چای تیما و رژیم غذایی مناسب
نوشته شده توسط : مهران

چای تیما نوعی نوشیدنی لاغری است که به بسیاری از افراد به‌منظور کاهش وزن توصیه می‌شود.

چای سبز تیما و لاغری

همان‌طور که میدانید در طب سنتی یکی از روش‌های لاغری و یا کم کردن متعادل وزن استفاده از دمنوش و چای‌های لاغری می‌باشد. به‌عنوان‌مثال در این نوع طب استفاده از چای سبز بسیار توصیه‌شده است، چرا که در کنار کاهش‌دهنده بودن چربی می‌تواند تأثیرات مناسب و ایده آلی برای سلامت تمامی بخش‌های مختلف بدن داشته باشد. با توجه به این موضوع می‌توان این‌گونه عنوان کرد که با مصرف چای تیما می‌توان به کم کردن وزن مناسب در طی مدت‌زمان مشخص و معین دست‌یافت.

بنابراین توصیه می‌کنیم با توجه به سفارش‌ کارشناسان در حوزه طب سنتی از دمنوش های گیاهی و مؤثر ازجمله چای سبز تیما در جهت لاغر کردن اندام خود استفاده نمایید. فراموش نکنید که چربی‌های انباشته‌شده در بخش‌های مختلف بدن برای از بین رفتن نیاز به تلاش و مداومت شما دارند؛ بنابراین از روش‌های گیاهی استفاده نموده و اندام خود را تغییر دهید. این امر باعث بالا رفتن روحیه شما نیز خواهد شد.

 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

1 بسته چای سبز کیسه ای تیما

پرداخت درب منزل قیمت :135 هزار تومان

    1 بسته چای سبز کیسه ای تیما

پرداخت آنلاین قیمت :125 هزار تومان

2 بسته چای سبز کیسه ای تیما

پرداخت درب منزل قیمت :270 هزار تومان

    2 بسته چای سبز کیسه ای تیما

پرداخت آنلاین قیمت :245 هزار تومان

3 بسته چای سبز کیسه ای تیما

پرداخت درب منزل قیمت :385 هزار تومان

    3 بسته چای سبز کیسه ای تیما

پرداخت آنلاین قیمت :355 هزار تومان

1 بسته چای سبز دم کردنی تیما

پرداخت درب منزل قیمت :65 هزار تومان

    1 بسته چای سبز دم کردنی تیما

پرداخت آنلاین قیمت :55 هزار تومان

2 بسته چای سبز دم کردنی تیما

پرداخت درب منزل قیمت :130 هزار تومان

    2 بسته چای سبز دم کردنی تیما

پرداخت آنلاین قیمت :110 هزار تومان

3 بسته چای سبز دم کردنی تیما

پرداخت درب منزل قیمت :195 هزار تومان

    3 بسته چای سبز دم کردنی تیما

پرداخت آنلاین قیمت :165 هزار تومان

 

مصرف چای سبز تیما 5040 به همراه ورزش

در مبحث قبل اشاره نمودیم که در طب سنتی کارشناسان بر این اعتقاد هستند که استفاده از دمنوش های گیاهی مخصوصاً انواع چای سبز می‌تواند تأثیرات چشم‌گیری در کاهش میزان وزن و رسیدن به اندام دلخواه داشته باشد. به این نکته توجه کنید که مصرف چای سبز به‌ تنهایی نمی‌تواند این مورد مهم را برای شما محقق سازد. در واقع نباید به شعارهای فریبکارانه در این رابطه توجه کنید که تنها با مصرف این چای می‌توان به وزن ایده آل دست‌یافت. در کنار مصرف چای تیما لاغری می‌بایست به ورزش‌های مختلف بدنی نیز اقدام کنید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که ساعات مشخصی از روز را برای انجام حرکات ورزشی برای کاهش چربی در نقاط مختلف بدن در نظر بگیرید تا بتوانید تناسب‌اندام موردنظر خود را در کنار مصرف چای لاغری تیما فراهم کنید.

تصویر 2

چای تیما و رژیم غذایی مناسب

مصرف چای لاغری به‌تنهایی نمی‌تواند شما را به اهداف موردنیاز در جهت کاهش وزنتان برساند. درواقع شما می‌بایست از مصرف مداوم و پی‌درپی این نوع چای در کنار انواع ورزش‌های بدنی بهره‌مند شوید؛ اما نکته مهم بعدی این است که برای خود برنامه غذایی مشخص و مناسبی را تعیین کنید. در این برنامه غذایی می‌بایست دور غذاهای چرب و لذیذ را خط قرمز کشیده و به مصرف غذاهای گیاهی و بدون چربی بپردازید. در واقع با تعیین رژیم غذایی مناسب جهت لاغری خود می‌توانید هم‌زمان به مصرف چای لاغری تیما 5040 نیز اقدام کنید، مطمئناً این روند می‌تواند در کاهش وزن ایده آل شما تأثیرات مناسب و ایده آلی داشته باشد، چراکه ورزش کردن به همراه رژیم غذایی لاغری و همچنین مصرف مداوم چای تیما 5040 می‌تواند برای شما اندام ایده آل را به همراه آورد؛ بنابراین در زمان مصرف چای تیما از مصرف غذاهای نامناسب مخصوصاً فست فود ها اکیداً خودداری نموده و به خوردن میوه و سبزی‌های تازه بپردازید.

تصویر 3

خواص چای تیما لاغری

چای تیما لاغری که در ترکیبات آن اغلب از چای سبز استفاده‌شده است، دارای خواص بی‌نظیر و قابل‌توجهی می‌باشد. در واقع در رابطه با خواص و تأثیرات این نوع چای لاغری می‌توان به این نکته اشاره کرد که هیچ وقت استفاده از دمنوش های گیاهی برای بدن افراد در سنین مختلف تأثیرات نامطلوب نداشته است. با توجه به این نکته می‌توان اشاره نمود که مصرف مداوم و پی‌درپی چای تیما می‌تواند از سیستم بدنی شما را محافظت نموده و دستگاه گوارش تان را سالم نگه دارد.

با مصرف این نوع چای لاغری در کنار کم کردن چربی‌های انباشته‌شده در ناحیه‌های متداول بدن می‌توانید مانع از ایجاد انواع سرطان و همچنین فشارخون بالا شوید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که کسانی که دچار اضافه‌وزن بسیار بالا نیز می‌باشند به مصرف این نوع چای حداقل برای دو تا سه وعده در هفته اقدام کنند چرا که تأثیرات این نوع چای برای بدن آن‌ها بسیار چشمگیر و تأثیرگذار خواهد بود.

 

 

فروشگاه حراج کده





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: