گانودرما و کبد چرب/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

دلایل اصلی بروز کبد چرب

دلایل اصلی بروز کبد چرب ناشناخته است، ولی تعدادی از اختلالات بالینی معین به عنوان علل زمینه‌ای شناخته شده‌اند. هفتاد درصد بیماران مبتلا به کبد چرب چاق هستند. بیماری دیابت و بالا بودن چربی‌های خون نیز از علل آن می باشند. عوامل مختلفی که باعث تغییر متابولیسم در بدن می‌شوند، شامل کاهش ناگهانی وزن، سوء تغذیه و گرسنگی طولانی مدت مانند گرفتن روزه نیز ممکن است باعث کبد چرب شوند. همچنین برخی از عوامل ایجاد کبدچرب میتوان به مصرف دارو بیش از حد معمول، رژیم غذایی نادرست، استرس درونی و نهفته و مصرف لووستاتین ها و غذاهای فست فودی اشاره کرد.
گانودرما و کبد چرب

قطعا نوشتن نام گانودرما و کبد چرب در کنار یکدیگر نمیتواند بی علت باشد، در متون مختلف طب سنتی چین به فواید و تاثیرات بسیار زیاد قارچ گانودرما بر روی کبد بسیار اشاره شده است همچنین در بسیاری از مقالات معتبر چاپ شده در رابطه با قارچ گانودرما هم به خاصیت سمزدایی گانودرما اشاره میشود که این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کبد دارد. و در واقع وجود گانودرما در بدن به کبد در پاکسازی و سمزدایی بدن کمک بسیار زیادی میکند.

تاثیر گانودرما بر کبد چرب

درمان بیماری کبد چرب توسط قارچ گانودرما و تاثیر گانودرما بر کبد چرب چیز دور از ذهنی نیست در واقع گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد آنتی اکسیدان باعث ترمیم سلولهای کبدی شده و به کبد در بازسازی خود کمک قابل توجهی میکند. همچنین گانودرما به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی مانع از ایجاد التهاب در کبد (که علت از بین رفتن سلولهای کبدی است) میشود.

در لینک یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و کبد چرب را مشاهده خواهید نمود.

تنظیم مجدد آنزیم های متابولیزکننده کبد
چگونه گانودرما را تهیه و مصرف کنیم

بهتره که قبل از تهیه و مصرف گانودرما مشاوره و راهنمایی های لازم رو از افرادی که علم کافی در زمینه ی گانوتراپی دارند بگیریم تا با خیالی آسوده و مطمئن از گانودرما بهره ببریم. در لینک زیر درباره روش های مصرف گانودرما از جمله پودر گانودرما و قهوه گانودرما، قیمت قارچ گانودرما در ایران و عوارض و تداخلات آن توضیحاتی خدمت شما ارائه شده است:

 

فروشگاه پرشین خرید





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: