ژل افزایش قد داخل کفش ضخیم هنوز هم در برخی شرایط برای مردان قابل قبول بود.
نوشته شده توسط : مهران

ژل طبی افزایش قد نوعی کفش است که در آن پاشنه نسبت به انگشتان پا از سطح زمین به میزان قابل توجهی بالاتر است.

ژل افزایش قد۸ لایه، بیش از ۳٫۵ سانتی متر هستند.  و در مورد چکمه های باله می تواند تا ۱۸ سانتی متر یا بیشتر باشد.

ژل افزایش قد۱۰ لایه باعث می شود که پوشنده بلندتر به نظر برسد ، صدای عضلات پاها را برجسته کرده و پاهایشان را بلندتر نشان دهد.

ژل افزایش قد۱۲ لایه  انواع مختلفی دارند که در سبک ها ، رنگ ها و مواد مختلفی وجود دارند و در سراسر دنیا یافت می شوند. اولین شواهد تصویری شناخته شده در مورد

ژل افزایش قد در داروخانه از قرن دهم پارسی به دست می آید که مردان و آنها را در ترکیب با رکاب برای اسب سواری می پوشند. پاشنه پا در طول ۱۰۰۰ سال گذشته دارای معنای فرهنگی و مد روز قابل توجهی بوده است ، به ویژه در مورد ساخت اجتماعی جنسیت در غرب. اگرچه در قرن هفدهم

ژل افزایش قد ۱۰ سانتی نشانه قدرت مردانه و موقعیت اجتماعی بود که در قرن ۲۱ ژل افزایش قد خارجی باریک نمایانگر زنانگی و “سرمایه وابسته به عشق شهوانی” بود ، اگرچه یک

ژل افزایش قد داخل کفش ضخیم هنوز هم در برخی شرایط برای مردان قابل قبول بود.

با مرور بهترین بررسی های کفی برای ژل افزایش قد اصل، شانس خود را برای داشتن یک محصول خوب افزایش می دهید. بسیاری از ما ممکن است با قد کوتاه قد کمی احساس ناراحتی کنیم. متأسفانه ، شما می توانید در مورد زیست شناسی کم کاری کنید. با این حال ، شما هنوز هم می توانید بلافاصله و بدون زحمت قد خود را افزایش دهید. همچنین نیازی به صرف مقدار زیادی پول نقد نخواهید داشت. آنچه شما نیاز دارید استفاده از ژل افزایش قد ارزان است که باعث افزایش قد می شوند.

شما به راحتی آنها را داخل کفش قرار داده و “بوم” می کنید و چند اینچ بلندتر می شوید. درست مثل آن بسیاری از گزینه های خوب را در بازار پیدا خواهید کرد. با این حال ، دانستن اینکه برای چه انتخابی شاید کمی چالش برانگیز باشد. ممکن است کمی احساس سفتی کند ، ممکن است خیلی سریع تراکم خود را از دست بدهد یا تنفس خوبی نداشته باشد. شما همچنین قطعه ای را نمی خواهید که به راحتی به تعمیر و نگهداری یا تقسیم یا ترک بخورد. موارد زیر بهترین انواع ژل افزایش قد در بازار است.

بهترین ژل افزایش قد یکی از م waysثرترین روشهای افزایش قد بدون پوشیدن ژل کفش برای افزایش قد است. این گزینه برای مردان نیز مفید است زیرا نامرئی و در عین حال بسیار مفید است. من اینجا هستم تا شما را با یک جفت ژل پاشنه افزایش قد با کیفیت بالا آشنا کنم که دوست دارید. این گزینه از نوع درج بهتر است زیرا می توانید راحت آنها را روی ژل افزایش قد سیلیکونی خود بپوشید. این بدان معناست که هنگام راه رفتن دیگر ناراحتی وجود ندارد ، بلکه قد و حمایت بیشتر از پاها است. با آنها ، شما اصلاً نگران ژل رویال افزایش قد یا دردناک نخواهید بود. این یکی از دلایل اصلی توصیه من به آنها است.

به لطف طراحی سیلیکون با کیفیت و نرم ، سفارش ژل افزایش قد بسیار راحت است. در عین حال ، آنها دارای یک طراحی متناسب با همه طراحی هستند که همه می توانند به راحتی روی پای خود قرار گیرند. با روشن شدن این کفی ها ، ۳٫۵ سانتی متر بلندتر می شوید که کاملاً شگفت آور است. علاوه بر این ، می توانید آنها را با انواع مختلفی از ساخت ژل افزایش قد برای زنان و مردان بپوشید. بهترین قسمت این است که این کفی های افزایش دهنده ارتفاع نیز بسیار راحت تمیز می شوند. مواد سیلیکونی آن به شما امکان می دهد با استفاده از اسفنج و آب لوله کشی آن را با یک مالش ساده تمیز کنید. دو گزینه و دو گزینه ارتفاع موجود است و انتخاب همه با شماست.

 

 

فروشگاه حراج کده





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: