شمرده و اصل این قهوه را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز

آیا شما هم قصد دارید تا باکیفیت ترین و مرغوب ترین قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز را تهیه و خریداری نمایید؟ آیا می دانید که اصلی ترین و مهمترین فواید و خواص مربوط به استفاده از قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری چیست؟ از شما می خواهیم که مقاله و مطالب موجود در این وب سایت را تا آخر مورد بررسی قرار داده و ارزشمندترین اطلاعات را به دست آورید.

قهوه گانودرما و جینسینگ یکی از طبیعی ترین و بی نظیرترین محصولات مربوط به شرکت دکتر بیز می باشد که از خواص درمانی بسیار متعدی برخوردار بوده و امروزه بسیاری از خریداران این قهوه را با اسم قهوه سوپریم مربوط به گانودرما می شناسند. جالب است بدانید که قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز ترکیبات بسیار معجزه انگیزی را دارد و همین امر سبب شده است تا بسیاری از بیماری ها را بتوان با این قهوه درمان کرد. همچنین شما می توانید نمایندگی ها و فروشگاه های بسیار زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال عرضه کردن اصل قهوه گانودرما و جینسینگ هستند و فروشگاه پیش روی شما نیز یکی از معتبرترین این فروشگاه ها می باشد که با داشتن سابقه ی بسیار درخشان در زمینه عرضه قهوه گانودرما و جینسینگ، توانسته است توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب نماید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص راهنمای خرید و قیمت مربوط به قهوه سوپریم دکتر بیز برای لاغری توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

فواید مربوط به قهوه گانودرما جنسینگ

قهوه سوپریم دکتر بیز برای لاغری همانطور که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره شد، از فواید و خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد که طوری که اصلی ترین دلیل برای پرفروش بودن این قهوه را، فواید بالای آن شکل داده است. از مهمترین و اصلی ترین فواید مربوط به قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

افزایش طول عمر انسان
کاهش میزان کلسترول و سطح قند خون
بهبود عملکرد و کارایی مربوط به حافظه
کاهش استرس
آرام بخش بودن
بهبود اختلالات جنسی
درمان ناتوانی ها
جلوگیری از پیری زودرس
قهوه گانودرما سوپریم و جنسینگ

از دیگر خواص مربوط به قهوه گانودرما با جینسینگ

توجه داشته باشید که خواص مربوط به قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری تنها به موارد مذکور در بخش قبلی خلاصه نمی شود. شما می توانید با خرید و استفاده از قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز، تاثیرات بسیار شگردی را به صورت یک جا مورد مشاهده قرار دهید. از دیگر بارزترین و بی نظیرترین خواص مربوط به قهوه گانودرما و جینسینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عضله سازی
چربی سوزی
درمان ناباوری های مربوط به آقایان
درمان بیماری پارکینسون
درمان بیماری ام اس
افزایش قدرت جسمی ورزشکاران
مناسب برای درمان بیماران تنگی نفسی
درمان بیماری آسم و تمام بیماری های مربوط به ریه
و…

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه دکتر بیز در واقع همان سیر خام تازه است که طی فرآیندی خاص، تخمیر شده و به عمل می‌آید. شده است. تخمیر سیر تازه به مدت 50 الی 90 روز زمان می‌برد. حین تبخیر شدن بهتر است رطوبت مورد نیاز محیط 80 تا 90 درصد باشد. پس از تخمیر شدن، سیر حالت ژله‌ای پیدا خواهد کرد. بعد از تبخیر رنگ حبه‌های سیر، از سفید به سیاه تغییر کرده، طعم شیرین گرفته و بویی نخواهند داشت.
تحقیقات نشان می‌دهد که سیر سیاه نسبت به سیر معمولی تا 5 برابر حاوی آنتی اکسیدان بیشتر بوده و از همین جهت دارای خواص ضد سرطانی می‌باشد.
در ادامه به تعدادی از خواص سیر سیاه اشاره شده است:

چربی سوزی
کاهش وزن
جلوگیری از انسداد رگ‌ها
سیر سیاه دکتر بیز dr.biz
سیر سیاه دکتر بیز که یک محصول فوق العاده با خواص بی‌نظیر می‌باشد، برای سلامتی و حفظ شادابی پوست و موی شما آماده است. حتما از خواص سیر سفید که در همه مغازه های عطاری و عطاری آنلاین موجود هست، اطلاع دارید اما باید بگوییم سیر سیاه که شاید تا به حال نام آن را هم نشنیده باشید خواص بیشتری داشته باشد. این محصول با اثر ضد سرطان و خواص آنتی اکسیدانی خود یک محصول پرطرفدار است. همچنین از دیگر مزایای آن می توان به اثرات ضد التهابی، محافظت از کبد و پیشگیری از چاقی و افزایش ایمنی بدن اشاره کرد.

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
یکی از خواص مهم سیر سیاه دکتر بیز تاثیر آن برای لاغری و چربی سوزی است. محصول سیر سیاه، ضد چاقی بوده و با استفاده و مصرف آن می‌توان درصد بالایی از روند چاقی خود را کنترل کرد. در نتیجه با خوردن سیر سیاه دکتر بیز با انجام اندکی فعالیت‌های ورزشی و کنترل رژیم غذایی می‌توان به چربی سوزی پرداخته و وزن خود را کاهش دهید. به دلیل کیفیت بالای این محصول و با برخورداری از قیمت مناسب جایگزین بسیار مناسبی برای سایر محصولات لاغری به شمار می‌آید.

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
حال نیاز است به طریقه مصرف محصول سیر سیاه برای کاهش وزن بپردازیم:
استفاده از سیر سیاه برای لاغری به این صورت است که در زمان ناشتا و پیش از مصرف صبحانه، سیر سیاه را میل کرده و 30 الی 45 دقیقه بعد صبحانه خورده شود. همچنین بعد از میل نمودن ناهار، می‌توان یک حبه از آن را مصرف کنید. استفاده از سیر سیاه پس از وعده شام، کاملا اختیاری بوده، اما چنانچه بعد از شام مورد استفاده قرار گیرد روند چربی سوزی و کاهش وزن شما با سرعت بالاتری پیش خواهد رفت.

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه دکتر بیز در واقع همان سیر خام تازه است که طی فرآیندی خاص، تخمیر شده و به عمل می‌آید. شده است. تخمیر سیر تازه به مدت 50 الی 90 روز زمان می‌برد. حین تبخیر شدن بهتر است رطوبت مورد نیاز محیط 80 تا 90 درصد باشد. پس از تخمیر شدن، سیر حالت ژله‌ای پیدا خواهد کرد. بعد از تبخیر رنگ حبه‌های سیر، از سفید به سیاه تغییر کرده، طعم شیرین گرفته و بویی نخواهند داشت.
تحقیقات نشان می‌دهد که سیر سیاه نسبت به سیر معمولی تا 5 برابر حاوی آنتی اکسیدان بیشتر بوده و از همین جهت دارای خواص ضد سرطانی می‌باشد.
در ادامه به تعدادی از خواص سیر سیاه اشاره شده است:

چربی سوزی
کاهش وزن
جلوگیری از انسداد رگ‌ها
سیر سیاه دکتر بیز dr.biz
سیر سیاه دکتر بیز که یک محصول فوق العاده با خواص بی‌نظیر می‌باشد، برای سلامتی و حفظ شادابی پوست و موی شما آماده است. حتما از خواص سیر سفید که در همه مغازه های عطاری و عطاری آنلاین موجود هست، اطلاع دارید اما باید بگوییم سیر سیاه که شاید تا به حال نام آن را هم نشنیده باشید خواص بیشتری داشته باشد. این محصول با اثر ضد سرطان و خواص آنتی اکسیدانی خود یک محصول پرطرفدار است. همچنین از دیگر مزایای آن می توان به اثرات ضد التهابی، محافظت از کبد و پیشگیری از چاقی و افزایش ایمنی بدن اشاره کرد.

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
یکی از خواص مهم سیر سیاه دکتر بیز تاثیر آن برای لاغری و چربی سوزی است. محصول سیر سیاه، ضد چاقی بوده و با استفاده و مصرف آن می‌توان درصد بالایی از روند چاقی خود را کنترل کرد. در نتیجه با خوردن سیر سیاه دکتر بیز با انجام اندکی فعالیت‌های ورزشی و کنترل رژیم غذایی می‌توان به چربی سوزی پرداخته و وزن خود را کاهش دهید. به دلیل کیفیت بالای این محصول و با برخورداری از قیمت مناسب جایگزین بسیار مناسبی برای سایر محصولات لاغری به شمار می‌آید.

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
حال نیاز است به طریقه مصرف محصول سیر سیاه برای کاهش وزن بپردازیم:
استفاده از سیر سیاه برای لاغری به این صورت است که در زمان ناشتا و پیش از مصرف صبحانه، سیر سیاه را میل کرده و 30 الی 45 دقیقه بعد صبحانه خورده شود. همچنین بعد از میل نمودن ناهار، می‌توان یک حبه از آن را مصرف کنید. استفاده از سیر سیاه پس از وعده شام، کاملا اختیاری بوده، اما چنانچه بعد از شام مورد استفاده قرار گیرد روند چربی سوزی و کاهش وزن شما با سرعت بالاتری پیش خواهد رفت.

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

فواید و خواص قهوه موکا بیز
قهوه فوری موکا بیز علاوه بر دارا بودن عصاره قارچ گانودرما حاوی ویتامین های گروه b، انواع املاح معدنی منیزیم، پتاسیم، فسفر و … می باشد. ترکیبات موجود در قهوه موکا گانودرما تاثیر قابل توجهی در حفظ سلامت جسمی دارد. با اطلاع از خواص قهوه گانودرما نوع موکا و اطلاع از قیمت قهوه فوری موکا دکتر بیز می توان به بهترین شکل از این قهوه استاندارد بهره برد.

تقویت سیستم ایمنی بدن
از بین خواص مختلف قهوه موکا بیز می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره نمود که نقش مهمی در حفظ سلامت بدن دارد. با تقویت سیستم ایمنی بدن می توان بدن را در مقابل بیماری های مختلف تا حد زیادی مقاوم نمود. یکی از بهترین راه ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف مواد مغذی برای بدن می باشد. قهوه موکا بیز با دارا بودن مواد مغذی و مفید برای بدن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

 

لاغری و کاهش وزن
افزایش وزن و تجمع چربی در بدن یکی از عوامل اصلی ابتلای افراد به بیماری های مختلف از جمله مشکلات قلبی و عروقی شناخته می شود. از این رو افراد به انحاء مختلف به دنبال کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام هستند. استفاده از دمنوش ها در کنار ورزش و رعایت رژیم غذایی از فاکتور های موثر در کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام می باشد.

پودر قهوه فوری موکا دکتر بیز از جمله دمنوش های مفید در جهت کاهش وزن و لاغری هست. ترکیبات موجود در قهوه موکا بیز با بالا بردن میزان متابولیسم بدن و کمک به کاهش تجمع چربی در سلول های چربی به کاهش وزن کمک می کند. از دیگر تاثیرات قهوه موکا گانودرما کاهش اشتها می باشد که منجر به کاهش ورود کالری به بدن شده و از این طریق سبب کاهش چربی های ذخیره شده در بدن می شود.

 

سم زدایی و پاکسازی بدن
از دیگر فواید مصرف قهوه موکا بیز می توان به کمک به سم زدایی بدن اشاره نمود. پودر قهوه فوری موکا حاوی ترکیباتی هست که به عملکرد بهتر کبد در سم زدایی و پاکسازی بدن کمک می کند. از طرف دیگر کسانی که مصرف کننده انواع قهوه از جمله قهوه موکا گانودرما دکتر بیز هستند احتمال ابتلای آنها به بیماری های کبدی از قبیل کبد چرب، هپاتیت و سیروز کبدی کاهش می یابد.

کنترل دیابت و قند خون
مصرف قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما فواید متعددی به دنبال دارد که از میان آنها می توان به کنترل قند خون اشاره کرد. قند خون یا دیابت خود عامل و زمینه ساز بیماری های مختلف بوده و از این رو افراد مبتلا به دنبال کنترل قند خون از طریق مصرف مواد غذایی استاندارد هستند.

انواع قهوه از جمله قهوه موکا بیز در کاهش قند موجود در خون موثر بوده و با کنترل انسولین به دفع قند موجود در بدن کمک می کند. از این رو مصرف منظم قهوه موکا گانودرما به همراه رعایت رژیم غذایی توسط متخصصین به افراد دیابتی توصیه می شود.

 

کاهش کلسترول خون
یکی از مهم ترین عوامل در ابتلا به بیماری های قلبی عروقی افزایش کلسترول خون و رسوب آن در رگ ها می باشد. نتیجه رسوب کلسیم گرفتگی رگ ها هست که سبب لخته شدن خون و احتمال بروز شکلات قلبی می شود. مصرف مواد غذایی استاندارد از جمله قهوه موکا گانودرما سبب کاهش کلسترول موجود در خون شده و احتمال گرفتگی رگ و مشکلات قلبی و عروقی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

از دیگر تاثیرات قهوه موکا گانودرما می توان به کاهش فشار خون اشاره کرد که از دیگر فاکتور های موثر در بیماری های قلبی عروقی محسوب می شود. از این رو کسانی که دارای فشار خون بالا هستند می توانند با مشورت پزشک متخصص از قهوه موکا گانودرما دکتر بیز جهت کاهش فشار خون بهره ببرند.

 

رفع سر درد اضطراب و استرس
سر درد به خصوص سر درد های میگرنی امروزه افراد زیادی را درگیر ساخته و مانع از انجام کار های روزانه می شود. کافئین موجود در قهوه موکا بیز سبب کاهش درد های میگرنی شده و عوارض ناشی از سر درد را تا حد زیادی کاهش می دهد. از طرف دیگر مصرف قهوه موکا گانودرما دکتر بیز سبب کاهش استرس و اضطراب ناشی از فعالیت و کار سخت روزانه می شود.

فواید قهوه موکا دکتر بیز برای پوست و مو
یکی از بیماری های مربوط به مو ریزش مو هست که به دلایل مختلف روی می دهد. عصاره قارچ گانودرما موجود در قهوه موکا بیز با تقویت ریشه یا پیاز مو از ریزش مو جلوگیری نموده و در ضمن جلوگیری از ریزش مو به رشد مجدد آن کمک می کند.

مصرف منظم قهوه از جمله قهوه های گانودرما موکا در کنار کمک به رشد مو برای پوست نیز مفید می باشد. از فواید قهوه موکا دکتر بیز برای پوست می توان به رفع جوش پوست اشاره کرد. همچنین مصرف منظم قهوه موکا گانودرما به رفع جوش های پوست به ویژه پوست صورت کمک می کند.

 

قهوه موکا گانودرما یکی از نوشیدنی های محبوب و پرخاصیت در میان ایرانان است. با خرید قهوه موکا گانودرما از نمایندگی آن قیمت مناسب تری برای خرید بپردازید.

قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

 

قهوه موکا گانودرما یکی از محبوب ترین انواع قهوه در میان افراد به خصوص جوانان می باشد که با طعم بی نظیری که دارد توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نمایید. همچنین لازم است بدانید وجود قارچ گانودرما در این قهوه، منجر به محبوبیت بیشترین محصول شده زیرا قهوه های فرآوری شده با قارچ گانودرما دارای خواص بسیار زیادی می باشد.

 

 

قهوه هاي گانودرما موکا

 

https://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

آیا خانم ها با عوارض ناشی از مصرف گانودرما مواجه شده اند؟
اگر خرید قهوه گانودرما برای نازایی را با هدف درمان قطعی نازایی پس از سال ها ی طولانی انجام داده اید یقینا نتیجه ی قابل قبولی نخواهید گرفت. چرا که گانودرما برای خانم هایی است که مشکل تنبلی تخمدان دارند و بعد از 6 تا 7 سال بعد از ازدواج مشکل نازایی دارند. تعداد معدودی از خانم ها هستند که توانسته اند با مشکل بارداری طولانی بعد از مصرف گانودرما نتیجه بگیرند. استفاده از قهوه سوپریم برای ناباروری نه تنها عارضه ای ندارد بلکه در کنار درمان ناباروری و تنبلی تخمدان موجب کاهش استرس، کلسترول و تنظیم فشار خون می شود. عملکرد ناکارآمد رحم موجب ناباروری و حتی سرطان رحم می شود. با مصرف روزانه ی قهوه گانودرما نه تنها از این بیماری ها نجات پیدا می کنید بلکه باعث بهبود ایمنی بدن و تقویت رحم می شوید. حتی مادران در دوران شیردهی برای جلوگیری از تنگ شدن سینه و شیردهی بیشتر می توانند از این محصول استفاده نمایند. میزان مصرف قهوه ی گانودرما در طول روز بستگی به تجویز پزشک و بیماری است که دارید.

قهوه ی گانودرمای اصل برای درمان نازایی را از کجا بخریم
متخصصان طب گیاه شناسی بهترین مشاور برای نحوه ی استفاده از گانودرما برای درمان ناباروری، تنبلی تخمدان و درمان یائسگی هستند. برای تهیه ی قهوه گانودرمای اصل نیز می توانید به فروشگاه هایی که محصولات متنوع گانودرما را عرضه می کنند مراجعه نمایید و یا از طریق فروش اینترنتی فروشگاه های تخصصی اقدام کنید. قیمت قهوه گانودرما برای تنبلی تخمدان در این فروشگاه ها نسبت به سایر مکان ها منصفانه تر و پایین تر است. مراکز فروش محصولات گانودرما به صورت تخصصی مشاوره های رایگان را در خصوص مزایا و نحوه ی استفاده از این محصولات به مشتریان ارائه می کنند. خانم هایی که اختلالات فیزیولوژیکی بعد از زایمان و یا در حین بارداری دارند بهتر است قبل از مصرف گانودرما با پزشک خود مشورت کنند.

از اینکه تا پایان متن ما را همراهی کردید از شما صمیمانه سپاسگزاریم

یکی از خواص بی نظیر قهوه گانودرما درمان کیست تخمدان میباشد.چنانچه به هر دلیل به بیماری‌هایی نظیر کیست و تنبلی تخمدان مبتلا شده اید استفاده از قهوه گانودرما سوپریم بهترین گزینه برای درمان کیست و تنبلی تخمدان می باشد.
کیست تخمدان چیست کیست های تخمدان در واقع ممکن است در خارج تخمدان و یا در داخل تخمدان شما به وجود بیاید و این کیست ها دارای مایعات در داخل خود می باشد.
کیست تخمدان در برخی موارد خطری برای فرد به همراه ندارند اما نوع حاد تر کیست های تخمدانی می توانند سبب ابتلا به سرطان شوند و این کیست ها بستری برای رشد سلول‌های سرطانی می باشند.
از منظر طب سنتی کیست های تخمدان به دلیل غلبه خلط های سرد بر ناحیه تناسلی بانوان به وجود می‌آیند.از این رو مصرف فرآورده‌های و طبع گرم می‌تواند در درمان این مشکلات مفید و موثر باشد. همانطور که می دانید طبع قهوه گانودرما از نظر طب سنتی گرم و خشک استو البته استتفاده از ترکیباتی با طبع سرد در کنار این قهوه سبب می‌شود تا چنانچه شما دارای طبع گرم هستید نیز بتوانند به راحتی از این محصول استفاده کنید.

خواص قارچ گانودرما برای درمان کیست و تبلی تخمدان
قارچ گانودرما دارای خواص بی نظیر برای درمان کیست های تخمدان در بانوان می باشد. همان طور که گفتیم بیشتر کیست ها خطری برای شما به همراه ندارد اما چنانچه اقدام به درمان آنها نکنید این امر می‌تواند مشکلات عدیده دیگری برای شما به وجود بیاورد. یکی از مهمترین راهکارهای کاملا گیاهی برای درمان کیست استفاده از قارچ گانودرما میباشد.
تحقیقات متعددی بر روی اثربخشی این قارچ برای درمان کیست ها صورت گرفته است و محققان دریافتند که استفاده چهل روز از قارچ گانودرما میتواند اندازه کیست را تا حدود زیادی کاهش دهد و با مصرف فرآورده های حاوی این قارچ چنانچه یک دوره درمانی به مدت دو ماه صورت گیرد اثرات بسیار چشمگیر در کاهش سایز کیست تخمدان دارد. علاوه بر این با مصرف یک دوره سه ماه از قارچ گانودرما می توانید این اطمینان را حاصل کنید که مسیر درمان کیست های تخمدان را تا حدود بسیار زیادی طی کرده‌اید و احتمال بهبود شما بسیار بالا است.

قهوه گانودرما برای کیست تخمدان

علائم ابتلا به کیست تخمدان
چنانچه در ناحیه لگن خود احساس درد می کنید و یا روابط جنسی شما دردناک شده است و همچنین مداوم حالت هایی مانند تهوع و استفراغ دارید این علائم می‌تواند از نشانه های ابتلا به کیست باشد. همچنین کیست علائم دیگری مانند نفخ شکم و یا قاعدگی های دردناک را به همراه دارد و در صورت داشتن این علائم نیاز است تا نسبت به درمان کیست اقدام کنید.
آزمایش های مانند سی تی اسکن و ام آر آی می توانند تصویربرداری مناسبی از تخمدانها و نوع کیست و اندازه آن داشته باشند. همچنین به کمک سونوگرافی نیز می توان از ابتدا به کیست اطمینان حاصل کرد .کلیه موارد گفته شده توسط پزشک تجویز می شوند و چنانچه روند درمان کیست را پیگیری کرده‌ اید اما به نتیجه نرسید اید استفاده از قهوه گانودرما برای کیست تخمدان یک راهکار بسیار مفید برای درمان می باشد..

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خرید اینترنتی قهوه فوری لاته دکتر بیز

 

قهوه لاته گانودرما چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت قهوه فوری لاته دکتر بیز از شگفت انگیزترین و بهترین نوشیدنی هایی می باشد که در سال های اخیر با توجه به کیفیت ترکیبات و فواید درمانی بسیار، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مناسب و معقول بوده و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد که افراد می توانند با توجه به مقدار بودجه خود این محصول را خریداری کنند از جمله بهترین فواید قهوه گانودرما لاته می توان به کاهش وزن و از بین بردن بافت های اضافی اشاره نمود.

قهوه فوری لاته دکتر بیز

امروزه استفاده از انواع نوشیدنی ها به ویژه قهوه در میان ملت های مختلف رایج شده است که افراد در سنین مختلف با تهیه و مصرف انواع قهوه ها از فواید بسیاری بهره مند می شوند که در این مقاله می خواهیم شما را با قهوه فوری لاته دکتر بیز که از جمله بهترین نوشیدنی ها در سال های اخیر می باشد، آشنا سازیم. کافه لاته ترکیبی از کافه اسپرسو و خامه می باشد یا به عبارتی می توان گفت کافه لاته همان شیرقهوه است و زیر نظر دکتر بیز مدل کافه لاته به همراه عصاره قارچ گانودرما با کیفیت بسیار بالایی تهیه و عرضه می گردد. قهوه فوری لاته دکتر بیز با توجه به نحوه تهیه و تولید آن دیگر نیازمند زمان برای آماده شدن قهوه نداشته و افراد می توانند در کوتاهترین زمان ممکن این نوشیدنی را تهیه و میل کنند.

دانه های استفاده شده در تولید این محصول طعمی بی نظیر و منحصر به فردی را به دنبال داشته و تنها با یک بار مصرف قهوه گانودرما لاته علاقه مند به مصرف آن خواهید شد. گانودرما کافه لاته دکتر بیز با داشتن طعمی شیرین و خامه ای شکل برای افرادی که می خواهند روزی پر از انرژی و نشاط را شروع کنند بسیار مناسب بوده و با داشتن خواص و فواید قابل توجهی در اولویت انتخاب بسیاری از خریداران و مشتریان واقع شده است.

 

 

خرید قهوه لاته گانودرما

گانودرما قهوه لاته از بی نظیرترین نوشیدنی های امروزی می باشد که با داشتن ترکیبات فوق العاده توانسته است در توجه خریداران قرار گرفته و امروزه به پرفروش ترین محصولات نوشیدنی شناخته می شود. می توان گفت قهوه فوری لاته دکتر بیز از قدیمی ترین نوشیدنی هایی می باشد که در حال حاضر در سراسر نقاط جهان مورد مصرف واقع شده است که با نظارت متخصصان صنایع غذایی در کیفیت بسیار مناسبی تولید و به فروش می رسد.

برای خرید قهوه لاته گانودرما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید که در روش دومی می توان با در اختیار داشتن طیف گسترده ای از اطلاعات بهترین و باکیفیت ترین قهوه گانودرما کافه لاته را خریداری و به سبد کالاهای خود بیفزایید. امروزه بسیاری از سودجویان با توجه به فروش بالای این محصول سعی بر آن دارند محصول تقلبی و با کیفیت پایین را با قیمت بالا به فروش برسانند از این رو خریداران هنگام خرید قهوه لاته قارچ گانودرما بسیار دقیق عمل کرده و اصل محصول را تهیه نمایند تا بتوانند از فواید و خواص درمانی قهوه لاته گانودرما دکتر بیز بهره مند شوند در حالی که جنس تقلبی این محصول هیچ مزیت و ویژگی به دنبال نخواهد داشت.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

خرید اینترنتی کافه لاته با قارچ گانودرما

برای برخی از افراد جای سوال می باشد که قهوه لاته گانودرما چیست؟ و چه ویژگی هایی را دارا می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت قهوه لاته با قارچ گانودرما از محبوب ترین و شگفت انگیز ترین نوشیدنی ها در مقایسه با محصولات مشابه بوده و با ترکیبات درجه یک و بی نظیری تهیه شده و به فروش می رسد که به منظور درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. افراد می توانند در خرید اینترنتی پاسخ دقیق قهوه گانودرما لاته چیست؟ را به دست آورند؛ و همچنین اطلاعاتی در خصوص فواید و مزیت های استفاده از این محصول را کسب کنند. برای خرید این محصول بهتر است معتبرترین و قابل اعتمادترین وب سایت را در انتخاب خود قرار داده و اصل محصول را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز دارای طعمی شیرین و خامه ای شکل است و مناسب برای شروع روزی پر از انرژی می باشد. خیلی سریع اماده شده و دارای خواص فراوانی می باشد که در زیر به آن اشاره کرده ایم :

 

حاوی گانودرما لوسیدم
تقویت سیستم ایمنی بدن به میزان قابل قبول
پاکسازی و سم زدایی بدن
موثر بر رفلاکس معده
موثر در دیابت
افزایش شیرمادران به شکل چشم گیر

فواید بی نظیر قهوه لاته گانودرما

 

قهوه لاته گانودرما یکی از بهترین و بی نظیرترین نوشیدنی های موجود در فروشگاه دمنوش لاغری می باشد که با داشتن ترکیبات و طعم بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. قهوه فوری لاته دکتر بیز قیمت بسیار مناسبی را دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین و با کیفیت ترین این محصول را تهیه کرده و در سبد خرید خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که آدرس محل تحویل محصول را نیز با نهایت دقت وارد کنید تا سفارشتان در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

قهوه لاته گانودرما

قهوه یکی از قدیمی ترین و بی نظیرترین نوشیدنی هایی می باشد که از زمان های بسیار دور مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان واقع شده است. امروزه نیز با اضافه کردن ترکیبات مفید و متنوعی به قهوه خالص، محصولاتی را تولید و عرضه می کنند که طعم و عطر بسیار مدهوش کننده ای را دارد و از خواص بسیار بی نظیری برخوردار باشد. یکی از این فرآورده های بی نظیر قهوه، قهوه لاته گانودرما می باشد که با داشتن ویژگی ها و خواص بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. در نظر داشته باشید که این محصول در یکی از بهترین شرکت های تولید قهوه و فرآورده های آن تهیه و می شود که متخصصان صنایع غذایی نظارت مستقیم بر این محصول داشته و همین امر سبب شده است که این محصول یکی از با کیفیت ترین و بی نظیرترین محصولات موجود در فروشگاه ما به شما بیایید. برای استفاده از این محصول بی نظیر می توانید هم اکنون از وب سایت پیش روی خود اقدام کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد خرید قهوه لاته گانودرما و قیمت این محصول شگفت انگیز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم که شما نیز می توانید با همراهی ما تا آخر این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی را به دست بیاورید.

 

 

http://harajkaade.ir/product-category/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خرید اینترنتی قهوه فوری لاته دکتر بیز

 

قهوه لاته گانودرما چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت قهوه فوری لاته دکتر بیز از شگفت انگیزترین و بهترین نوشیدنی هایی می باشد که در سال های اخیر با توجه به کیفیت ترکیبات و فواید درمانی بسیار، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مناسب و معقول بوده و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد که افراد می توانند با توجه به مقدار بودجه خود این محصول را خریداری کنند از جمله بهترین فواید قهوه گانودرما لاته می توان به کاهش وزن و از بین بردن بافت های اضافی اشاره نمود.

قهوه فوری لاته دکتر بیز

امروزه استفاده از انواع نوشیدنی ها به ویژه قهوه در میان ملت های مختلف رایج شده است که افراد در سنین مختلف با تهیه و مصرف انواع قهوه ها از فواید بسیاری بهره مند می شوند که در این مقاله می خواهیم شما را با قهوه فوری لاته دکتر بیز که از جمله بهترین نوشیدنی ها در سال های اخیر می باشد، آشنا سازیم. کافه لاته ترکیبی از کافه اسپرسو و خامه می باشد یا به عبارتی می توان گفت کافه لاته همان شیرقهوه است و زیر نظر دکتر بیز مدل کافه لاته به همراه عصاره قارچ گانودرما با کیفیت بسیار بالایی تهیه و عرضه می گردد. قهوه فوری لاته دکتر بیز با توجه به نحوه تهیه و تولید آن دیگر نیازمند زمان برای آماده شدن قهوه نداشته و افراد می توانند در کوتاهترین زمان ممکن این نوشیدنی را تهیه و میل کنند.

دانه های استفاده شده در تولید این محصول طعمی بی نظیر و منحصر به فردی را به دنبال داشته و تنها با یک بار مصرف قهوه گانودرما لاته علاقه مند به مصرف آن خواهید شد. گانودرما کافه لاته دکتر بیز با داشتن طعمی شیرین و خامه ای شکل برای افرادی که می خواهند روزی پر از انرژی و نشاط را شروع کنند بسیار مناسب بوده و با داشتن خواص و فواید قابل توجهی در اولویت انتخاب بسیاری از خریداران و مشتریان واقع شده است.

 

 

خرید قهوه لاته گانودرما

گانودرما قهوه لاته از بی نظیرترین نوشیدنی های امروزی می باشد که با داشتن ترکیبات فوق العاده توانسته است در توجه خریداران قرار گرفته و امروزه به پرفروش ترین محصولات نوشیدنی شناخته می شود. می توان گفت قهوه فوری لاته دکتر بیز از قدیمی ترین نوشیدنی هایی می باشد که در حال حاضر در سراسر نقاط جهان مورد مصرف واقع شده است که با نظارت متخصصان صنایع غذایی در کیفیت بسیار مناسبی تولید و به فروش می رسد.

برای خرید قهوه لاته گانودرما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید که در روش دومی می توان با در اختیار داشتن طیف گسترده ای از اطلاعات بهترین و باکیفیت ترین قهوه گانودرما کافه لاته را خریداری و به سبد کالاهای خود بیفزایید. امروزه بسیاری از سودجویان با توجه به فروش بالای این محصول سعی بر آن دارند محصول تقلبی و با کیفیت پایین را با قیمت بالا به فروش برسانند از این رو خریداران هنگام خرید قهوه لاته قارچ گانودرما بسیار دقیق عمل کرده و اصل محصول را تهیه نمایند تا بتوانند از فواید و خواص درمانی قهوه لاته گانودرما دکتر بیز بهره مند شوند در حالی که جنس تقلبی این محصول هیچ مزیت و ویژگی به دنبال نخواهد داشت.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه لاته دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

خرید اینترنتی کافه لاته با قارچ گانودرما

برای برخی از افراد جای سوال می باشد که قهوه لاته گانودرما چیست؟ و چه ویژگی هایی را دارا می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت قهوه لاته با قارچ گانودرما از محبوب ترین و شگفت انگیز ترین نوشیدنی ها در مقایسه با محصولات مشابه بوده و با ترکیبات درجه یک و بی نظیری تهیه شده و به فروش می رسد که به منظور درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. افراد می توانند در خرید اینترنتی پاسخ دقیق قهوه گانودرما لاته چیست؟ را به دست آورند؛ و همچنین اطلاعاتی در خصوص فواید و مزیت های استفاده از این محصول را کسب کنند. برای خرید این محصول بهتر است معتبرترین و قابل اعتمادترین وب سایت را در انتخاب خود قرار داده و اصل محصول را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز دارای طعمی شیرین و خامه ای شکل است و مناسب برای شروع روزی پر از انرژی می باشد. خیلی سریع اماده شده و دارای خواص فراوانی می باشد که در زیر به آن اشاره کرده ایم :

 

حاوی گانودرما لوسیدم
تقویت سیستم ایمنی بدن به میزان قابل قبول
پاکسازی و سم زدایی بدن
موثر بر رفلاکس معده
موثر در دیابت
افزایش شیرمادران به شکل چشم گیر

فواید بی نظیر قهوه لاته گانودرما

 

قهوه لاته گانودرما یکی از بهترین و بی نظیرترین نوشیدنی های موجود در فروشگاه دمنوش لاغری می باشد که با داشتن ترکیبات و طعم بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. قهوه فوری لاته دکتر بیز قیمت بسیار مناسبی را دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین و با کیفیت ترین این محصول را تهیه کرده و در سبد خرید خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که آدرس محل تحویل محصول را نیز با نهایت دقت وارد کنید تا سفارشتان در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

قهوه لاته گانودرما

قهوه یکی از قدیمی ترین و بی نظیرترین نوشیدنی هایی می باشد که از زمان های بسیار دور مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان واقع شده است. امروزه نیز با اضافه کردن ترکیبات مفید و متنوعی به قهوه خالص، محصولاتی را تولید و عرضه می کنند که طعم و عطر بسیار مدهوش کننده ای را دارد و از خواص بسیار بی نظیری برخوردار باشد. یکی از این فرآورده های بی نظیر قهوه، قهوه لاته گانودرما می باشد که با داشتن ویژگی ها و خواص بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. در نظر داشته باشید که این محصول در یکی از بهترین شرکت های تولید قهوه و فرآورده های آن تهیه و می شود که متخصصان صنایع غذایی نظارت مستقیم بر این محصول داشته و همین امر سبب شده است که این محصول یکی از با کیفیت ترین و بی نظیرترین محصولات موجود در فروشگاه ما به شما بیایید. برای استفاده از این محصول بی نظیر می توانید هم اکنون از وب سایت پیش روی خود اقدام کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد خرید قهوه لاته گانودرما و قیمت این محصول شگفت انگیز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم که شما نیز می توانید با همراهی ما تا آخر این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی را به دست بیاورید.

 

 

http://harajkaade.ir/product-category/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خاصیت لاغر کنندگی این چای، آن را مورد استفاده قرار می دهند.

چای سبز معجزه طبیعت
این نوشیدنی همانطور که از نام آن مشخص است در گروه چای ها قرار می گیرد و از جوانه ها و برگ های تازه کاملیا سیننزیس بدست می آید. زادگاه این چای در کشور چین است و از آنجا به سایر کشورها توسعه یافته است. امروزه در ایران نیز این چای با بالاترین کیفیت تولید و بسته بندی می شود.

بر روی این چای مراحل اکسیداسیون شدن چای معمولی را انجام نمی دهند و به همین دلیل بسیاری از خواص آن حفظ می شود و کلروفیل داخل این برگ ها نیز محفوظ می ماند. البته چای سبز متنوع بوده و محصول نهایی بر حسب نوع کاشت، شرایط رشد، روش باغبانی و زمان برداشت متفاوت می باشد. زمانی که چای سبز را دم می کنید در فنجان طیف سبز رنگی را شاهد خواهید بود.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در جوامع ماشینی شاهد آن هستیم کم تحرکی در میان افراد جامعه است. این مشکل سبب گردیده تا هر روز شاهد افزایش وزن در افراد بیشتری باشیم و از کسی پنهان نیست که مادر همه مریضی ها چاقی و افزایش وزن می باشد.یکی از بهترین روش هایی که می توان برای مقابله با افزایش وزن به کار گرفت استفاده از بهترین چای سبز لاغری است.
گیاه چاى سبز می تواند با توجه به ترکیبات خاصی که در برگ های خود دارد به خبوی با این مشکل روبرو شده و تا حدود زیادی به شما در کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آلتان کمک خواهد کرد.در بازار شاید بتوان برند های مختلف را پیدا کرد که به ارائه این محصول پرداخته اند اما یکی از بهترین چای سبز برای لاغری که امروزه در همه جا از ان صحبت به میان می آید برند ارائه شده توسط شرکت تیما است.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته چای سبز کیسه ای تیما
پرداخت درب منزل قیمت :135 هزار تومان

 

1 بسته چای سبز کیسه ای تیما
پرداخت آنلاین قیمت :125 هزار تومان

 

2 بسته چای سبز کیسه ای تیما
پرداخت درب منزل قیمت :270 هزار تومان

 

2 بسته چای سبز کیسه ای تیما
پرداخت آنلاین قیمت :245 هزار تومان

 

3 بسته چای سبز کیسه ای تیما
پرداخت درب منزل قیمت :385 هزار تومان

 

3 بسته چای سبز کیسه ای تیما
پرداخت آنلاین قیمت :355 هزار تومان

 

1 بسته چای سبز دم کردنی تیما
پرداخت درب منزل قیمت :85 هزار تومان

 

1 بسته چای سبز دم کردنی تیما
پرداخت آنلاین قیمت :75 هزار تومان

 

2 بسته چای سبز دم کردنی تیما
پرداخت درب منزل قیمت :170 هزار تومان

 

2 بسته چای سبز دم کردنی تیما
پرداخت آنلاین قیمت :150 هزار تومان

 

3 بسته چای سبز دم کردنی تیما
پرداخت درب منزل قیمت :245 هزار تومان

 

3 بسته چای سبز دم کردنی تیما
پرداخت آنلاین قیمت :225 هزار تومان

 

محصول چای لاغری تیما می تواند دقیقا همان چیزی باشد که سالیان سال منتظرش بودید. ارمغان لاغری و کاهش وزن با یک روش کاملا گیاهی و بدون هیچگونه عوارض جانبی می تواند راه حل مناسبی باشد تا برای همیشه از شر کیلوهای اضافه و چربی های انباشته شده خود در نواحی مختلف بدن خداحافظی کنید.
ترکیباتی که در محصول چای سبز تیما به کار گرفته شده است باعث گردیده تا این محصول منحصر به فرد بتواند از جایگاه مناسبی در میان سایر برندهای موجود در بازار برخوردار باشد.این ترکیبات عبارتند از :
گیاه چای سبز
گیاه زیره
گیاه زعفران
گیاه به لیمو
گیاه اولونگ
گیاه کاسیا

شما عزیزان می توانید همین الان برای تهیه دمنوش لاغری 5040 به یکی از روش های زیر اقدام نمایید و کالای خود را درب منزل دریافت کرده و سپس هزینه آنرا به مامور پست بپردازید :

برای تهیه محصول چای سبز تیما 5040 مدل دم کردنی با ترکیبات چای سبز و کرفس می توانید با قیمت 30 هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :
خرید اینترنتی چای سبز مدل دم کردنی با ترکبیات زیره-زعفران-کاسیا-به لیمو و اولونگ با قیمت هر بسته 39 هزار تومان می توایند بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :
برای تهیه محصول فوق از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری خود را می توانید به صورت کیسه ای در بسته بندی 100 عددی با قیمت 44 هزار تومان تهیه نمایید :

 

اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری و تناسب اندام می باشید یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی را که می توانید برای این منظور مورد استفاده قرار دهید محصولی با نام دمنوش لاغری تیما است که برندی از فروشگاه 5040 بوده و تبلیغات زیادی را رد مورد این محصول در شبکه های مختلف تلویزیونی پشخ کرده اند. این محصول در دو مدل دم کردنی و کیسه ای عرضه شده است و دارای خواص بی نظیری برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه می باشد.

دمنوش گیاهی تیما از برگ های تازه چای سبز تهیه شده و به صورت کاملا بهداشتی فراوری و بسته بندی شده است. شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود برای تهیه یکی از مدل های ارائه شده این محصول اقدام نمایید و ابتدا کالای خود را دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.

محصول دمنوش کیسه ای تیما 100 عددی بوده و به صورت تی بگ عرضه شده است.

 

 

فروشگاه حراج کده



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران
خرید قیمت گانودرما موکا بیز
برای اطلاع از خرید قیمت گانودرما موکا بیز میتوانید به صورتی اینترنتی و آنلاین از وب سایت ما اقدام کنید این محصول یکی از بی نظیرترین و بهترین محصولات تولیدی دکتر بیز بوده و با داشتن فروش بسیار بالا از محبوب ترین نوشیدنی ها به شمار می رود. شما می توانید در خرید اینترنتی فرصت این را داشته باشید که با جستجوی کوتاه در وب سایت های عرضه کننده این محصول اطلاعاتی مفید از فواید و کیفیت ترکیبات این محصول به دست آورده و قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز را به دست آورید. کشور ساخت این محصول ایران بوده که توسط دکتر بیز با بهترین کیفیت زیر نظر متخصصین و دستگاه های به روز و مدرن به فروش می رسد. همانطور که می دانید افراد سودجو به دنبال فروش بالا این محصول را در جنس بی کیفیت نیز عرضه می کنند که قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز تقلبی با جنس اصل آن تفاوت هایی را داشته از این رو در هنگام خرید محصول از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.
 
 
 
نحوه مصرف کافه موکا با قارچ گانودرما
نحوه مصرف کافه موکا با قارچ گانودرما بسیار راحت و فوری بوده و افراد میتوانند این محصول را در محیط کاری نیز بدون اتلاف وقت تهیه و میل کنند. تنها کافیست یک بسته از قهوه فوری موکا گانودرما را داخل فنجان قرار داده و آب جوش به آن اضافه کنید و پس از بهم زدن محتویات داخل فنجان قهوه گانودرما موکا را میل کنید. هم چنین علاقه مندان میتوانند چند دقیقه ای صبر کرده و شکل خامه ای و یخ کرده این قهوه را بنوشند که طعم و مزه ای بی نظیری را خواهد داشت. با توجه به ترکیبات مختلف قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما، در طعم های مختلفی عرضه می شود که به صورت زیر می توان بیان کرد:
 
ترکیب با 285 میلی لیتر آب: طعم قهوه ملایم
ترکیب با 225 میلی لیتر آب: طعم قهوه فوری
ترکیب با 170 میلی لیتر آب: طعم قهوه تلخ
 
 
ترکیبات گانودرما نوع موکا
ترکیبات گانودرما نوع موکا شامل پودر کاکائو (کوکوآ، کاکائوی پخته شده به روش خاص)، پودر قهوه عربیکا، پودر گانودرما، پودر شکر، لوسیدوم و شیر خشک بدون چربی می باشد. ترکیبات قهوه موکا گانودرما با بهترین کیفیت و بهره مندی از تکنولوژی به روز تهیه و تولید می گردد و بدون محدودیت برای بیماری های خاص مورد مصرف واقع می شود. قارچ گانودرما دارای تری ترپنوئید ها و اسیدهای آمینه بوده و متابولیسم بدن بدن را به تعادل می رساند. به گونه ای میتوان گفت گانودرما لوسیدوم از سالیان بسیار دور و طولانی در طب سنتی ژاپن و چین مورد بهره برداری واقع بوده است و در عصر جدید با بهره برداری از فرآورده های آن از تمامی فواید و خاصیت های بی نظیرش بهره مند می شوند. در خرید موکا گانودرما ابتدا اطلاعاتی از کیفیت ترکیبات استفاده شده در تولید آن به دست آورده و با توجه به قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز اقدام به تهیه آن نمایید.
 
 
 
قهوه گانودرما کافه موکا
 
خواص گانودرما قهوه موکا و تاثیر آن در قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز
همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم گانودرما قهوه موکا دارای خواص بسیاری می باشد که این امر در قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز موثر عمل می کند. می توان افزایش جریان خون در مغز را از جمله خواص بی نظیر این محصول معرفی کرد گه این امر نیز سبب افزایش میزان شناخت و توجه به اطرافیان خود می شود. همانطور که می دانید استفاده از کافئین به تنهایی میتواند اضطراب و استرس را در فرد افزایش دهد اما با توجه به ترکیب آن با کاکائو می توان تاثیرات حاصل از مصرف کافئین را کاهش داد. از جمله دیگر فواید و خاصیت قهوه ی موکا گانودرما می توان به موارد زیر اشاره نمود:
 
درمان پارکینسون و کاهش ابتلا به آلزایمر
رفع مشکلات پوستی
موثر بر افزایش تمرکز
بالا بردن هوشیاری ذهنی
کاهش خطرات بیماری قلبی و عروقی
تنظیم قند خون
تقویت حافظه
رفع سر درد
آرام بخش
تنظیم فشار خون
افزایش تعداد گلبول های سفید خون برای پیشگیری و درمان انواع سرطان
خاصیت ضد ویروسی جهت پیشگیری و درمان بیماری ایدز
درمان سردرد های شدید میگرنی
بهبود عملکرد غذه تیروئید
ضد پیسی یا برص پوست
افرادی که تا به امروز فرصت خرید قهوه موکا گانودرما را نداشته اند می توانند همین الان با خرید اینترنتی و آنلاین این محصول از تمامی فواید ذکر شده در بالا بهره مند شوند.
 
 
 
مراحل پنج گانه اثرگذاری قارچ گانودرما بر روی بدن
مرحله بررسی: گانودرما قابلیت تشخیص بیماری های مخفی در بدن را دارا بوده و عملکرد های بدن را تنظیم می کند.
 
پاکسازی-سم زدایی: گانودرما با داشتن توانایی بالا در پاکسازی بیش از اندازه اسید لاکتیک، ذخایر چربی، بافت مرده و سموم انباشته بسیار مفید عمل می کند.
 
تنظیم کردن: در مرحله سوم واکنش های بسیاری را می توان مشاهده کرد که جای نگرانی نمی باشد و این واکنش ها نشان از بهبودی دارد.
 
ساختن-بازیابی: این محصول توانایی تعمیر بخش های آسیب دیده بدن را دارا می باشد همچنین در برابر بیماری ها بسیار مقاوم عمل می کند.
 
جوانسازی: نهایی ترین هدف گانودرما حفظ عملکرد های بدن و در نتیجه زیبایی و شادایی می باشد.
 
 
 
 
قهوه گانودرما کافه موکا
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

کاهش اشتها یکی از موثرترین راهکار ها جهت کاهش وزن در افراد چاق می باشد که این امر با مصرف سیر سیـاه به سادگی رخ خواهد داد و بدین طریق میزان پرخوری در این دسته از افراد تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. شاید برایتان سوال باشد که به چه طریق این اتفاق می افتد؟ در پاسخ باید بگوییم که با مصرف این ماده غذایی، فرمان کاهش اشتها از طریق پیام هایی به مرکز کنترل اشتها در هیپوتالاموس فرستاده شده و به دنبال آن افزایش هورمون آدرنالین موجب می شود تا سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کند. به طور کلی مصرف منظم سیر سیـاه دکتر بیز، با فعال نمودن دو عامل کاهش اشتها و پیشگیری از پرخوری و ریزه خواری، در کنار افزایش متابولیسم سلول های چربی، در نهایت منجر به ایجاد کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام در فرد مصرف کننده خواهد شد.

تصویر شماره شش

افزودن سیـر سیاه به برنامه رژیم غذایی
سیر سیاه بدون اضافه کردن کوچکترین کالری، طعمی فوق العاده به غذاها می‌دهد. هیچکس در رژیم کاهش وزنی که غذاهای خوشمزه نداشته باشد، دوام نمی‌آورد. بنابراین استفاده از مواردی مانند سیر سیاه که علاوه بر مزایای فوق العاده، طعم عالی هم دارند انگیزه افراد برای دنبال کردن رژیم غذایی را افزایش می ‌دهد. همانطور که در بخش پیشین گفتیم، سیر سیاه کمک می ‌کند تا برای طولانی مدت احساس سیری کنید. همچنین سبب تقویت انرژیتان می ‌شود و کالری‌های اضافی را می‌سوزاند. بنابراین مصرف آن برای ورزش و تناسب اندام هم مفید است. مصرف مرتب این محصول سبب افزایش کلی سوخت و ساز و تقویت سیستم ایمنی بدن می ‌شود.

 

خواص و فواید سیر سیاه دکتر بیز و قیمت آن

 

خواص شگفت انگیز و بی شمار گیاه سیر بدون شک برای همه ما انسان ها ثابت شده است؛ بر همین اساس سیر سیاه دکتر بیز از جمله محصولات گیاهی و دارویی موجود در بازار با خواص منحصر به فردی است که مزه ای شبیه به میوه انجیر دارد. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را راجع به خواص و فواید سیر سیاه و قیمت خرید آن با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

 

منظور از سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه یا (Black Garlic) به نوعی از فرآورده های سیر معمولی و تازه (Allium sativum L) گفته می شود که تهیه آن کاری آسان نبوده و باید حدود 60 تا 90 روز تحت حرارت و رطوبتی کنترل شده و بر اثر فرایند تخمیر شکل گیرد. این سیر در نهایت به رنگی سیاه و به حالتی ژله ای تبدیل گشته و از آن می توان به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده شیرین برای غذاهای مختلف استفاده کرد. سیر سیاه از خواصی منحصر به فرد برای سلامتی انسان برخوردار بوده و مصرف آن کاملا انرژی زا می باشد.

سیر سیاه از جمله فراورده هایی است که برای نخستین بار کره ای ها جهت تولید برخی از محصولات دارویی و یا شکلات و نوشابه های انرژی زای خود، آن را مورد استفاده قرار دادند. همچنین دیگر کشورهای آسیایی از قبیل ژاپن و تایلند از سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی یاد می کنند. همانطور که اشاره شد؛ با نگهداری گل پیاز سیر تازه در دمایی بین 60 تا 77 درجه سانتی گراد توسط دستگاه هایی مخصوص به تدریج در اثر فرایند تخمیر و مجموعه ای از واکنش های غیر آنزیمی همچون واکنش میلارد و اکسیداسیون فنل‌ ها، سیر شروع به تغییر رنگ و مزه کرده و بافت آن نیز حالت کاراملی و الاستیکی پیدا می کند.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

خواص و فواید سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز

در طی سال های اخیر با توجه به خواص منحصر به فرد سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری و طعم بسیار خوشمزه آن شاهد افزایش رشد چشمگیر تقاضای مردم برای خرید این محصول که حاوی مواد مغذی ارزشمندی بوده؛ هستیم. سیر سیاه شرکت بیز از جمله فراورده های مقوی و انرژی زا موجود در بازار است که بر اساس شواهد موجود می توان به خاصیت این گیاه دارویی برای درمان بسیاری از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به چند نمونه از مهمترین خواص و فواید سیر سیاه شرکت بیز اشاره ای کوتاه داشته باشیم؛ می توان هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل را برای آن برشمرد:

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

ویژگی های محصول :

وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)

 

 

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.

زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.

خرید سیر سیاه مشهد با قیمت ارزان

 

سیر سیاه مرغوب از بهترین فرآورده های حاصل از سیر است که خواص درمانی متعدد دارد. سیر سیاه به ویژه سیر سیاه مشهد با تقویت سیستم ایمنی بدن احتمال ابتلای فرد به بیماری های مختلف را کاهش می دهد. با توجه به ارائه سیر سیاه مشهد با قیمت مناسب می توان بهترین این محصول را تهیه کرد. بهترین راه برای خرید سیر سیاه سر زدن به سایت خرید اینترنتی می باشد.

سیر سیاه چیست؟
از بین گیاهان علفی پر مصرف و مفید می توان به سیر اشاره کرد که به صورت خام و در قالب فرآورده های جانبی مورد استفاده قرار می گیرد. از تخمیر سیر تازه و مرغوب در درجه حرارت معین سیر سیاه به دست می آید که خواص تغذیه ای و درمانی متعدد دارد. سیر سیاه در طی فرایند تخمیر در درجه حرارت بین 60 تا 70 درجه و در طی دوره 50 تا 90 روز استحصال می شود. از سیر سیاه درجه یک می توان در قالب وعده های غذایی مختلف و به شکل چاشنی و طعم دهنده بهره گرفت.

خرید سیر سیاه در مشهد

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

خواص سیر سیاه
از بین خواص متعدد مصرف سیر سیاه می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره نمود که در نتیجه به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های مختلف منجر می شود. برای کسانی که درگیر بیماری فشار خون هستند استفاده از سیر سیاه جهت کاهش فشار خون می تواند در وعده های غذایی گنجانده شود. سیر سیاه مشهد به دلیل ادرار آور بودن سبب کارکرد بهتر کلیه و دفع سموم از بدن می گردد.

یکی از علل ابتلا افراد به بیماری افزایش وزن و چاقی می باشد. چاقی و اضافه وزن منجر به افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می شود و از این رو افراد به دنبال کاهش وزن هستند. بهترین راه برای کاهش وزن در کنار ورزش استفاده از مواد غذایی مفید مانند سیر سیاه می باشد. سیر سیاه با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش چربی ذخیره شده در بدن کمک می کند.

سیر سیاه درجه یک خواص گوناگونی دارد که از آن میان می توان به کمک به درمان آلرژی و بیماری های تنفسی اشاره کرد. سیر سیاه با کاهش استرس علائم بیماری های تنفسی را کاهش می دهد. ترکیبات موجود در سیر سیاه سبب تحریک سلول های سیستم عصبی مغز شده و به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

قیمت سیر سیاه مشهد

با افزایش آگاهی افراد در مورد خواص سیر سیاه امروزه استقبال از این ماده غذایی مفید روند صعودی را طی می کند. یکی از دغدغه های خریداران جهت دریافت سیر سیاه تولید مشهد و … اطلاع از قیمت فروش این محصول می باشد. در تعیین قیمت سیر سیاه درجه یک مشهد فاکتور های متنوعی دخالت دارد که از آن میان می توان به کیفیت این ماده غذایی مفید اشاره کرد.

نوع بسته بندی سیر سیاه، برند تولید کننده محصول و نیز نوسانات قیمت بازار را می توان در تعیین قیمت سیر سیاه دخیل دانست. مطمئن ترین راه برای اطلاع از قیمت بهترین سیر سیاه کسب اطلاع از طریق نمایندگی فروش سیر سیاه مشهد می باشد که بهترین محصول را با قیمت مناسب عرضه می نمایند.

خرید سیر سیاه مشهد

با اطلاع از قیمت سیر سیاه از جمله سیر سیاه تولید مشهد می توان بهترین این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمود. برای خرید سیر سیاه راهکار های مختلفی پیش روی خریداران قرار دارد که از آن میان می توان به خرید سیر سیاه درجه یک از طریق سایت خرید اینترنتی اشاره کرد.

از مزایای خرید سیر سیاه تولید مشهد از طریق سایت اینترنتی می توان به دریافت این محصول بدون واسطه و با قیمت مناسب اشاره کرد. با سر زدن به سایت خرید اینترنتی می شود اطلاعاتی از قبیل خواص سیر سیاه، قیمت سیر سیاه، نحوه سفارش محصول و … را به دست آورد. از دیگر فواید خرید سیر سیاه از سایت خرید اینترنتی حذف هزینه های جانبی از قبیل رفت و آمد و صرفه جویی در زمان می باشد.

 

 

 

قیمت سیر سیاه بیز

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

داروهای ضد انعقاد خون مثل وارفارین و آسپرین

دمنوش های لاغری دکتر بیز تنها دمنوشی است که بسیار استاندارد برای لاغری تولید شده است. دمنوش های لاغری بر مبنای جدید ترین علوم تغذیه است.

انواع دمنوش های لاغری دکتر بیز

 

دمنوش های لاغری به صورت کاملا اختصاصی و علمی برای لاغری تولید شده اند. دمنوش های لاغری تخصصی دکتر بیز و دیگر محصولات آن با کیفیت صادراتی و عالی و با گواهینامه ی دارای اعتبار می باشند که نشان دهنده ی کیفیت بالای آنها است. همچنین می توان گفت که تنها محصول گانودرمایی است که در ایران مجوز دارد.

دمنوش های لاغری دکتر بیز
بزرگترین و مهمترین فرق این دمنوش ها با سایر دمنوش های لاغری در این است که این پک دمنوش های لاغری دکتر بیز در مدت طولانی نزدیک به دو سال در فرایند آزمایش شدن و بررسی های تخصصی از سوی پژوهشکده ی جهاد دانشگاهی ایران بوده و بعد به مرحله ی فرآوری رسیده است. به همین دلیل است که دمنوش های دکتر بیز دمنوش های لاغری به حساب می آیند و از یک دمنوش معمولی غذایی فراتر است.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 298 هزار تومان


1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 270 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان

 

لاغری با دمنوش ها
اگر شما فردی هستید که در پی رسیدن به وزن مناسب و ایده آل خود هستید و روش ها و متد های متفاوتی را برای رسیدن به وزن مناسب امتحان کرده اید بهتر است بدانید که یکی از روش های رایج برای لاغر شدن استفاده از دمنوش های لاغری است.

مارک ها و برند های مختلف و گوناگونی برای دمنوش های لاغری در بازار وجود دارد. شاید بعد از استفاده از این دمنوش های لاغری مختلف که تعریف و تبلیغ زیادی هم از آنها شنیده و دیده بودید، به این نتیجه رسیدید که وزن شما دچار هیچ گونه تغییری نشده است و یا این که برای مدت زمان کمی وزن کم کرده اید و بعد دوباره به شرایط قبل بازگشته اید که تنها هزینه های الکی و گزاف برای خرید آنها صرف نموده اید.

لازم به ذکر است که بعضی از این دمنوش های لاغری می تواند باعث پدید آمدن اختلالات گوارشی نیز شوند و می تواند به بافت ها و اندام هایی مانند کبد هم صدمه جدی وارد کند. اگر به این فکر می کنید که چطور می شود که این دمنوش های لاغری به مقدار زیاد به فروش می روند. بهتر است بدانید که دمنوش های لاغری که تحت نظر سازمان غذا و دارو می باشند و تایید شده اند. استاندارد های مواد غذایی و خوراکی و دارویی در آن رعایت شده است صرف این است که بر روی یک محصول عنوان دمنوش لاغری درج شود و این به هیچ عنوان نشان دهنده ی این نیست که حتما مخصوص لاغر شدن است و فقط باعث لاغری می شود.

شایان ذکر است که در تولید و فرآوری انواع دمنوش های دکتر بیز علاوه بر کارشناسان علوم تغذیه از کارشناس ها و متخصصان دارو شناسی گیاهی کمک گرفته شده است به گونه ای که تمام دوز های گیاهی که در هر پک این محصول موجود است، نسبت ترکیب شدن گیاهانی که در آن وجود دارند، مقدار تاثیر هر کدام از گیاهانی که در ترکیب اصلی آن وجود دارند، با دانش بسیار و تخصصی و دقت بسیار بالا مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

همین امر موجب شده است که این دمنوش گیاهی لاغری دکتر بیز به دمنوشی تبدیل شود که در کشور ما توسط سازمان غذا و دارو تحت عنوان تنها دمنوش لاغری نام برده شود که در حال حاضر همه ی تاییدیه های تغذیه ای از جمله سیب سلامت و تاییدیه سازمان غذا و دارو را هم گرفته است.

 

 

دمنوش ها از دیرباز تا کنون بسیار مورد استفاده بوده اند. دمنوش ها جهت رفع بسیاری از بیماری ها که بارز ترین آنها لاغری و چاقی است استفاده می شوند ولیکن تهیه آن جهت دستیابی به نتیجه مثبت بسیار اهمیت دارد و در این میان فروشگاه دمنوش لاغری از برترین فروشگاه ها جهت تهیه انواع دمنوش ها به خصوص دمنوش لاغری آریانا می باشد. فروش دمنوش لاغری آریانا در بسیاری از فروشگاه مانند فروشگاه دمنوش لاغری بسیار رواج دارد و علت آن مرغوبیت محصولات شرکت آریانا و اطمینان به عملکرد فروشگاه دمنوش لاغری جهت تهیه و مصرف دمنوش ها می باشد چرا که فروشگاه دمنوش لاغری سال های بسیاری در تهیه و فروش انواع دمنوش ها فعالیت دارد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

 مصرف و تاثیر سیر سیاه بر لاغری چگونه است؟

از مهمترین و اصلی ترین دلایل استقبال از مصرف سیر سیاه، تاثیر سیر سیاه بر لاغری و تناسب اندام است. این ترکیب با استفاده از مکانیسم های مختلف قادر به کاهش اشتها و افزایش متابولیسم سلولهای چربی بوده گیاهی پرطرفدار در زمینه کاهش وزن و لاغری به شمار می آید. تاثیر سیر سیاه بر لاغری و کاهش وزن توسط بسیاری از مطالعات و تحقیقات انجام شده در حوزه علوم تغذیه و طب سنتی ایرانی به اثبات رسیده و قابل استناد می باشد. از دیگر مزایای سیر سیاه که  طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را به خود جذب نموده است، تاثیر بسزای این ترکیب در پیشگیری از پیری زودرس و چین و چروک های پوستی است

خرید سیر سیاه دکتر بیز
 تاثیر سیر سیاه بر لاغری و کاهش وزن

تاثیر سیر سیاه بر لاغری یکی از مهمترین خواص این ترکیب گیاهی بوده و به واسطه آنتی اکسیدان های موثر در کاهش وزن ایجاد خواهد شد.  تاکنون تحقیقات و مطالعات آزمایشگاهی بسیار گسترده‌ای در خصوص تاثیر سیر سیاه بر لاغری به واسطه آلیستین موجود در  آن، شده و  نتایج مثبتی را در این خصوص به اثبات رسانده است.
 تاثیر سیر سیاه بر لاغری به واسطه کاهش اشتها

کاهش اشتها یکی از راهکارهای موثر و اصلی به منظور کاهش وزن و لاغری در افراد دارای اضافه وزن و چاق به شمار می آید. این اتفاق به واسطه مصرف سیر سیاه رخ داده میزان پرخوری در افراد مصرف کننده به شدت کاهش خواهد یافت. تاثیر سیر سیاه بر لاغری به واسطه کاهش اشتها از طریق ارسال پیام‌های سیری به مرکز کنترل اشتها در هیپوتالاموس افزایش ترشح هورمون آدرنالین تاثیر آن بر میزان افزایش متابولیسم بدن اتفاق خواهد افتاد.  به شکل کلی می توان گفت، مصرف صحیح و مداوم سیر سیاه دکتر بیز، از دو طریق کاهش اشتها و پیشگیری از پرخوری و ریزه خواری و افزایش متابولیسم  سلول های چربی، قادر به ایجاد کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام در جمعیت مصرف کنندگان خواهد بود

سیر سیاه را از کجا بخریم
 نحوه مصرف سیر سیاه

یکی از توصیه های بسیار مهم به منظور مشاهده تاثیر سیر سیاه و خواص آن بر سلامتی، مصرف صحیح، اصولی و مطابق با دستور این ترکیب گیاهی است. توصیه می شود به منظور نتیجه بخشی سریعتر، یک الی دو عدد از حبه سیر سیاه را با شکم خالی بیش از وعده های غذایی اصلی می نموده و سپس یک وعده غذای سبک میل نمایید. مصرف سیر سیاه به همراه  ترکیبات و نان صبحانه، یکی از گزینه های پرطرفدار به منظور مصرف این ترکیب گیاهی بوده و تاثیر سیر سیاه بر لاغری را دو صد چندان خواهد نمود. افزودن سیر سیاه به عنوان طعم دهنده سالاد، خوراکی های گیاهی، سس های گیاهی و سایر غذاهای رژیمی کاملا مجاز بوده و منع مصرفی نخواهد داشت.
 تهیه و خرید سیر سیاه

یکی از مهمترین مسائل قابل توجه به منظور مشاهده تاثیر سیر سیاه بر لاغری و تناسب اندام، نحوه تهیه و خرید این ترکیب گیاهی است. پیشنهاد می شود به منظور دریافت محصول مرغوب، تازه، بهداشتی، پیشگیری از بروز مشکلات گوارشی و مشاهده تاثیر سیر سیاه بر لاغری از مصرف سیر سیاه کهنه و نامرغوب، جهت خرید این  محصول پرطرفدار از شرکت دکتر بیز، به مراکز خرید معتبر، نمایندگی های پخش محصولات دکتر بیز در سراسر کشور و فروشگاه های اینترنتی صاحب نام مراجعه نموده و لذت یک خرید رضایت بخش را تجربه نمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران
چه ساعاتی از روز برای مصرف دمنوش چربی سوز تیما مناسب است ؟
 
 
 
بهترین زمان مصرف معمولا نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می باشد.این از ان جهت است که به روند جذب مواد مغذی و معدنی غذای شما خلیی ایجاد نکند و برای همین توصیه شده تا قبل از غذا میل شود.
 
نحوه دم کردن صحیح چای سبز لاغری تیما چگونه است ؟
 
 
 
بعد از اینکه آب به صورت کامل جوشید انرا درون قوری ریخته و به اندازه نیاز درون قوری را چای سبز می ریزیم. کافیست به مدت 5 دقیقه صبر کنید تا چای شما دم بکشد. دیگر نیاز نیست قوری را برای دم کشیدن بروی شعله حرارت بگذارید.
 
روزانه چه مقدار از دمنوش لاغری تیما را مصرف کنیم ؟
پیشنهاد می شود روزانه بین 3 تا 5 مرتبه از این دمنوش لاغری استفاده نمایید تا تاثیرات فوق العاده آنرا ببینید.زیاده روی در مصرف این نوع دمنوش می تواند باعث ایجاد حالت تهوع و اسهال و سر درد شود. پس تنها به میزانی که اعلام شده مصرف نمایید.
 
اما علاوه بر خرید چای سبز به روش هایی که رد بالا عنوان کردیم شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این محصول را رد قالب پکیج لاغری 5040 تهیه نمایید . مزیت خرید به صورت پکیج لاغری این است که شما تنها یکبار هزینه ارسال را خواهید کرد و در عوض چندین بسته از محصول را دریافت خواهید کرد.
 
محصول چای لاغری تیما اصل با ارائه کیفیت بالا در ترکیبات خود توانسته است رضایت عمومی را جلب کرده و در میان سایر برندهای موجود در بازار از اعتبار خوبی برخوردار شود.این محصول گیاهی بدون هیچگونه عوارض جانبی می تواند در مدت زمانی کوتاه شما را به وزن ایده التاان نزدیک کرده و اگر بتوانید در طی دوره ای که از این دمنوش لاغری تیما استفاده می کنید میزان فعالیت بدنی خود را نیز بالاتر ببرید می توانید قطعا نتایج درخشان تری دریافت نمایید.
 
شما درهر کجای کشور که باشید تنها کافیست تا با چند کلیک ساده اقدام به ثبت سفارش محصول چای لاغری 5040 نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
روش های زیادی را می توان نام برد که شاید در مقطعی کوتاه بتواند برای کاهش وزن و لاغری شما موثر باشد اما بی شک هیچکدام از این روش ها نمی تواند جایگزین مناسبی برای چای سبز لاغری باشد. این بحث از چند دیدگاه قابل بررسی است :
اول اینکه این محصول کاملا طبیعی بوده و هیچگونه عوارضی برای شما در پی نخواهد داشت.
دوم اینکه هزینه خرید این محصول بسیار ارزان می باشد و شما با هزینه ای اندک می توانید اقدام به خرید پکیج لاغری 5040 نمایید و بعد از دریافت کالا هزینه آنرا به مامور پست بپردازید.
 
محصول چای سبز ایرانی ارائه شده در سایت علاوه بر خاصیت چربی سوزی و کاهش وزن فوق العاده ای که دارد می تواند برای بسیاری از موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته و نتایج درخشانی را بر جای بگذارد.با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا در مورد برخی از اثرات و خواص بی نظیر این گیاه برایتان بیشتر توضیح دهیم :
 
یکی از مهمترین خواص بهترین نوع چای سبز در درمان و پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها بوده و با توجه به مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان های موجود در برگ های این گیاه می توان از آن به عنوان یک گیاه مقاوم در برابر سرطان یاد کرد.در این میان محصول چای سبز تیما لاغری به نسبت سایر برندهیا دیگر از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و می توانید از این محصول در این جهت برخوردار شوید.این خواص در تمامی محصولات چای سبز شاید وجود داشته باشد اما قطعا با کیفیت به مراتب بالاتری می توان آنرا در محصولات چای سبز لاغری 5040 یافت.
 
محصول چای تیما 5040 می تواند برای شادابی و جوانی پوست شما کمک موثری باشد. این دمنوش لاغری جدا از چربی سوزی که می تواند داشته باشد از پیری زود راس جلوگیری کرده و در واقع برای شما جوانی را به ارمغان می آورد.محصول فوق با خواص بی نظیر آنتی اکسیدانی که دارد می تواند در این مورد نیز به خبوی و با کیفیت بسیار بالایی عمل نماید.
 
اگر هدفتان لاغری و کاهش وزن سریع و بدون عوارض است این روش می تواند بسیار مطئمن و دقیق باشد. دمنوش چای سبز
می تواند جایگیزین مناسبی برای چای سیاه در سبد غذایی شما باشد. شما اگر بتوانید به جای چای های معمولی در منزل از این نوع دمنوش استفاده نمایید خواهید دید که اثرات بسیار مثبتی در سلامتی شما خواهد گذاشت.
 
قیمت چای سبز تیما در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده و در عین با ترکیباتی که در بالا در مورد انها توضیح دادیم دارای طعم و مزه ای بسیار منحصر به فرد می باشد.
اما قبل از اینکه بخواهیم به خواص بیشتری از این دمنوش 5040 اشاره کنیم شاید این سوال در ذهنتان آمده باشد که بهترین زمان برای مصرف دمنوش گیاهی تیما کی است و در طی روز چند مرتبه می توانیم از این چای استفاده نماییم ؟
شما روزانه 3 الی 5 مرتبه و هر بار نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می توانید از این دمنوش گیاهی تیما استفاده نمایید و اگر این روند بتواند به صورت مکرر و ادامه دار باشد قطعا می توان نتایج خوبی را در آخر مشاهده کرد :
اما محصول چای سبز لاغری تیما با بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن و از طرفی با کاهش اشتهایی که برای شما به همراه می آورد براحتی و در عرض یک دوره کوتاه به میزان قابل توجهی از وزن شما را می کاهد.کیفیت ارائه شده رد برند تیما این اطمینان را به شما خواهد داد تا بدون هیچگونه مشکلی بتوانید از این دمنوش تیما استفاده نمایید و شاهد نتایج خوبی باشید.
محصول دمنوش کیسه ای تیما نیز دقیقا همان ترکیباتی را دارد که در نوع دم کردنی توضیح دادیم .شما از این محصول می توانید برای محیط های اداری و جاهایی که زمان کمی دارید استفاده نموده و براحتی و در زمانی کوتاه دمنوش را دم و مورد مصرف قرار دهید.
 
خواص چای سبز
چای سبز همانطور که گفته شد یکی از معجزات طبیعت است که به دلیل داشتن خواص فراوان مورد توجه بوده است. در ادامه به برخی از فواید این دمنوش گیاهی اشاره خواهیم کرد:
 
تقویت کننده عملکرد مغز
دارای خاصیت ضد سرطانی
آرامش بخش
کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
کاهش وزن
بالا بردن مقاومت بدن در برابر بیماری ها
اینها تنها بخشی از هزاران خاصیت این دمنوش است که به آن اشاره شد.
 
 
 
چای سبز یکی از انواع چای است که ما اغلب نام آن را بیشتر با کاربردهای دارویی می شنویم و در این مقاله هم قصد داریم تا در مورد خواص چای سبز بیشتر برای شما صحبت کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان همراه قرار گیرد. با ما همراه باشید.
 
چای سبز چگونه گیاهی است؟
 
چای 5040 یکی از انواع چای است که از گلبرگها و جوانه‌های تازه گیاه چای به دست می‌آید. در فرایند تولید چای سبز اکسایش بسیار کم انجام می گیرد. خوب است بدانید که چای سبز در انواع مختلفی از قبیل چینی و ژاپنی وجود دارد. نوع ژاپنی چای سبز به اوچا (به ژاپنی: 緑茶) شهرت دارد.
 
شما عزیزان علاقه مندان می توانید برای تهیه این محصول همین الان از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری خود را سفارش دهید . ما شرایط خرید اینرتنیت را به صورت زیر برایتان فراهم کرده ایم :
 
 
 
یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده همه جا سخن از ان است چای سبز می باشد. این نوشیدنی که تاریخچه ان باز می گردد که سرزمین های اسیای شرق دارای خواص بسیار زیادی بوده و در طب سنتی نیز به ان اشاره های فراوانی شده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار ایران در این رابطه چای سبز تیما می باشد. برند تیما در طول چند سال گذشته یکی از پر فروش ترین برندها بوده و خیلی زود توانسته جایگاه مناسبی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی بیابد.
 
محصولات چای لاغری تیما در دو مدل دم کردنی و کیسه ای تولید می شود و هر دو محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند.محصولات چای سبز دم کردنی این برند با قیمت 28 هزار تومان عرضه شده است و برای مصرف یکماه کفایت می کنند. محصولات چای کیسه ای تیما نیز دارای 100 عدد تی بگ بوده و برای مصرف یکماه شما کافی می باشد.اما نحوه خرید و تهیه این محصول به شرح زیر می باشد :
 
 
 
قیمت چای تیما در بسته بندی های مختلف
 
 
 
امروزه تناسب اندام و کاهش وزن یکی از دغدغه های مهم افرادی که دارای اضافه وزن هستند، شده است. هر چند راه های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد اما یکی از بهترین راه ها نوشیدن چای تیما است که با قیمت مناسبی در بازار وجود دارد. قیمت چای تیما با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. به ویژه اگر این محصول از فروشگاه ها و مراکز معتبر به صورت مستقیم خریداری شود می تواند از قیمت بسیار ارزان تر و مناسب تری برخوردار شود.
 
 
خرید پستی چای سبز تی بگ تیما
 
 


:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

در قهوه گانودرما موکا از عصاره قارچ گانودرما استفاده شده و با توجه به ترکیبات موجود در قهوه موکا بیز این محصول را برای افرادی که دارای دیابت هستند به شدت پیشنهاد میکنیم چرا 90 درصد از مشتریان کالایاب از استفاده این محصول توانسته اند دیابت خود را درمان کنند. قهوه گانودرما موکا در شرکت بازاریابان ایران زمین با نام تجاری بیز تولید و توزیع می شود و کالایاب یکی از فروشندگان این محصول با قیمت بسیار معقول در بازار است.

فروشگاه کالایاب این کالا را گارانتی اصالت کالا می کند و به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که قهوه گانودرما موکا اصل را بدست شما خواهیم رساند.

کالایاب دارای نماد اعتماد بوده و با کلیک کردن بر روی نماد اعتماد می توانید نام و مشخصات صاحب امتیاز فروشگاه را مشاهده نمایید و در ضمن در پایین همین صفحه می توانید آدرس کامل و شماره های تماس ما را مشاده کنید و با ما در تماس باشید.

قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز بسیار مناسب و ارزان می باشد افراد میتوانند با ورود به وب سایت ما قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیزدر نرخ پایین تهیه کنند.

عوامل موثر در قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز

قهوه گانودرما موکا دکتر بیز از جمله بهترین انواع قهوه در سال های اخیر بوده و با توجه به فواید بسیار فروش مناسبی را دارد قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز با توجه به کیفیت تولید و بسته بندی آن مشخص می شود که افراد میتوانند به صورت اینترنتی و آنلاین اطلاعاتی دقیق از قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز به دست آورند. کشور سازنده قهوه فوری موکا دکتر بیز ایران بوده و دارای فواید افزایش تمرکز، تنظیم فشار خون و ضد بیماری های ایدز و سرطان می باشد.

معرفی قهوه فوری موکا دکتر بیز
قهوه موکا که به آن موکاچینو نیز گفته میشود از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع قهوه هایی می باشد که در سال های اخیر توانسته است در اولویت انتخاب های بسیاری از مخاطبان و کاربران قرار گرفته است. پایه این قهوه از شیر داغ و اسپرسو می باشد که پودر کاکائو نیز به آن افزوده می شود البته این قهوه در انواع ترکیبات و طعم های مختلفی تولید و عرضه می گردد که مخاطبان میتوانند با توجه به سلیقه و پسند خود مناسب ترین نوع و طعم قهوه گانودرما موکا دکتر بیز را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. گانودرما نوعی قارچ بوده که با داشتن ترکیبات معجزه انگیز خود امروزه در کانون توجه واقع شده و در کشورمان و خاورمیانه برای اولین بار این قارچ به وسیله فراوری شده با قهوه زیر نظر دکتر بیز تهیه و تولید شده است. قهوه گانودرما موکا دکتر بیز با داشتن تاییدیه وزارت بهداشت و دو استاندارد بین المللی تنها محصول گانودرمای دارای مجوز در کشورمان می باشد که فروش بسیار مناسبی را دارد در ادامه صحبت هایی در خصوص فواید مزیت و قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز خواهیم داشت.

 

قهوه فوری موکا دکتر بیز

قهوه موکا با قارچ گانودرما
گانودرما کافه موکا نوع شکلاتی کافه لاته بوده و از خوش طعم ترین و بی نظیرترین انواع قهوه در میان افراد جوامع مختلف می باشد. نوشیدن این قهوه میتواند در کنار داشتن طعمی لذیذ، نیروی قابل توجهی را به فرد منتقل کرده و سبب شادابی و احساس آرامش در وی شود. قهوه موکا با قارچ گانودرما علاوه بر طعم شکلاتی نفیس می تواند به عنوان آرامبخش برای درمان و رفع سر درد مفید واقع شود. قهوه گانودرما کافه موکا به عنوان تنظیم کننده طبیعی دیابت کلسترول فشار خون را عمل کرده و قابلیت ترمیم پوست و مو اعضای بدن را دارا می باشد. در حالت کلی می توان گفت قهوه گانودرما مدل موکا دارای خاصیت درمانی و فواید بسیار زیادی می باشد که با توجه به تمامی فواید و خواص آن قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز در مقایسه با بسیاری از انواع قهوه ها گران تر می باشد البته این به معنای بالا بودن هزینه خرید قهوه موکا گانودرما بیز نبوده و افراد میتوانند با داشتن مقدار بودجه ای مناسب به خرید این محصول بی نظیر بپردازند. در بخش بعدی در خصوص قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز صحبت هایی خواهیم داشت لطفا با ما همراه باشید.

 

قیمت گانودرما موکا بیز

 

قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز
قیمت قهوه موکا گانودرما از جمله موضوعاتی می باشد که در خرید این محصول برای تمامی خریداران و مخاطبان جای سوال می باشد که در این خصوص می توان گفت قیمت گانودرما موکا بیز با توجه به عوامل متعددی متخص و عرضه می شود همچنین فروشندگان این محصول برای کسب سود بسیار میتوانند قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز در نرخ بسیار بالایی عرضه کنند. در حالی که وب سایت ما تنها با هدف کسب رضایت مشتریان و مخاطبان خود سعی بر آن دارند بهترین کیفیت قهوه گانودرما موکا را با قیمت مناسب و معقول به فروش برسانند. از این رو پیشنهاد می کنیم خریداران میتوانند برای قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز ارزان به فروشگاه ما مراجعه کنند و این محصول را با بهره مندی از فواید و خواص بی نظیر در قیمت بسیار پایین تر از دیگر فروشگاه ها خریداری نمایند.

 

عوامل موثر در قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز
همانطور که در بخش قبلی ذکر شد قیمت قهوه موکا با قارچ گانودرما به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این عوامل تاثیرگذار در قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز می توان به کیفیت مواد و ترکیبات استفاده شده در ساخت و تولید آن، کشور سازنده، فواید و خاصیت های درمانی، مقدار بسته بندی قهوه و غیره اشاره نمود. در حالت کلی قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز در مقایسه با محصولات مشابه از نرخ مناسبی بهره مند می باشد البته در مقایسه با برخی دیگر انواع قهوه نیز از قیمت بالایی برخوردار است؛ اما می توان گفت هرگونه نرخ و قیمتی که برای این محصول ارائه می شود ارزش خرید و مصرف آن را داراست. مخاطبان و کاربرانی که قصد تهیه و مصرف قهوه گانودرما موکا را دارند می توانند ابتدا اطلاعاتی از تمامی فواید این محصول را به دست آورند در این صورت قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز ارائه شده بر این محصول را رقمی ناچیز خواهند شمرد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

محصول فوق در دو مدل چای دم کردنی و چای کیسه ۱۰۰ عددی عرضه شده است.شما در حالت عادی و در شرایط معمولی می بایست برای خرید یک بسته چای دم کردنی مبلغ ۲۸ هزار تومان و برای خرید یک بسته چای کیسه ای مبلغ ۳۲ هزار تومان را بپردازید. اما در خرید ویژه ایام نوروز که رد قالب پکیج ارائه شده است شما می توانید از تمامی مزایایی که در بالا عنوان کردیم بهره مند شوید و خریدی به یاد مادنی را از فروشگاه ما تجربه نمایید.

 

این چای لاغری چگونه می تواند باعث کاهش وزن من شود ؟

ترکیبات منحصر به فردی که در این محصول به کار فته باعث می شود تا شما بعد از چند روز مصرف کردن شاهد کاهش اشتهای خود شوید و همزمان نیز خواهید دید که میزان سوخت و ساز بدنتان نیز بالاتر می رود. با کاهش اشتها بدن به منظور تامین انرژی مورد نیاز خود که از افزایش سوخت و ساز بدن رخ داده به سمت بافت های انباشته شده چربی می رود و از آنها برای تامین انرژی مورد نیازش استفاده خواهد کرد.این روند به صورت ۱۰۰% طبیعی رخ داده و به دلیل گیاهی بودن محصول هیچگونه عوراض احتمالی برای شما به همراه نخواهد داشت.

چای سبز برای همه ی کسانی که قصد لاغرشدن دارند، آشناست. چای سبز به علّت داشتن آنتی اکسیدان و فلاونوئیدهای بیشتر نسبت به چای سیاه، خواص بیشتری دارد.
چای سبز دارای پلی فنول های فراوان است و از طریق افزایش حرارت بدن، سوخت و ساز بدن را بیشتر می کند و انرژی سلول های چربی بیشتری را می سوزاند.
چای سبز حدود ۳۵- ۴۳ درصد، چربی سوزی بدن را افزایش می دهد و در روند کاهش جذب چربی موثر است. چای سبز قند خون را نیز کاهش می دهد و به همین جهت به راحتی بر پروسه ی لاغری فرد تاثیر می گذارد.

 

قیمت پکیج های لاغری ویژه نوروزی به چه صورت است ؟

 

معمولا در اداره جات و شرکت ها به منظور راحتی کار از چای سبز تیما 5040 کیسه ای استافده می شود و افرادی که در منزل هستند از مدل دم کردنی ان استفاده می کنند. همانطور که رد بالا نیز عنوان کردیم اگر شما به منظور کاهش وزن و لاغری می خواهید از این نوشیدنی استفاده نمایید توصیه می کنیم حتما از یکی از پکیج های سه ماه تا شش ماه ما استفاده کنید تا بتوانید تاثیر نهایی این محصول را مشاهده کنید.در هر کجای ایران عزیز که باشید ما ابتدا محصول چای سبز لاغری تیما را برایتان ارسال خواهیم کرد و سپس وجه انرا دریافت می کنیم.

گیاه چای سبز به خودی خود دارای طعمی و مزه ای گس مانند است و شاید ذاعقه ایرانی انرا نپسندد. به همین منظور شرکت تیما با در نظر گرفتن این مشکل از ترکیباتی که رد بالا نام بردیم در این محصول استفاده کرده تا هم آنرا را دارای طعم و مزه ای دلپذیر تر نماید و هم اینکه شاهد هستیم خواص بی نظیر دیگری به واسطه افزوده شدن این گیاهان در این نوشیدنی می توان یافت.

در بالا نیز اشاره کدیم که قیمت چای لاغری تیما در مدل دم کردنی هر بسته 28 هزار تومان می باشد و در مدل کیسه ای هر بسته 32 هزار تومان است.البته شما چنانچه بخواهید از پکیج های ما استافده نمایید ما برایتان تخفیف مناسبی را رد نظر گرفته ایم که توضیحات انرا در بخش ابتدایی عنوان کرده ایم.برای خرید چای لاغری تیما تنها کافیست تا بروی دکمه های خرید پستی که در بالا و در ادامه متن مشاده خواهید کرد کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. همچنین می توانید جهت خرید تلفنی با شماره تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید.

 

برخی دیگر از محصولات مشابه درون بازار را شاید بتوان با قیمت های پایین تر یافت اما براستی علت این اختلاف قیمت ها در چیست ؟ یکی زا مهمترنی دلایلی که می توان در این زمینه عنوان کرد و قیمت چای سبز تیما را بالاتر در نظر گرفت قطعا نوع ترکیبات به کار رفته رد این محصول است. شما در هیچکدام از محصولات ارائه شده که در رابطه با چای سبز هستند نمی توانید چنین ترکیباتی را بیابید و قطعا همین موضوع علاوه بر اینکه بر میزان تاثیرات این نوشیدنی افزوده است باعث شده تا این محصول دارای طعم و مزه بسیار دلچسب و مورد پسند ذاعقه ایرانی واقع شود.

اما از مبحث لاغری و کاهش وزن که بگذریم می توان به ده ها خواص بی نظیر این دمنوش گیاهی اشاره کرد که هر کدام در نوع خود واقعا بی نظیر هستند و شما با مصرف روزانه و مداوم ان می توانید علاوه بر اینکه برای خود لاغری و کاهش وزن را به همراه داشته باشید از مزیت هیا دیگر آن نیز استفاده نمایید.بلا ما همراه باشید تا در مورد دیگر خواص این محصول ارزشمند برایتان بیشتر توضیح دهیم :

چای تیما دارای خاصیت کنترل فشار خون است :

شما اگر دچار فشار خون هستید و از این مشکل رنج می برید می توانید با مصرف روزانه این دمنوش بعد از مدتی کوتاه شاهد کنترل کامل فشار خون باشید.

چای لاغری تیما 5040 می توان میزان کلسترول خون را کاهش دهد :

افرادی که دارای اضافه وزن و چاقس هستند و یا برنامه بد غذایی را دنبال می کنند معمولا میزان کلسترول خون انها از حد مجاز بالاتر است و این می تواند باعث بروز بیماری های قلبی برای آنها شود.جالب است بدانید که چای سبز با خواص بی نظیر خود می تواند میزان کلسترول خون را کنترل کرده و شما را از خطر ابتلا به بیماری هیا قلبی در امان نگه دارد.طبق آمار منتشر شده اگر به صورت روزانه و مداوم از این دمنوش گیاهی استافده نمایید تا حدود 60% از خطر ابتلا به انواع بیماری های قلبی در امان خواهید بود.

روش درست کردن چای سبز کیسه ای تیما و مدل دم کردنی آن چگونه است ؟

شما براحتی می توانید طرف مدت کوتاهی این چای را دم کرده و میل نمایید. در مدل کیسه ای کافیست تا یک عدد تی بگ را درون یک فنجان آب جوش قرار داده و بعد از چند دقیقه میل نمایید. در مدل دم کردنی هم به میزان لازم از چای را درون قوری ریخته و مقداری هم به ان آبجوش اضافه خواهیم کرد و پس از مدت 5 دقیقه براحتی می توان آنرا میل کرد و اصلا نیازی نیست تا قوری را در مقابل شعله مستقیم حرارت قرار دهیم.

 

اگر به هر دلیل نمی خواهید از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش خود نمایید می توانید از روش های زیر اقدام خرید این کالا نمایید:

 

 

روش دوم:

با شماره تماس گرفته و مشخصات بالا را به اپراتور بگویید تا یادداشت نماید.(در صورت عدم پاسخگویی می توانید همانطور که در بالا توضیح دادیم مشخصات را پیامک کنید,ما قبل از ارسال با شما تماس خواهیم گرفت)

 

اما از دیگر خواص بی نظیر چای تیما 5040 را می توان ضد سرطان بودن آن نامید. این محصول دارای مقادیر بسیار زیادی از مواد آنتی اکسیدانی بوده و می تتواند برای جلوگیری از بروز انواع سرطان ها بسیار مفید و موثر باشد.شما اگر به صورت روزانه و منظم از این دمنشو استافده کنید تا حدود زیادی خود را از درگیر شدن با انواع سرطان ها مصون نگاه خواهید داشت.

از دیگر خواص چای سبز تیما 5040 می توان به جوانی و شادابی پوست اشاره کرد. با مصرف منظم این دمنوش می توان تا حد زیادی مانع از پیری زود راس شد و شما پوستی شاداب و سرزنده رت خواهید داشت.این خاصیت هم دقیقا به خاطر مقادیر زیادی از انتی اکسیدان هایی است که در برگ های این گیاه می توان یافت.

 

با خرید چای سبز تیما میزان تری گلیسرید خون را پایین بیاورید :

نوشیدن مکرر دمنوش گیاهی فوق می توتاند برای هضم غذا بسیار مناسب باشد و شاهد هستیم که منجر به شکسته شدن بافت های چربی در بدن شده و میزان تری گلیسیرید خون را نیز می تواند کاهش دهد.

با خرید محصول اصلی از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری می توانید خود را برای همیشه از ابتلا به دیابت در امان نگه دارید. این خاصیتی است که در چای سبز تیما گنجانده شده و بسیار بی نظیر می باشد. اگر شما هم جز اندسته از افرادی هستید که خطر ابتلا به دیابت شما را تهدید می کند حتما از همین امروز اقدام به تهیه این محصول نمایید و به صورت روزانه و منظم در برنامه غذایی خود از آن استفاده نمایید.

چای سبز لاغری می تواند از غلظت خون کاسته و مانع از لخته شدن ان شود و از این رو شما را از خطر ابتلا به انواع سکته ها در امان نگه خواهد داشت.

این دمنوش می تواند مانع از پوسیدگی دندان هایتان شود و برای شما سلامت بهداشت دهان و دندان را به همراه دارد.

وجود گیاهیان یهمچون زعفران و به لیمو در ترکیبات به کار رفته در این محصول باعث شده تا انرا به به نوشیدنی ضد استرس تبدیل کند و می توانید جهت آرامش خیال و تمدد اعصاب از ان استفاده نمایید.

در زیر به برخی دیگر از مزایای و فواید چای سبز تیما به صورت فهرست وار اشاره کرده ایم :
با مصرف منظم این نوشیدنی می توانید از معرض ابتلا به آسم در امام بمانید
سم زدایی کبد از مهمترین خواص چای سبز به شمار می رود.
جلوگیری از پوکی استخوان از دیگر مزیت های این نوشیدنی است.
تقویت سیستم ایمنی بدن
جلوگیری از سرما خوردگی در زمستان
از بین بردن انواع باکتری های مود در درهان و بدن و جلوگیری از مسمومیت های غذایی
در مورد نحوه مصرف آن باید گفت شما می توانید در طی روز به میزان ۳ تا ۵ فنجان میل نمایید.دم کشیدن چای سبز بسیار سریع بوده و نیازی نیست مدت طولانی انرا در دمای کتری نگه دارید. در حدود ۳ الی ۵ دقیهقق می توانید این نوشیدنی را دم کنید.
تا کنون عوارضی از مصرف این نوشیدنی گزارش نشده است اما برای خانم های باردار و شیرده بهتر است قبل زا مصرف حتما با یک پزشک در این زمینه مشورت نمایند.

برای خرید چای سبز می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید

 

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خرید ارزان گن ساعت شنی اصل
شما مشتری محترم کاپلان مارکت می توانید بهترین مدل گن لاغری کلمبیایی ساعت شنی مارک آنچری اصلی را با قیمت بسیار مناسب و با بالاترین کیفیت و به صورت کاملا تضمینی از این سایت خرید کنید.

در ساخت گن شنی لاتکس تاپی گن لاغری ساعت شنی جلیقه ای از فنر های فلزی استفاده شده است.
که باعث می شود گن به صورت کامل به بدن شما بچسبد.
و فرم بگیرد و موقع نشستن و برخاستن و راه رفتن و … به هیچ وجه لول نشود و لیز نخورد.
روزانه ۵ تا ۸ ساعت این گن را از زیر لباس بپوشید.
و یک ماه بعد تاثیر معجزه آسای این گن را در چربی سوزی و فرم دهی شکم و پهلو مشاهده نمایید.

بهترین گن لاغری زنانه با کیفیت عالی و اثربخشی فوق العاده در لاغری و بهترین راه برای خوش اندام شدن

تفاوت مدل تاپی بند نازک و بند پهن و شکمی در گن های شنی:
گن های ساعت شنی به صورت کلی در دو مدل تاپی و شکمی در بازار موجود هستند.

مدل شکمی فقط قسمت شکم و پهلو را پوشش می دهد و خودش در دو نوع شکمی 3 قزنه و شکمی 6 قزنه ارائه شده است.

مدل تاپی به گونه ای است که قسمت پشت بدن(تا زیر گردن) را هم کامل پوشش می دهد و از جلو قسمت سینه آن خالی است.
تاپی برای کسانی که چربی پشت هم داشته باشند و بالای خط سوتین هم بخواهند با گن پوشش داده شود و فرم بگیرد و چربی سوزی انجام شود مناسب است.
تاپی در دو مدل تاپی بند نازک(بند سوتینی) و تاپی بند پهن(رکابی) موجود می باشد.

مدل تاپی بند پهن برای آن دسته از افرادی که در منزل و یا از زیر لباس به صورت طولانی مدت استفاده می کنند و دوست ندارند قسمت شانه گن از نوع بند باریک باشد و روی شانه خط بیندازد مناسب است.

مدل بند سوتینی برای افرای که از زیر لباس مجلسی یا لباس های خاص دیگر گن می پوشند و دوست ندارند قسمت روی شانه مشخص باشد مناسب می باشد.
همچنین مدل بند نازک به صورت متحرک بوده و بند های روی شانه آن قابل تنظیم است که این مزیت نیز باید موقع خرید مورد توجه قرار گیرد.

شما با توجه به این اطلاعاتی که داده شد می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

یک باور غلط در مورد گن تاپی:

بعضی از مشتری های عزیزمون فکر میکنن تاپی برای اینکه لول نشود مناسب تر است,
در صورتی که فنر های کار گذاشته شده داخل گن است که از لول شدن و جمع شدن و سر خوردن گن جلوگیری می کند.
و این قضیه ربطی به تاپی یا شکم بند بودن گن ندارد.
پس متناسب با نیاز خودتان گن مورد نظر را تهیه کنید.

بهترین مارک گن ساعت شنی
گن ساعت شنی در مارک های متنوع مثل آنچری Annchery, آنمیشل Ann michell, اکسلنت شیپرز Excellent shapers و مارک های متنوع دیگر موجود است که مشهورترین آنها این سه مارکی است که نام بردیم.

در بین این مارک ها اگر بخواهیم بهترین مارک گن لاغری ساعت شنی را انتخاب کنیم بدون شک آنچری انتخاب اول ما خواهد بود.

خرید گن ساعت شنی تاپی بند پهن
گن ساعت شنی تاپی مشکی
این مدل به صورت تاپی یا همان رکابی می باشد و دارای بند های پهن روی قسمت شانه می باشد که به صورت پهن و ثابت می باشد و تنظیم نمیشود.

مناسب برای شکم و پهلو
بسیار مناسب برای چربی پشت
پوشش کامل پشت بدن ز بالای باسن تا زیر گردن
بسیار مناسب برای بعد از لیپوماتیک
بسیار عالی برای بعد از عمل ابدومینوپلاستی
چربی سوزی عالی و تضمینی
مناسب برای زیر لباس و مجلسی و …
ایده آل برای استفاده روزانه

 

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%d8%9b%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص و ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

 

کمپانی بزرگ دکتر بیز یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه انواع دمنوش ها می باشد به طوری که دمنوش لاغری دکتر بیز محصولی سلامت محور بوده که با رعایت اصول بهداشتی تولید شده است. از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد به دنبال تناسب وزن و لاغری، با استفاده از دمنوش های لاغری هستند مشاهده می شود برندهای مختلفی از این دمنوش ها در بازار موجود است. اما باید بدانید توجه به کیفیت و استانداردهای دمنوش لاغری در هنگام خرید محصول بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا در صورت استاندارد نبودن محصول شما نه تنها به نتیجه دلخواه خود نمی ‌رسید بلکه ممکن است نتیجه عکس هم بگیرید. حال برای اطلاع از خواص منحصر به فرد دمنوش دکتر بیز بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

دمنوش لاغری دکتر بیز

داشتن وزن ایده آل و تناسب اندام امری است که بسیاری از افراد به خصوص خانم ها در دنیای امروزه به دنبال آن هستند. با این وجود بسیاری از افراد با استفاده از روش ‌های همچون عمل های جراحی یا استفاده از داروهای شیمیایی به دنبال لاغری بوده که نه تنها نتیجه نگرفتند بلکه در بعضی موارد عارضه هایی نیز به همراه داشته است. اما در اینجا ما به شما دمنوش دکتر بیز را پیشنهاد می کنیم که محصول کاملا طبیعی و گیاهی بوده و به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود برسید. جالب است بدانید شما با استفاده از دمنوش دکتر بیز در کنار ورزش کردن و رعایت یک رژیم غذایی درست می توانید یک نیروی تحریک کننده برای سوزاندن چربی ها را وارد بدن کرده که این امر کمک می کند تا سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید. اما توجه داشته باشید اگر تنها بخواهید از دمنوش های لاغری استفاده کرده ولی غذاهای چرب و چیلی را کنار نگذارید به هیچ عنوان به خواسته خود نخواهد رسید.

 

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

در خصوص مواد تشکیل دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز باید بدانید این دمنوش از گیاهان کاملا طبیعی بوده که در روند کاهش وزن تاثیر زیادی دارد. به طوری که این محصول از مقداری کافئین و ترکیب چند گیاه تولید شده با این حال با خوردن آن می توان کمبود مواد، ویتامین، پروتئین و کربوهیدرات را جبران کرده به طوری که بسیاری از کارشناسان شباهت ترکیبات دمنوش گیاهی دکتر بیز را به انسولین می دانند و به همین جهت این چای خواص ضد دیابتی نیز دارد. افراد می توانند دمنوش لاغری دکتر بیز را به‌ عنوان جایگزینی بسیار مناسب چای سیاه یا آبمیوه قرار داده و علیرغم بهره‌ مندی از خواص آن، از طعم بی نظیر نیز لذت ببرند.

 

رعایت نکات موثر جهت رفع چاقی همراه با استفاده مداوم از دمنوش لاغری آریانا
مصرف خوراک گیاهی دارای ترکیبات کربوهیدرات ها و پروتئین ها مانند: عدس، لوبیا، نخود، ماش و …

– مصرف سبزیجات تازه و میوه ها در طول روز به مقدار مناسب و کافی. سبزیجات از قبیل گل کلم، هویج، کرفس، اسفناج، شلغم، جعفری، پیاز و میوه ها از قبیل هندوانه، توت فرنگی، سیب و گریب فروت

– تهیه و مصرف غذای های آب پز یا بخار پز شده و پرهیز از غذای های (در روغن) سرخ شده و فست فود ها از قبیل پیتزا و…

– استفاده حداقل از روغن های با چربی اشباع نشده و استفاده از روغن کنجد، روغن زیتون، روغن جوانه گندم، روغن آفتاب گردان و روغن دانه ذرت به مقدار خیلی کم

– اجتناب از مصرف کیک و شیرینی های خامه ای، شکلات، آبنبات و خوراک حاوی مواد قندی مانند مربا، حلوا و…

– عدم مصرف مشروبات الکلی

– عدم مصرف اغذیه آلرژی زا و جویدن آدامس

– انجام فعالیت های ورزشی سبک روزانه مانند دویدن، دویدن در جا، پیاده روی تند، شنا و دوچرخه سواری

 

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 298 هزار تومان


1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 270 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان

 

 

نکاتی در مورد استفاده از این محصول

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در استفاده از دمنوش لاغری آریانا، خرید این دمنوش از فروشگاه معتبر همچون فروشگاه دمنوش لاغری است . پس از اتمام دوره مصرف دمنوش لاغری آریانا می بایست انجام فعالیت های ورزشی و تحرکات بدنی به طور پیوسته ادامه یابد تا فرد هر چه رشته بود پنبه نشود و به روز های تاریکی که پشت سر گذاشته است بازنگردد . آنچه که باید در مورد این دمنوش گیاهی بدانیم این است که کارایی از این قبیل دمنوش گیاهی با انجام فعالیت های ورزشی مداوم و پرهیز های غذایی میسر می شود چرا که دمنوش ها عامل اصلی رفع اضافه نمی باشند و تنها نوعی محرک قوی برای کاهش وزن می باشد. در صورت استفاده منظم و مداوم از این دمنوش گیاهی همراه با انجام فعالیت های سبک ورزشی در طی یک ماه بین 3 الی 5 کیلو کاهش وزن خواهید داشت.

 

آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز یک محصول بی نظیر برای لاغری است، ما در این مطلب کمی بیشتر درباره ویژگی های دمنوش لاغری دکتر بیز صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز

 

مشکل چاقی و اضافه وزن مشکلی است که ممکن است شما هم برای طولانی مدت با آن درگیر بوده باشید. استفاده از دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از محبوب ترین روش هایی است که برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد. همانطور که احتمالا می دانید امروزه روش های زیادی برای این کار وجود دارد که شما می توانید هر یک از این روش ها را مورد استفاده قرار دهید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این دمنوش صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.
دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از بهترین محصولات برای لاغری به شمار می آید که امروزه در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و ایرانیان نیز علاقه زیادی به این محصول دارند. در حال حاضر شما می توانید این محصول را در بسیاری از داروخانه ها مشاهده کنید که به عنوان یک راه علمی برای لاغری و کاهش وزن به شمار می آیند. اگر شما هم جز افرادی هستید که با مشکل چاقی و اضافه وزن روبرو هستید و علاقه مند هستید که با بهترین روش وزن خود را کاهش داده و به تناسب اندام دلخواه خود دست پیدا کنید به شما توصیه می کنیم حتما این دمنوش را خریداری کنید. دمنوش دکتر بیز ویژگی ها و خواص بسیار زیادی دارد که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر با ویژهای منحصر به فرد این محصول آشنا شوید.

 

 

پک دمنوش لاغری دکتر بیز

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران



گانودرما لوسیدوم گونه ای از قارچ هاست  که از طرف شرکت های آرایشی و بهداشتی و مراقبتی به دلیل خواص آن بر پوست مورد توجه  قرار گرفته است. خواص قارچ گانودرما برای پیسی و درمان این بیماری باعث شده تا شرکت های بهداشتی از آن در محصولات خود استفاده کنند وتوسط خیلی از مردم در شرق آسیا و مناطقی که از خواص قارچ گانودرما برای پیسی آشنایی دارند به طور سنتی مورد استفاده قرار بگیرد. به دلیل محدود بودن رویش این قارچ  به مناطق خاصی در جهان، تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی و دیگر بیماری ها آن چنان شناخته شده نیست.
نحوه اثرگذاری قارچ گانودرما بر پیسی و طریقه مصرف آن

در این ویدئو در مورد علت به وجود آمدن بیماری پیسی یا ویتیلیگو توضیح داده ایم و سپس نحوه اثرگذاری قارچ گانودرما بر روی این بیماری را شرح داده‌ایم. دیدن این ویدئو شما را با انواع قارچ گانودرما موجود در بازار و همچنین نحوه مصرف این قارچ آشنا می‌کند.
قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما با نام علمی گانودرما لوسیدوم و نام های محلی لینگژی در چین و ریشی در ژاپن شناخته شده است. این قارچ از حدود ۲۰۰۰ سال پیش در شرق دور برای درمان بیماری ها و تقویت و سلامتی بدن مورد استفاده قرار می گرفته است.

این قارچ طعم مطلوبی ندارد و معمولا در چای و دمنوش ها اضافه می شده و به طور خام مورد استفاده قرار نمی گرفته است. رنگی قرمز متمایل به قهوه ای دارد و معمولا روی تنه ی درختان پوسیده یا درختان در حال مرگ می روید. در طول قرن ها بسیاری از مردم برای داشتن پوستی سالم تر، از محصولات طبیعی و ارگانیک بهره می برده اند.

 امروزه این محصولات طبیعی در بسیاری از محصولات آرایشی استفاده می شود تا دغدغه های مردم را برای پوستی سالم برطرف کنند. با وجود استفاده ی گسترده از محصولات طبیعی، کشف یک ماده ی بیولوژیکی که تاثیر مطلوب و دلخواه ما را ایجاد کند به یک چالش تبدیل شده است. تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی در آزمایشگاه ها مورد مطالعه قرار گرفته است.  در این مقاله می خواهم به خواص قارچ گانودرما برای پیسی اشاره کنیم.
پیسی یا ویتیلیگو چیست؟

ملانین رنگدانه ایست تیره، که از اسید آمینه ی تیروزین مشتق شده است و مسئول ایجاد رنگ در پوست و مو است. کاهش رنگدانه های پوستی در هر قسمت بدن منجر به سفید شدن آن قسمت می شود. پیسی نتیجه ی اختلال سلول هایی است که وظیفه ی تولید رنگدانه ها را بر عهده دارند.

 این اختلال باعث لکه های سفید بر پوست می شود. این بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری است که خود بیمار را درگیر می کند.گرچه این بیماری هیچ تاثیری جز تغییر رنگدانه ها بر بدن ایجاد نمی کند و تهدیدی جدی برای سلامتی نیست. خواص قارچ گانودرما برای پیسی باعث شده تا از این قارچ در محصولات بهداشتی و مراقبتی پوستی استفاده شود.
تخریب ملانوسیت ها، موجب نبود رنگدانه و سفید شدن نواحی آسیب دیده ی پوست می شود.
تخریب ملانوسیت ها، موجب نبود رنگدانه و سفید شدن نواحی آسیب دیده ی پوست می شود.

گانودرما از دو کلمه ی یونانی گانو به معنی روشنایی و درما به معنی پوست گرفته شده است. بی شک این ماده با خاصیت یک دست و روشن کنندگی پوست در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و آرایشی مورد استفاده قرار گرفته است.

خاصیت یک دست کنندگی پوست و روشن کنندگی این قارچ به دلیل کم بودن سمیت سلولی و تاثیر روشن کننده ی قوی در ماده ی جی. لوسیدوم موجود در این قارچ است. مصرف قارچ گانودرما و پیسی و درمان آن رابطه ی مستقیم  دارد.

ملانین و رنگدانه های موجود بر پوست نقش مهم و اساسی را در مراقبت از پوست در مقابل آسیب های بیرونی از جمله اشعه ی فرابنفش، گرما و تابش های خورشیدی ایجاد میکنند و تعیین کننده ی اصلی تنوع رنگ پوست هستند.  مقدار سطح ملانین ها مستقیما با فعالیت های تریزون در ارتباط است. بازدارنده ها و کند کننده های فعالیت تریزون باعث روشن شدن پوست انسان می‌شوند.

 
تاثیر و خواص قارچ گانودرما برای پیسی چیست؟

خواص قارچ گانودرما برای پیسی توسط گروهی محقق کره ای در یک مطالعه ی تحقیقاتی مورد آزمایش قرار گرفته بود. آنها به این نتیجه رسیدند که عناصر موجود در قارچ گانودرما باعث گردش سلول های ملانوما شده و فعالیت های تریزون را کاهش می دهد.

علت بیماری پیسی هنوز مشخص نیست اما دانشمندان اظهار می‌کنند افراد به دلیل اختلالات روانی یا یک بیماری خود ایمنی که در آن بدن با تولید آنتی بادی هایی که به ملانوسیت ها ( سلول های تشکیل دهنده ی رنگدانه) حمله میکنند دچار بیماری پیسی می‌شوند. از خواص قارچ گانودرما برای پیسی این است که با دارا بودن اسید گانودرمیک سیستم ایمنی بدن را تقویت نموده.

از آنجایی که پیسی ممکن است نتیجه ی یک بیماری که در آن بدن آنتی بادی تولید میکند باشد، با تقویت سیستم ایمنی، بدن میتواند از افزایش تخریب ملانین ها یا همان رنگدانه های پوستی جلوگیری کند. گانودرما باعث تحریک سلول هایی که مسئولیت تولید رنگدانه ها در بدن را دارند می شود.

 

قهوه گانودرما و پیسی

 

 

persiankharid24.ir/product/قهوه-گانودرما-دکتر-بیز-برای-پیسی/



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

اما در زیر در مورد خواص گیاه کرفس توضیحاتی را ارائه داده ایم که خواندن ان خالی از لطف نخواهد بود

کرفس یکی از سبزیجات یا بهتر است بگوییم یکی از گیاهان استی که در طبخ غذا هم به کار گرفته می شود و همه ما با نام آن آشنا هستیم. کرفس دارای خواص درمانی زیادی است و برگها و ساقه ان دارای خاصیت فراوان است. یکی از روشهای استفاده از خواص کرفس، خوردن آب کرفس است که ما در این مقاله به تفصیل در مورد خواص آب کرفس مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرد.

در مورد خواص آب کرفس چه می دانید؟

در مورد کرفس و آب آن خوب است بدانید که آب کرفس دارای مقادیر زیادی ویتامین اِی(بتاکاروتن) است و ساقه‌های کرفس هم حاوی ویتامین‌های سی- بی6- بی2- بی1 است و همچنین آب کرفس دارای مقادیر زیادی پتاسیم، اسیدفولیك، كلسیم، منیزیم، آهن، فسفر، سدیم و اسید آمینه است که همه این ترکیبات یاد شده فشارخون را پایین می آورد، هضم غذا را آسان می کند و با بیماری سرطان و سایر بیمارهیا دیگر مقابله می کند.این خاصیت فوق العده به دلیل وجود ترکیبات این گیاه در چای کرفس 5040 نیز موجود است.

در ادامه این مقاله باید بدانید که هورمون های گیاهی که در کرفس وجود دارند به همراه روغن های ضروری آن نه تنها طعم بی نظیری به کرفس می دهند، بلکه در کنار سایر املاح و ویتامین های ذکر شده، کرفس و آب آن را به معجونی تبدیل می کند که در واقع می تواند به عنوان داروی هر دردی عمل کند.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت درب منزل قیمت :105 هزار تومان

 

1 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت آنلاین قیمت :95 هزار تومان

 

2 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت درب منزل قیمت :210 هزار تومان

 

2 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت آنلاین قیمت :185 هزار تومان

 

3 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت درب منزل قیمت :310 هزار تومان

 

3 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت آنلاین قیمت :270 هزار تومان

 

خواص آب کرفس برای پوست و مو

چون که کرفس دارای انواع ویتامین ها از جمله ویتامین آ، ب و ث است و در عین حال سرشار از املاح نیز هست، می تواند به عنوان یک مکمل عالی برای زیبایی پوست و مو به کار گرفته شود.

علاوه بر خواص آب کرفس برای زیبایی پوست و مو، شما با مصرف یک لیوان آب کرفس در دو یا سه روز از هفته نه تنها می توانید به سلامتی قلب، معده و روده های تان کمک کنید بلکه اگر این کار را به صورت مداوم انجام دهید شادابی و درخشندگی پوست و موی خود را هم تجربه می کنید.شما با استفاده از چای لاغری کرفس به دلیل وجود این گیاه در ترکیبات ان از این خاصیت می توانید بهره مند شوید.

اگر گرفتار جوش و آکنه در صورت و بدن خود هستید از خواص آب کرفس برای درمان آنها غافل نشوید. چرا که ویتامین C و انواع ویتامین های B موجود در آب کرفس جهت از بین بردن و درمان جوش ها بسیار مفید هستند؛ اگر در صورت تان لک دارید و می خواهید از شر آنها خلاص شوید، آب کرفس بهترین درمان برای رفع آنها است. خوب است این را هم بدانید که مصرف آب کرفس میل شما را به خوراکی های و مواد شیرین که نقش مهمی در جوش زدن و ایجاد لکه های پوستی دارند را کم کرده و به همین علت شما را در داشتن پوستی بدون جوش و سالم و زیبا کمک می کند.

از خواص آب کرفس برای زیبایی ناخن ها هم استفاده می شود چرا که کلسیم موجود در کرفس، باعث رشد و همینطور ترمیم مو و ناخن ها می شود.

 

خواص آب کرفس در درمان فشار خون
پژوهشها نشان داده اند که مصرف روزانه آب کرفس به صورت متوالی مثلا به مدت یک هفته ، تاثیر زیادی بر فشارخون بالا دارد و آن را پایین می آورد. این را هم بدانید که آب کرفس مُدر یا ادرارآور است؛ از آن جایی که آب کرفس دارای پتاسیم و سدیم است، تنظیم کننده‌ های قوی مایعات بدن محسوب می شود و به تولید ادرار در بدن کمک می‌ کنند و بدن را از وجود مایعات اضافی پاک می‌ کند.

در مورد خواص آب کرفس باید بگوییم که چون کرفس دارای ماده شیمیایی به نام Phthalides است، مصرف آن باعث آرامش بافت ها و ماهیچه های بدن بویژه بافت های عروق بدن می شود و نرمی و انعطاف خاصی به آن ها می دهد. به همین علت در نتیجه مصرف آب کرفس، خون به آسانی در عروق به گردش در می آید و به تمام بافت ها می رسد که در نتیجه بدنی سالم خواهیم داشت. در ضمن این ماده شیمیایی مذکور باعث کاهش سطح ترشح هورموناسترس در بدن می شود که تبعات مفیدی در بدن فرد مصرف کننده دارد و به سلامت کلی او کمک زیادی می کند.

بنابریان اگر قصد مصرف آب کرفس را دارید و از فشار خون رنج می برید با خیال راحت این کار را انجام دهید چرا که که در زمان مصرف مداوم آب کرفس فشار خون در حد طبیعی باقی می ماند که در واقع یک اثر خاص از گیاه کرفس برای سلامتی به شمار می رود.

 

 

در طب سنتی نیز بسیار به خواص کرفس اشاره شده است و از آن برای درمان بیماری های مختلفی استافده میشده است. حال این فرصت برای مشا بوجود امده تا دمنوشی با ترکیبات چای سبز و گیاه کرفس را در اختیار داشته باشید و بتوانید خیلی زود به وزن دلخواه خود دست یابید.

ترکیبات چای سبز کرفس
ترکیبات دمنوش لاغری چای سبز و کرفس همگی گیاهی هستند و هیچ گونه ماده شیمیایی در آن به کار نرفته است. از جمله ترکیبات مهم و دارویی دمنوش چای سبز کرفس ۵۰۴۰ ، به لیمو، زعفرلن، کاسیا، زیره، کرفس، چای سبز و سفید می باشد که هر یک نقش عمده ای در حفظ سلامتی بدن و زدودن چربی‌ها دارند. دمنوش کرفس و چای سبز ۵۰۴۰ دارای ویتامین های بسیار، پتاسیم، منیزیوم و کلسیم است که همگی بدن تان را از بیماری ها دور می کنند.

نحوه مصرف چای سبز تیما
دمنوش لاغری کرفس و چای سبز باید به درستی مصرف شود تا بتواند بهترین نتیجه را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. برای مصرف چای سبز کرفس تیما سه بار در روز انواع آن را نیم ساعت قبل از غذا و یا دو ساعت بعد از آن مصرف کنید . این مدت زمان برای این است که عملکرد چای کرفس برای لاغری بهتر شود و در جذب آهن مشکلی به وجود نیاید. به این نکته دقت داشته باشید که در مصرف چای سبز و کرفس تیما زیاده روی نکنید و این طور فکر نکنید که هر چقدر بیشتر مصرف کنید، بیشتر لاغر می شوید زیرا زیاده روی در هر محصولی با نتایج عکس مواجه می شود .

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

نحوه و زمان مصرف :

1- ده دقیقه قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را درون لیوان با شیر مخلوط کرده و میل کنید، این کار باعث می شود اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شور و نشاط در شما از ابتدای صبح فراهم آید و شما یک روز شاد و پر انرژی را شروع کنید.

2-در وعده نهار و شام : ده دقیقه قبل از صرف ناهار و شام یک قاشق غذا خوری را درون یک کاسه با ماست مخلوط کنید و بخورید.این کار باعث کاهش اشتها و افزایش سوخت چربی های اضافه بدن می شود و لاغری و داشتن اندامی دلخواه را کم کم به شما هدیه می دهد.

برای لاغری همچنین می توانید 1 یا 2 قاشق مرباخوری سبوس برنج را در یک لیوان شیر یا آبمیوه ریخته در طول روز میل کنید.

 

موارد منع مصرف:

کودکان زیر 5 سال و بانوان باردار و شیرده با نظر پزشک استفاده نمایند.

 

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات مقوی در بین کالاهای این شرکت می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی با وزن 375 گرم ارائه می شود.

معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات کمتر شناخته شده به خصوص در ایران است. در رابطه با سبوس برنج دکتر بیز باید گفت این ماده از لایه نازک و غلاف محافظ دانه برنج ساخته می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و سبوس برنج دکتر بیز شامل انواع ویتامین ها ، آهن ، مس ، اسید های چرب ، فیبر و پروتئین و مواد معدنی می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی کاملا مناسب با وزن 375 گرم عرضه می شود که این محصول به صورت کاملا فرآوری شده در 25 ساشه 15 گرمی به دست مصرف کنندگان می رسد. برای معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سبوس برنج چیست؟
در طول تاریخ تمدن بشری ، غذا به منظور تأمین تغذیه و حفظ سلامتی همواره مورد نیاز انسان ها بوده است. امروزه با توجه به این نیاز ، تولید “غذاهای کاربردی” در حال شتاب گرفتن است ، زیرا مصرف کنندگان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته مایل به حفظ سلامتی بهتر هستند .

غذاهای کاربردی اخیراً به عنوان نامزدهای مناسب ، ارزان و امیدوار کننده برای جلوگیری از مشکلات مزمن سلامتی تولید می شوند. سبوس برنج ، محصول جانبی فرایند آسیاب کردن برنج ، از لایه خارجی دانه برنج ایجاد می شود. این ماده شامل مواد مغذی و ترکیبات فعال بیولوژیکی است. سبوس برنج غالباً با استفاده از تثبیت ، تقسیم ، تیمار آنزیمی یا تخمیر فرآوری می شود.

سبوس برنج که امروزه در انواع مختلفی مانند سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز تولید می شود ، فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

 

اجزای سبوس برنج دکتر بیز
ترکیب سبوس برنج با تنوع برنج ، شرایط جغرافیایی و روشهای فرآوری متفاوت است. سبوس برنج ، از لایه خارجی دانه برنج تشکیل می شود که 8-10٪ از وزن کل دانه را تشکیل می دهد. با این حال ، این ماده حاوی بیشتر مواد مغذی است:

کربوهیدرات ها (34-62٪) ،
لیپیدها (15-20٪) ،
پروتئین (11-15٪) ،
فیبر خام (7-11٪) و
خاکستر (7-10٪).
به طور خاص ، چربی های برنج و اجزای فعال زیستی در سبوس برنج متمرکز می شوند.
اسیدهای چرب مانند پالمیتات (26-21٪) ،
لینولئات (31-33٪)
اولئات (42-37٪) در سبوس برنج دکتر بیز هستند.

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

سوالات متداول گن های ساعت شنی کلمبیایی آنچری :


گن های ساعت شنی کلمبیایی آنچری چه تفاوتی با گن های معمولی دارند؟


گن های ساعت شنی با تکنولوژی دبل کمپرس ساخته شده اند و در ساختار آنها لاتکس و اسپاندکس به کار رفته است که بسیار در چربی سوزی موثر است و بعد از چند ماه استفاده مداوم بدن شما چندین سایز کاهش خواهد داشت و تا حد زیادی فرم ساعت شنی به خودش خواهد گرفت

آیا این گن ها برای بعد از زایمان و عمل های پیکرتراشی هم مناسب است؟


بله صد در صد این گن ها برای چربی سوزی و جمع شدن و بازگشت شکم و پهلوی شما به شکل و حالت قبل از بارداری و زایمان بسیار موثر است و به شما کمک می کند خیلی زود به سایز قبلیتون برگردید و از افتادگی شکم بسیار جلوگیری می کند همچنین استفاده از این گن ها پس از انجام انواع عمل های زیبایی پیکرتراشی ، التهاب ، درد و تورم عضلات را به شدت کاهش می دهد و نیز در شکل گیری اندامی زیباتر برای شما عزیزان بسیار موثر است البته در هر حال با پزشک خود مشورت نمایید

آیا این گن های آنچری باعث حساسیت پوستی نمی شوند؟


خیر ، به هیچ وجه زیرا لایه داخلی گن های ساعت شنی کلمبایی آنچری که مستقیما با پوست بدن در تماس است از جنس کتان است که هم ضد حساسیت است هم قابلیت عبور هوا از منافذ خود را دارد

گن ساعت شنی مدل تاپی (بنددار) بخرم یا شکمی؟ چرا؟؟


اگر گوشت پشت کمر ، چربی فیله و زیر بغل یا بالای خط سوتین دارید بهتر است از مدل تاپی استفاده کنید که تمام این نواحی را بهتر پوشش دهد

آیا گن های ساعت شنی برای آقایان هم قابل استفاده است؟


بله چرا که نه ، البته فقط مدل های شکمی نه تاپی ، گن ساعت شنی شکمی برای همه آقایانی که دنبال چربی سوزی و تناسب اندام در ناحیه شکم و پهلوهای خود هستند مناسب است و اگر لباستان خیلی جذب نباشد به هیچ وجه از زیر لباس مشخص نمی شود

گن ساعت شنی را در چه محل هایی می توان استفاده کرد؟


برای استفاده در باشگاه های ورزشی در هنگام تردمیل ، در محل کار و منزل و در هنگام پیاده روی های معمولی روزانه

اگر گن ساعت شنی که فرستادید در ابتدا بسته نمیشد چکار کنیم؟


اگر فکر می کنید گن کوچک است روی زمین دراز بکشید و از یک دوست کمک بخواهید تا برای شما قزن ها را ببندد و اگر بسته شد این سایز مناسب شما می باشد ، این ترفند را دکترهای عمل های ساکشن و لیپوماتیک و غیره هم برای پوشیدن گن های مخصوص بعد از جراحی توصیه می کنند

آیا گن های ساعت شنی کلمبیایی با خم شدن و نشست و برخواست لول نمی شوند؟


خیر زیرا داخل این گن ها 9 عدد فنر به کاررفته است که بدن را کاملا درون یک قالب محکم نگه میدارد و همچنین برای کمردرد بسیار مناسب است و تا حدی مانع از قوز کردن شما هم می شود پس به هیچ وجه نگران نباشید

 

نحوه بستن گن ساعت شنی

 

نظر درباره کیفیت گن آنچزی شش قزن

 

Slimming say Hourglass

 

Latex Rubber Waist Training

 

جنس لاتکس درجه یک با خاصیت چربی سوزی بالا

آنچری

رضایت دکتر جراح از گن های آنچری

 

فوری

گن-ساعت-شنی-مدل-شکمی-3-قزن-آنچری-کلمبیایی-اصلی-اورجینال

 

توجه : گن های ساعت شنی لاتکس کلمبیایی در چند برند مختلف در بازار موجود می باشند که از معروف ترین آن ها آنچری ، آنشیمل و اکسلنت شیپر را می توان نام برد ، به عقیده ما برند آنچری یکی از بهترین و با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین آن هاست که کیفیت و تاثیری فوق العاده دارد و فرم دهی بسیار خوبی به همراه خواهد داشت و سال ها عمر خواهد کرد

 

گن کلمبیایی آنچری به هیچ عنوان زیر لباس تا و لول نمی شود و از بهترین فنر ها و با کیفیت ترین جنس پارچه و لاتکس طبیعی و محکم برای تهیه آن استفاده شده است که به وسیله سه ردیف قزن بسته می شود

 

 

 

نکته بسیار مهم : دقت کنید در برخی از سایت های بعضا معروف جنس مشابه این محصول با نام آنچری را با قیمت هایی بسیار پایین تر به فروش می رسانند که قطعا جنس اصلی و اورجینال نیست و گنی با مارک متفرقه برای شما ارسال خواهند کرد که حتی در نظرات کالای آن سایت ها برخی از خریداران اشاره کرده اند که محصولی ارسالی اصلا برند آنچری نیست یا با مشخصات درج شده در آن سایت متفاوت می باشد ، سایت می شاپ ایران گن اصل کلمبیا و اورجینال آنچری را با بهترین قیمت ارائه می کند خیالتان کاملا راحت باشد

 

گن-شکم-بند-ساعت-شنی-انشرلی

 

برای تعیین سایز شما باید اندازه بیشترین قسمت دور شکم خود را با متر اندازه بگیرید و به ما اعلام کنید

 

حتما در قسمت ویدئو فیلم واقعی از تاثیر جادویی این محصول بی نظیر را مشاهده نمایید

 

افرادی که عمل های لیپوساکش یا لیپوماتیک و غیره برای در آوردن چربی های اضافی بدن خود انجام داده اند با مشورت پزشک خود می توانند از این گن های ساعت شنی لاتکس استفاده نمایند

 

گن-های-ساعت-شنی-مناسب-برای-زیر-لباس-شب-و-مهمانی

 

ارتفاع حدودی گن ساعت شنی 30 سانتی متر می باشد

 

ارتفاع گن ساعت شنی

 

توضیحات شکم بند ساعت شنی حرارتی قزن دار :

 

این گن لاغری یکی از شکم بند های بسیار خوب و با کیفیت برای کم کردن سایز دور شکم و کمر از طریق افزایش تعریق و چربی سوزی بالاتر می باشد

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%d8%9b%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

یکی از خواص بی نظیر قهوه گانودرما درمان کیست تخمدان میباشد.چنانچه به هر دلیل به بیماری‌هایی نظیر کیست و تنبلی تخمدان مبتلا شده اید استفاده از قهوه گانودرما سوپریم بهترین گزینه برای درمان کیست و تنبلی تخمدان می باشد.
کیست تخمدان چیست کیست های تخمدان در واقع ممکن است در خارج تخمدان و یا در داخل تخمدان شما به وجود بیاید و این کیست ها دارای مایعات در داخل خود می باشد.
کیست تخمدان در برخی موارد خطری برای فرد به همراه ندارند اما نوع حاد تر کیست های تخمدانی می توانند سبب ابتلا به سرطان شوند و این کیست ها بستری برای رشد سلول‌های سرطانی می باشند.
از منظر طب سنتی کیست های تخمدان به دلیل غلبه خلط های سرد بر ناحیه تناسلی بانوان به وجود می‌آیند.از این رو مصرف فرآورده‌های و طبع گرم می‌تواند در درمان این مشکلات مفید و موثر باشد. همانطور که می دانید طبع قهوه گانودرما از نظر طب سنتی گرم و خشک استو البته استتفاده از ترکیباتی با طبع سرد در کنار این قهوه سبب می‌شود تا چنانچه شما دارای طبع گرم هستید نیز بتوانند به راحتی از این محصول استفاده کنید.

خواص قارچ گانودرما برای درمان کیست و تبلی تخمدان
قارچ گانودرما دارای خواص بی نظیر برای درمان کیست های تخمدان در بانوان می باشد. همان طور که گفتیم بیشتر کیست ها خطری برای شما به همراه ندارد اما چنانچه اقدام به درمان آنها نکنید این امر می‌تواند مشکلات عدیده دیگری برای شما به وجود بیاورد. یکی از مهمترین راهکارهای کاملا گیاهی برای درمان کیست استفاده از قارچ گانودرما میباشد.
تحقیقات متعددی بر روی اثربخشی این قارچ برای درمان کیست ها صورت گرفته است و محققان دریافتند که استفاده چهل روز از قارچ گانودرما میتواند اندازه کیست را تا حدود زیادی کاهش دهد و با مصرف فرآورده های حاوی این قارچ چنانچه یک دوره درمانی به مدت دو ماه صورت گیرد اثرات بسیار چشمگیر در کاهش سایز کیست تخمدان دارد. علاوه بر این با مصرف یک دوره سه ماه از قارچ گانودرما می توانید این اطمینان را حاصل کنید که مسیر درمان کیست های تخمدان را تا حدود بسیار زیادی طی کرده‌اید و احتمال بهبود شما بسیار بالا است.

قهوه گانودرما برای کیست تخمدان

علائم ابتلا به کیست تخمدان
چنانچه در ناحیه لگن خود احساس درد می کنید و یا روابط جنسی شما دردناک شده است و همچنین مداوم حالت هایی مانند تهوع و استفراغ دارید این علائم می‌تواند از نشانه های ابتلا به کیست باشد. همچنین کیست علائم دیگری مانند نفخ شکم و یا قاعدگی های دردناک را به همراه دارد و در صورت داشتن این علائم نیاز است تا نسبت به درمان کیست اقدام کنید.
آزمایش های مانند سی تی اسکن و ام آر آی می توانند تصویربرداری مناسبی از تخمدانها و نوع کیست و اندازه آن داشته باشند. همچنین به کمک سونوگرافی نیز می توان از ابتدا به کیست اطمینان حاصل کرد .کلیه موارد گفته شده توسط پزشک تجویز می شوند و چنانچه روند درمان کیست را پیگیری کرده‌ اید اما به نتیجه نرسید اید استفاده از قهوه گانودرما برای کیست تخمدان یک راهکار بسیار مفید برای درمان می باشد.
چنانچه در دوران درمان کیست به سر میبرید نیاز است تا مواردی که در ادامه گفته می‌شود را به خوبی رعایت کنید. نوشیدن آب فراوان می تواند به درمان کیست بسیار کمک کند .همچنین چنانچه از نوشیدنی های الکلی مصرف کنید نیاز است تا در دوران درمان کیست مصرف الکل را به شدت کاهش دهید و به صفر برسانید. نوشیدن روزانه ۱۰ لیوان آب می تواند در درمان کیست اثربخش باشد و سبب شود تا علائمی مانند درد و خونریزی کیست به شدت کاهش پیدا کند.

همچنین برای اثربخشی بهتر و بهره وری از خواص آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کنندگی لیمو ترش ، اضافه کردن کمی آب لیمو ترش به لیوان آبی که می کنید می تواند در روند درمان شما بسیار تاثیرگذار باشد.
در حین دوره درمان از مصرف فرآورده های با طبع سرد خودداری نمایید. مصرف لبنیات گوشت مرغ و گوشت گوساله و برنج از مهمترین مواردی هستند که در طی دوره درمان باید از مصرف آنها اجتناب کنید.

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()