نوشته شده توسط : مهران

قهوه موکا گانودرما
به ترکیب قهوه و شیر و کاکائو، موکا یا موکاچینو گفته میشود؛ درواقع موکا، کافه لاته ایست که به آن کاکائو اضافه کرده ایم یا هات چاکلتی که به آن اسپرسو اضافه شده باشد.

قهوه موکا گانودرما
قهوه موکا گانودرما تنها نوشیدنی حاوی گانودرماست که در آن کافئین و کاکائو به همراه گانودرما در کنار هم قرار میگیرند و خواص کاکائو را در کنار خواص گانودرما خواهیم داشت. این امر به طور چشمگیری باعث افزایش سطح هشیاری و بالا رفتن تمرکز میشود به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب میباشد.
همچنین خواص بوجود آمده در اثر کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکائو و کافئین به بهبود سلامت پوست بسیار کمک کرده و تاثیر مثبتی بر آن میگذارد.

قیمت قهوه موکا گانودرما
قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز (روی جلد) با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۳۹۸ هزار تومان تقدیم شما می شود. علی رغم اینکه در برخی از سایت های بی نام و نشان (که به صورت مستقل و یا با سایت های واسطه ای فعالیت میکنند)، قیمت قهوه موکا گانودرما را زیر ۳۰۰ هزار تومان اعلام می کنند که البته تقلبی یا دستکاری شده می باشد به صورتی که در موارد دستکاری شده تشخیص عملا غیر ممکن است؛ ضمنا لازم به دکر است که قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۳۴۰ هزار تومان به ۳۹۸ هزار تومان تغییر کرده است.

سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد و اصالت محصولات خود را تضمین می نماید. در این صفحه میتوانید درباره نحوه خرید و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را کسب نمایید: راهنمای جامع خرید قهوه گانودرما

خواص کاکائو
با مصرف کافه موکا گانودرما از خواص کاکائو نیز در کنار خواص گانودرما بهره مند خواهید شد. از مهم ترین خواص کاکائو به موارد زیر میتوان اشاره کرد (لینک منبع):

حاوی پلی فنول
تنظیم فشار خون
کاهش خطر حمله قلبی و سکته
بهبود جریان خون و عملکرد مغز
موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
محافظت در برابر سرطان
سایر خواص کافه موکا گانودرما دکتر بیز
ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد، بالابردن هشیاری ذهنی و تمرکز، کاهش خطرات بیماریهای قلبی و عروقی، رفع مشکلات پوستی

منع مصرف: زنان باردار و شیرده

ganuderma.irدرباره گانودرما دات آی آر
سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

 

قهوه فوری موکا حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()