خواص بی نظیر سیر سیاه برای سرطان/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

سیر سیاه بیز چیست؟
سیر سیاه بیز دارای خواص درمانی بسیاری می باشد .که فواید آن از سیر معمولی هم بیشتر است ولی اندازه آن شهرت ندارد.

از خواص سیر سیاه می توان به حفظ جوانی، زیبایی، سلامت و مقاوت بدن اشاره کرد.شاید اکثر شما تنها با سیر سفید آشنا هستید و برای اولین بار است که نام سیر سیاه بیز را می شنوید ، سیر تیره رنگی که مثل سیر سفید خواص بسیاری برای سلامتی بدن دارد .

سیر سیاه بیز
خواص بی نظیر سیر سیاه برای سرطان
سرطان ، که به عنوان یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در جهان شناخته شده است ، نوعی بیماری است که با رشد کنترل نشده یا غیر طبیعی سلول ها یا بافت ها در بدن ما همراه است.
با افزایش تعداد شواهد و مدارکی که در مورد اثر ضد سرطان سیر سیاه در دهه‌های اخیر گزارش شده است ، برخی محققان پیشنهاد کردند که سیر سیاه بیز به عنوان یک محصول رژیم غذایی برای پیشگیری و درمان سرطان از سرطان معده تا لوسمی استفاده شود.

مکانیسم اثرات ضد سرطان سیر سیاه بیز در انواع مختلف بیماریهای سرطانی شامل القای آپوپتوز ، توقف چرخه سلولی و مهار رشد و تهاجم تومور می باشد.

اثرات مفید برای لاغری و ضد چاقی:
چاقی یک مشکل تهدیدکننده برای سلامت عمومی در کشورهای غربی و توسعه یافته است که باعث بروز چندین سندرم متابولیک و بیماریهای مزمن مثل دیابت می شود.
با ترکیبی از فعالیت بدنی و تعادل رژیم غذایی سالم بین انرژی و مصرف انرژی می توان از چاقی جلوگیری کرد.
توجه داشته باشید که چندین غذای کاربردی مانند؛ اوریزانول، اسید بوتیریک، حبوبات، برملین، نخود فرنگی، عدس، لوبیای فاباس ، اسید لینولئیک کونژوگه.

دیاسیل گلیسرول ها ، تمشک تمیز شده سیاه ، سیب ، زغال اخته ، حبه دریایی و غیره به عنوان پیشگیری و مشخص شده اند.
یا درمان عوامل چاقی از طریق چندین مکانیسم از جمله القای اشباع ، کاهش اشتها ، تنظیم متابولیسم چربی و گرمازدایی . در بین آنها ، سیر سیاه به عنوان یک ماده برجسته لیپید و کاهش دهنده وزن شناخته می شود.

 

سیر سیاه بیز
سیرسیاه و خاصیت آنتی اکسیدانی آن:
سیر سیاه بیزیحاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوانی از جمله پلی فنولها ، آلکالوئیدها ، فلاونوئیدها ، S-allyl-cysteine و محصولات واسطه ای آنتی اکسیدان های مشتق شده از واکنش مایارد است.

مطالعات متعدد نشان می دهد که سیر سیاه نه تنها رادیکال های آزاد را در شرایط آزمایشگاهی از بین می برد بلکه آنزیم های آنتی اکسیدانی را در داخل بدن فعال می کند.

 

 

منبع نوشته های بالا





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: