نحوه مصرف سیر سیاه درمان زود انزالی/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

نحوه اثر گذاری سیر سیاه برای زود انزالی
با توجه به این که گفته شد سیر سیاه برای درمان زود انزالی مناسب است در خصوص نحوه اثرگذاری این ماده غذایی باید بدانید مواد مغذی موجود در سیر سیاه که از جمله مواد اثربخشی درمان زود انزالی باشد می‌ تواند انرژی جنسی را بیشتر کرده که با این حال افرادی که سیر سیاه استفاده می‌ کنند از مشکلات ناشی از ناتوانی جنسی به دور خواهند بود. توجه داشته باشید خواص سیر سیاه برای زود انزالی به گونه ‌ای است که لینولنیک موجود در آن باعث گرمایش جنسی شده که این امر خود می تواند انزال زودرس را درمان کند. مصرف سیر سیاه می ‌تواند سردی جنسی را نیز کاملا درمان نماید. توجه داشته باشید این روش توسط بسیاری از پزشکان تایید شده و مشخص شده است که اگر افراد به صورت مرتب از سیر سیاه استفاده کنند خیلی کمتر از دیگر افراد به زود انزالی دچار شده و افراد می توانند با مصرف این ماده غذایی در رابطه جنسی یک تاخیر طولانی را به دست آورد که این تاخیر کاملاً طبیعی بوده و برخلاف داروهای شیمیایی هیچگونه ضرری برای نخواهد داشت.

فواید سیر سیاه

نحوه مصرف سیر سیاه درمان زود انزالی
با وجود آن چه گفته شده در میابیم مصرف سیر سیاه و درمان زود انزالی با یکدیگر رابطه مستقیم دارد. در خصوص نحوه مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی باید توجه داشته باشید که شما می توانید این محصول را در برنامه غذایی خود بگنجانید به طوری که بهتر است جهت این امر سیر را به شکل های مختلف در غذای خود استفاده کنید. مثلاً می توانید مرغ یا گوشت را قبل از پخته شدن داخل مقداری سیر خرد شده قرار داده و اجازه دهید که چند دقیقه درون آن بماند تا لینولنیک موثر در سیر جذب گوش شود و پس از آن اقدام به آماده کردن غذا نمایید. سعی کنید همواره از غذاهای خنک استفاده نموده و باید بدانید که غذاهای آبدار برای درمان زود انزالی چندان مناسب نیست مثلا اگر از گوشت های کباب شده به همراه سیر استفاده کنید خیلی موثر تر از غذاهای آبکی چون سوپ و آش خواهد بود.

علاوه بر این توجه داشته باشید جهت مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی بهتر است به هیچ عنوان آن را سرخ کنید زیرا سرخ‌ شدن سیر سیاه موجب می شود که مواد موثره چون لینولییک کاملاً از بین ببرد. با این حال پیشنهاد می ‌شود سیر را یا آب پز کرده یا به صورت خام مصرف کنید. یکی دیگر از مواد موثر در سیر سیاه برای درمان زود انزالی کولین بوده که تاثیر زیادی در درمان این بیماری دارد.

سیر سیاه را از کجا باید تهیه کرد

درمان زود انزالی با سیر و جوز هندی
حال با وجود آن چه بیان شد لازم است بدانید یکی از ترکیب های سیر سیاه برای درمان زود انزالی ترکیب آن با جوز هندی می باشد زیرا جوز هندی نیز در کنار سیر سیاه می تواند خواص زیادی داشته باشد و این محصول به عنوان یک گیاه دارویی در بسیاری از کشورها استفاده می ‌شود. برای مصرف این دو محصول به همراه هم می توانید سیر سیاه را به همراه پودر جوز هندی در غذاهای خود استفاده کرده و آن را میل کنید که در این صورت به راحتی می توانید از خواص این دو ماده غذایی برای درمان زود انزالی استفاده کنید.

 

 

فروشگاه پرشین خرید





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: