سفارش سبوس برنج قهوه ای برای کاهش فشار خون
نوشته شده توسط : مهران

سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای

علاوه بر اینکه پودر گانودرما و سبوس برنج شرکت دکتر بیز در کنار هم ارائه می شود لازم است بدانید یکی دیگر از دلایلی که موجب شده است خرید سبوس برنج دکتر بیز بسیار مورد توجه افراد قرار گیرد، تولید این سبوس از لایه دوم برنج قهوه ای می باشد به طوری که باید بدانید سایر سبوس های موجود در بازار تمام ویژگی های سبوس لایه دوم برنج دکتر بیز را ندارد زیرا این محصول برای اینکه بتواند از تمام ویتامین های موجود در سبوس برنج استفاده بهینه کند از لایه دوم برنج که فواید بیشتری دارد تولید شده است. با این حال جالب است بدانید فواید سبوس برنج دکتر بیز بسیار بیشتر از برنج می باشد پس استفاده از آن برای سلامتی ضرورت زیادی دارد.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 85 هزار تومان

 

1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 78 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 156 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 255 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 229 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 510 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 445 هزار تومان

 

 

 

تفاوت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با دیگر محصولات

علاوه بر اینکه محصولات دکتر بیز سبوس برنج از لایه دوم برنج تولید شده است لازم است بدانید تفاوت دیگری نیز در سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز با سایر محصولات وجود دارد. به صورتی که لازم است توجه داشته باشید این محصول در بسته بندی بهداشتی به صورت ساشه ارائه شده و شما می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و در کنار غذای خود استفاده کنید و از تمامی خواص آن بهره ببرید. این موارد در کنار هم موجب شده در حال حاضر سبوس برنج قارچ گانودرما تولید شده در شرکت بیز بی نظیر باشد و همانطور که گفته شد سبوس برنج قهوه ای قیمت مناسبی هم دارد.

 

طریقه استفاده سبوس برنج دکتر بیز

اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که سبوس برنج دکتر بیز را چگونه مصرف کنیم؟ باید بدانید به روش های مختلفی می توانید پودر سبوس برنج دکتر بیز را مصرف کنید. اگر بخواهید آن را به همراه برنج استفاده کنید می توانید در هنگام جوش خوردن برنج به ازای هر نفر یک ساشه از سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه دوم دکتر بیز را داخل قابلمه برنج اضافه کرده که این امر موجب می ‌شود ضعف برنج شما جبران شود. همچنین بسیاری از افراد سبوس برنج قهوه ای گانودرما را در خورش خود اضافه می کنند که این امر موجب می ‌شود انواع خورش لعابدار تر شده و طعم بهتری بگیرد. دیگر نحوه استفاده از این محصول جهت بهره مندی از خواص سبوس برنج دکتر بیز استفاده از آن به همراه ماست، شیر داغ، قهوه یا نسکافه می باشد. همچنین مشاهده می شود که بسیاری از افراد این محصول را به همراه برنج خارجی استفاده می کنند که این کار موجب می شود شما از عطر و طعم برنج ایرانی لذت ببرید.

 

 

 

بهترین زمان مصرف سبوس برنج قهوه ای

به طور کلی می توان گفت یکی از مهمترین دلایل استفاده از سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری می باشد که اگر شما بخواهید این محصول را که دارای فیبر فراوان می‌ باشد برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنید، باید آن را به صورت روزانه مصرف کنید. مثلا می توانید یا قاشق غذاخوری از سبوس برنج را ۱۰ دقیقه قبل از صبحانه درون لیوان شیر بریزید و میل کنید، یا این سبوس برنج را درون یک کاسه ماست بریزید و ۱۰ دقیقه قبل از صرف ناهار و شام میل نمایید. تمامی این روش ها از جمله موارد نحوه استفاده از سبوس برنج قهوه ای می باشد که به شما در کاهش وزن به دست آوردن اندام مناسب کمک می کند.

تصویر ۶

 

زمان مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای از بین بردن جوش صورت

علاوه بر آنچه بیان شد در خصوص سبوس برنج قهوه ای نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید بهترین زمان مصرف این محصول جهت از بین بردن جوش و پوستی سالم می باشد. برای این امر پیشنهاد می شود که یک ماسک صورت بی نظیر در خانه درست کنید و به راحتی از شر جوش ها خلاص شوید. برای تهیه این ماسک باید ۲ قاشق غذاخوری ماست تازه را به همراه یک قاشق غذاخوری سبوس برنج مخلوط کرده و بعد از ۵ دقیقه روی صورت گذاشته، سپس ۱۵ دقیقه اجازه دهید پودر سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز کاملا جذب پوست شما شده و بعد از آن صورت خود را با آب ولرم بشویید. برای اینکه تاثیر بیشتر این ماده بر جوش های صورت شما مشاهده شود، می توانید قسمت مورد نظر را با استفاده از صابون گلیسیرین شسته و هنگامی که کف صابون بر روی صورت وجود دارد مقداری سبوس روی پوست مالیده و به صورت دورانی آن را ماساژ دهید. این کار موجب می شود که علاوه بر رفع جوش صورت، خشکی پوست در فصل زمستان نیز از بین رفته و پوست شما به طور کامل پاکسازی شود.

تصویر ۷

 

سفارش سبوس برنج قهوه ای برای کاهش فشار خون

اگر بخواهیم در خصوص خواص سبوس برنج قهوه ‌ای صحبت کنیم به طور کلی می توان گفت این محصول بسیار پرفایده بوده و برای بسیاری از بیماری ها مفید است. مثلا یکی از مهمترین این خواص پایین آورنده چربی خون می باشد. اگر چه اختلالات چربی خون اغلب در افراد چاق که دارای سابقه بیماری دیابت در خانواده است مشاهده می ‌شود اما تعدادی از افراد لاغر نیز با وجود سابقه خانوادگی دارای اختلالات چربی هستند. این بیماری می تواند خطرات زیادی داشته اما اگر افراد در شیوه زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند و رژیم های غذایی خاصی را رعایت کنند به راحتی خواهند توانست از شر این بیماری نجات پیدا نمایند. در این بین در مورد سبوس برنج قهوه ای می توان گفت این محصول برای کاهش چربی خون بسیار تاثیرگذار بوده و افراد می ‌توانند جهت تاثیر هرچه بیشتر آن قبل از هر وعده غذایی یک قاشق غذاخوری از آن را به همراه یک لیوان آب میوه طبیعی می‌ کنند. این امر موجب می شود که جذب چربی های مضر کاهش پیدا کرده و در نتیجه چربی خون به حرارت نرمال برگردد.

 

 

 

خواص سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای درمان یبوست

علاوه بر آنچه بیان شد اگر باز هم شما سوال می پرسید که سبوس برنج قهوه ای برای چی خوبه؟ باید بدانید که تحقیقات انجام شده نشان داده است سبوس برنج یکی از بهترین راه های برای درمان طبیعی یبوست به شمار می رود. از آنجایی که یبوست منجر به بروز بواسیر شده و مشکلات زیادی به همراه دارد لازم است برای درمان این بیماری چاره اندیشی شود. توجه داشته باشید سبوس برنج که غنی از منابع غذایی فیبر و الیاف گیاهی است موجب افزایش حجم مدفوع شده که این امر اساسی ترین عامل مبارزه با یبوست می باشد.

 

 

فروشگاه حراج کده





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: