معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

نحوه و زمان مصرف :

1- ده دقیقه قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را درون لیوان با شیر مخلوط کرده و میل کنید، این کار باعث می شود اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شور و نشاط در شما از ابتدای صبح فراهم آید و شما یک روز شاد و پر انرژی را شروع کنید.

2-در وعده نهار و شام : ده دقیقه قبل از صرف ناهار و شام یک قاشق غذا خوری را درون یک کاسه با ماست مخلوط کنید و بخورید.این کار باعث کاهش اشتها و افزایش سوخت چربی های اضافه بدن می شود و لاغری و داشتن اندامی دلخواه را کم کم به شما هدیه می دهد.

برای لاغری همچنین می توانید 1 یا 2 قاشق مرباخوری سبوس برنج را در یک لیوان شیر یا آبمیوه ریخته در طول روز میل کنید.

 

موارد منع مصرف:

کودکان زیر 5 سال و بانوان باردار و شیرده با نظر پزشک استفاده نمایند.

 

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات مقوی در بین کالاهای این شرکت می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی با وزن 375 گرم ارائه می شود.

معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات کمتر شناخته شده به خصوص در ایران است. در رابطه با سبوس برنج دکتر بیز باید گفت این ماده از لایه نازک و غلاف محافظ دانه برنج ساخته می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و سبوس برنج دکتر بیز شامل انواع ویتامین ها ، آهن ، مس ، اسید های چرب ، فیبر و پروتئین و مواد معدنی می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی کاملا مناسب با وزن 375 گرم عرضه می شود که این محصول به صورت کاملا فرآوری شده در 25 ساشه 15 گرمی به دست مصرف کنندگان می رسد. برای معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سبوس برنج چیست؟
در طول تاریخ تمدن بشری ، غذا به منظور تأمین تغذیه و حفظ سلامتی همواره مورد نیاز انسان ها بوده است. امروزه با توجه به این نیاز ، تولید “غذاهای کاربردی” در حال شتاب گرفتن است ، زیرا مصرف کنندگان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته مایل به حفظ سلامتی بهتر هستند .

غذاهای کاربردی اخیراً به عنوان نامزدهای مناسب ، ارزان و امیدوار کننده برای جلوگیری از مشکلات مزمن سلامتی تولید می شوند. سبوس برنج ، محصول جانبی فرایند آسیاب کردن برنج ، از لایه خارجی دانه برنج ایجاد می شود. این ماده شامل مواد مغذی و ترکیبات فعال بیولوژیکی است. سبوس برنج غالباً با استفاده از تثبیت ، تقسیم ، تیمار آنزیمی یا تخمیر فرآوری می شود.

سبوس برنج که امروزه در انواع مختلفی مانند سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز تولید می شود ، فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

 

اجزای سبوس برنج دکتر بیز
ترکیب سبوس برنج با تنوع برنج ، شرایط جغرافیایی و روشهای فرآوری متفاوت است. سبوس برنج ، از لایه خارجی دانه برنج تشکیل می شود که 8-10٪ از وزن کل دانه را تشکیل می دهد. با این حال ، این ماده حاوی بیشتر مواد مغذی است:

کربوهیدرات ها (34-62٪) ،
لیپیدها (15-20٪) ،
پروتئین (11-15٪) ،
فیبر خام (7-11٪) و
خاکستر (7-10٪).
به طور خاص ، چربی های برنج و اجزای فعال زیستی در سبوس برنج متمرکز می شوند.
اسیدهای چرب مانند پالمیتات (26-21٪) ،
لینولئات (31-33٪)
اولئات (42-37٪) در سبوس برنج دکتر بیز هستند.

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: