طریقه استفاده از ژل افزایش قد/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

مهمترین خصوصیت ژل طبی

کیفیت بالای ژل طبی سیلیکونی که عوارض جانبی برای فرد در پی ندارد، از مهم ترین خصوصیت این ژل است و باعث می شود در حین راه رفتن به مشکل برنخورید. با گذاشتن این ژل در کفی کفش در مجالس مهم و عروسی ها می توانید بدون استرس حضور پیدا کنید و قد بلند را تجربه کنید. ژل طبی افزایش قد می تواند زیر کفی کفش قرار بگیرد و کسی متوجه وجود آن در کفش شما نخواهد شد.

 

نجوه استفاده از ژل طبی

استفاده از ژل طبی افزایش قد اصلا سخت نیست. شما باید تنها لایه های موجود در این بسته را روی هم بگذارید و آن ها را به صورت یک کفی تنظیم کنید. این کفی ایجاد شده را درون کفش خود قرار دهید و حتی می توانید آن را زیر کفی کفش بگذارید. در این حالت بدون اینکه کسی متوجه حضور این محصول در کفش شما شود قد خود را بلندتر کنید. از این محصول بیشتر برای مهمانی ها و مجالس عروسی استفاده می کنند که افراد بدون صرف هزنیه ای خاص می توانند قد خود را بلندتر کنند. این محصول در دو مدل ایرانی و خارجی موجود است. کسانی که به دنبال خرید این محصول هستند و نمی خواهند از آن به مدت طولانی استفاده کنند مدل ایرانی برای آن ها بهتر است. اما کسانی که کیفیت برای آن ها مهم است و می خواهند برای مدت زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار دهند، محصول خارجی ژل طبی افزایش قد را سفارش دهند.

علت نیاز به ژل طبی افزایش قد

با بالا رفتن سن بلندتر شدن قد کاری سخت و دشوار خواهد بود، چون هر چه سن بیشتر می شود صفحات رشد شما بسته خواهند شد. با افزایش سن، هورمون رشد کمتری در بدن ترشح می شود. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که سن رشد شما گذشته است و قد کوتاهی دارید، می توانید با استفاده از ژل طبی افزایش قد، سبب افزایش قد خود شوید و نیازی به استفاده از مواد شیمیایی و هورمونی برای افزایش قد خود نداشته باشید.

 

تفاوت ژل طبی اصل با تقلبی

وقتی کالایی به صورت اینترنتی به فروش می رسد جنس تقلبی آن نیز وارد بازار می شود. ژل طبی افزایش قد تقلبی باعث خستگی پاها و حتی سردرد می شود. این ژل پس از مدتی شکل فیزیکی آن تغییر پیدا می کند و در راه رفتن فرد مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. ژل طبی افزایش قد اصل، نسبت به نوع تقلبی آن تفاوت هایی دارد که به شرح ذیل است:

• مواد اولیه به کار رفته در ژل طبی افزایش قد اصل مرغوب و با کیفیت است.

• رنگ ژل طبی افزایش قد اصل شفاف است.

• تعداد پدها در ژل طبی اصل بیشتر از چهار عدد است.

• ژل طبی افزایش قد بیش از 3 سانتی متر افزایش قد به همراه دارد.

• ژل طبی اصل نسبت به نوع بدلی قد را بلندتر نشان می دهد.

• پدها در ژل طبی اصل به صورت منظم و مرتب قرار می گیرند.

• در ژل طبی افزایش قد اصل، فرورفتگی دیده نمی شود.

 

کیفیت ژل افزایش قد

این ژل سیلیکونی در کیفیت های متفاوتی به بازار ارائه شده است. بسیاری از کالاهای ارائه شده که با استقبال خوبی روبرو میشوند هدف سواستفاده کلاهبرداران قرار میگیرند و در همین راستا بازار پر میشود از محصولات مشابه و تقلبی که بسیار بی کیفت ساخته شده اند. بنابر مسائل ذکر شده توصیه میکنیم که هرگز به قیمت های ارزان و نامعقول ارائه شده توسط اشخاص نامعتبر توجه نکنید و محصول ژل افزایش قد را با آرم و هولوگرام اصل تهیه نمایید. سایت ما رائه دهنده این نوع از ژل افزایش قد میباشد که امکان خرید بصورت آنلاین را برای شما فراهم کرده است.

 

خرید اینترنتی ژل افزایش قد

برای خرید اینترنتی ژل افزایش قد هم اکنون میتوانید اقدام به ثبت سفارش کنید. پس از ثبت سفارش میتوانید محصول را درب منزل تحویل گرفته و سپس مبلغ را به مامور اداره پست پرداخت نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های ژل افزایش قد

برخی از ویژگی های ذکر شده برای ژل افزایش قد به شرح زیر میباشد:

با استفاده از ژل افزایش قد میتوانید تا حدود 5 سانتی متر قد خود را افزایش دهید.
در صورت استفاده از ژل افزایش قد هنگام راه رفتن با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد و میتوانید براحتی از آن در مکان های مختلف استفاده نمایید.
جنس ژل افزایش قد بسیار نرم است و همین موجب راحتی پا حین قرار گرفتن روی آن خواهد شد.
جنس ظاهری ژل افزایش قد شفاف است و میتوانید از روکش برای پوشاندن آن استفاده نمایید.
ژل افزایش قد قیمت بسیار مناسبی دارد که موجب میشود هر شخصی با هر شرایط مالی بتواند اقدام به تهیه آن نماید.
با استفاده از ژل افزایش قد هیچ حساسیت پوستی شما را تهدید نخواهد کرد و میتوانید بدون نگرانی در این خصوص از مزایای آن بهره ببرید.

تصویر 6

طریقه استفاده از ژل افزایش قد

همانطور که گفته شد ژل افزایش قد آسانترین روش موجود در دنیا برای بلندی قد میباشد که میتوانید از مزایای آن بهره کافی ببرید. طریقه عملکرد ژل افزایش قد بدین صورت است که با قرارگرفتن در کف کفش شما قدتان را بلندتر نشان خواهد داد، این روش بعنوان یک راه حل نامرئی عمل خواهد کرد و کسی از اینکه چیزی در کفش تان قرار گرفته آگاه نخواهد شد.

تصویر 3

ژل سیلیکا تشکیل دهنده محصول ژل افزایش قد است، که علاوه بر ایجاد مقاومت و دوام بالا، زیبایی اش را نیز چند برابر کرده است. با استفاده از ژل افزایش قد امکان تنظیم بلندی قد از 1 تا 5 سانتی متر فراهم شده است و با تنظیم آن در کف کفش خود میتوانید مقدار افزایش قد خود را کنترل کنید. خوب است بدانید که عامل تنظیم کننده میزان افزایش قد همان لایه های ژل افزایش قد است که در آن تعبیه شده است و قابلیت کم یا زیاد شدن را نیز دارد.

 

 

خرید اینترنتی ژل افزایش قد اصل

 

http://harajkaade.ir/product/%da%98%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84/





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: