نحوه مصرف هات چاکلت گانودرما بهتر بشناسیم/09109483228
نوشته شده توسط : مهران


طریقه مصرف هات چاکلت گانودرما اصل

 

مصرف انواع نوشیدنی های گرم و سرد به بهبود وضعیت روحی و جسمی افراد کمک می کند. از نوشیدنی های خوشمزه و داغ می توان به هات چاکلت گانودرما اصل اشاره نمود که طرفدار زیادی به ویژه در بین نسل جوان دارد. هات چاکلت گانودرما اصل شامل ترکیبات متنوع از جمله عصاره گانودرما، کاکائو و پودر شیر می باشد. پودر هات چاکلت گانودرما را می توان در آب جوش حل کرده و میل نمود.

محصولات گانودرما سلامتی و تندرستی
یکی از علاقه مندی های افراد مصرف انواع نوشیدنی اعم از نوشیدنی های گرم و سرد می باشد. نوشیدنی های گرم مخصوصا در فصل زمستان علاقه مندان زیادی دارد. از جمله این نوشیدنی ها می توان به محصولات گانودرما اشاره کرد که در قالب قهوه و هات چاکلت به بازار عرضه می شود. هات چاکلت گانودرما با ترکیبات منحصر به فرد و طعم عالی بهترین نوشیدنی مخصوص جمع های خانوادگی و دوستانه می باشد.

خرید قهوه هات چاکلت گانودرما

ترکیبات موجود در هات چاکلت گانودرما اصل
در تهیه هات چاکلت گانودرما از مواد متنوع بهره گرفته می شود که از آن میان می توان به عصاره قارچ گانودرما اشاره کرد. عصاره گانودرما موجود در این هات چاکلت علاوه بر اینکه طعم عالی به نوشیدنی می دهد به تقویت بدن کمک می کند. از دیگر موادی که در تهیه هات چاکلت گانودرما به کار می رود عصاره مالت می باشد. کاکائو موجود در این نوشیدنی به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند. همچنین کاکائو به فرایند گوارش کمک نموده و حاوی مواد معدنی و مورد نیاز بدن می باشد. از دیگر ترکیبات موجود در هات چاکلت گانودرما می توان به شکر و پودر شیر خشک اشاره کرد. از نکات مهم در طرز تهیه هات چاکلت گانودرما بهره گیری از مواد استاندارد و مرغوب می باشد که منجر به کیفیت بهتر محصول نهایی می شود.

 

هات چاکلت قارچ گانودرما
هات چاکلت یک نوشیدنی دلچسب است که با داشتن طعمی خامه ای و شبیه به شکلات توانسته خواص بی نظیر قارچ گانودرما لوسیدوم را در خود جای دهد. این محصول بر خلاف بیشتر قهوه ها فاقد کافئین است و با داشتن مواد ضد استرس و ضد افسردگی می تواند ضمن آرامش بخش بودن در درمان بسیاری بیماری های روحی نقش بسزایی داشته باشد خصوصا زمانی که هات چاکلت گانودرما دکتر بیز مورد استفاده قرار بگیرد. امروزه این نوشیدنی بیشتر خود را به عنوان یک داروی موثر برای تقویت حافظه، جوان سازی پوست و دفع رادیکال های آزاد از بدن معرفی کرده است و می تواند در برطرف کردن بسیاری از بیماری های جسمی و روحی مورد استفاده قرار بگیرد. نوشیدن هات چاکلت قارچ گانودرما برای تمام سنین اعم از کودکان، جوانان و همچنین افراد میانسال و پیر می تواند مزیت های فراوانی داشته باشد. وجود قارچ اعجاب انگیز گانودرما در این محصول باعث شده است تا این نوشیدنی تنها یک قهوه ساده نباشد بلکه یک اکسیر معجزه آسا برای بدن هر فردی به حساب آید.

 

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز
شرکت دکتر بیز مشهورترین واحد تولیدی هات چاکلت گانودرما در ایران است که توانسته این نوشیدنی دلچسب را به صورت هات چاکلت با قارچ گانودرما ۲۰ عددی را در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار دهد. این محصول طعمی همانند قهوه دارد که بدون شک تمام اعضای خانواده از نوشیدن آن احساس لذت بخشی خواهند داشت، مهمترین مزیت قهوه گانودرما هات چاکلت داشتن تری ترپنوئیدها و مواد مفید دیگری مانند اسیدهای آمینه است که با گنجاندن این مواد در خود این قابلیت را به دست آورده تا به عنوان یک نوشیدنی استرس زا در بین مردم شناخته شود. هات چاکلت دکتر بیز برای تمام افرادی که از وجود انواع کیست ها همچنین فیبروم ها رنج می برند می تواند یک ماده موثر به حساب آید چرا که بدون استفاده از داروهای شیمیایی با مصرف هات چاکلت با قارچ گانودرما تمام کیست ها از بین رفته و بیماری برطرف خواهد شد. بنابراین خانم هایی که دچار بیماری های عفونی و قارچی شده اند به راحتی می توانند با مصرف روزانه سه فنجان از کافه هات چاکلت با قارچ گانودرما وضعیت مساعدی را به دست آورند.

 

مصرف قهوه گانودرما هات چاکلت
قارچ گاندرما گیاهی طبیعی و پر خواص می باشد که اولین مصرف کنندگان آن چینی های باستان در حدود دو هزار سال پیش بودند که به خواص آن پی بردند. این قارچ در آن زمان بسیار کمیاب بود و به دلیل خواص آن و تاثیری که روی افزایش عمر داشت، به آن قارچ جاودانگی می گفتند. قارچ گاندرما بافتی سخت داشته و بدن قادر به هضم آن نیست. همچنین طعم خیلی تلخ و ناخوشایندی نیز دارد که مصرف آن به تنهایی را تقریبا غیر ممکن کرده است. با اضافه کردن قهوه و کاکائو به این محصول علاوه بر طعم لذیذی که پیدا کرده است قابل هضم نیز شده و از آن برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. مصرف قهوه گانورما هات چاکلت با هر ذائقه ای سازگار بوده و می توان آن را به صورت گرم و یا به صورت خنک همراه با یخ مصرف نمود.

محل شکل شماره ۱

طریقه مصرف قهوه گانودرما هات چاکلت
این نوشیدنی خامه ای و خوش طعم فاقد کافئین و دارای گانودرمای ارگانیک می باشد و فواید بیشماری برای بدن دارد. طرز استفاده قهوه گانودرما هات چاکلت به این صورت است که یک بسته از آن را داخل لیوان یا فنجان ریخته و روی آن آب جوش می ریزید. بعد قهوه را هم زده و منتظر بمانید کمی خنک شود و آن را میل نمایید. البته تعدادی از افراد دوست دارند قهوه گانودرما هات چاکلت را با یخ میل کنند. افزودن یخ باعث می شود قهوه خامه ای تر شده و طعم فوق العاده ای داشته باشد. برای استفاده از خواص بی نظیر این نوشیدنی و لذت بردن از طعم آن پیشنهاد می کنیم حتما ان را امتحان نمایید.

 

نحوه مصرف هات چاکلت گانودرما





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: