بیماری کیست تخمدان/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

قارچ گانودرما گیاهی است که اثرات مهارکنندگی بر رشد سلول‌های کیستی و توموری دارد. پودر خشک قارچ دارویی گانودرما بیش از دو هزار سال است که در طب سنتی چین مورد استفاده قرار می گیرد. این قارچ فقط روی درختان پوسیده و برگریز رشد می کند و در چین به “قارچ جاودانگی” معروف است.

گانودرما دارای سابقه گسترده ای در زمینه بهره برداری به عنوان مکمل غذایی و دارویی برای افزایش طول عمر و برخورداری از بدنی سالم تر در مناطق آسیایی مانند کشورهای چین، ژاپن و کره دارد. همچنین به عنوان یک مکمل غذایی در سایر مناطق جهان استفاده می شود. عصاره های قارچ گانودرما دارای چندین خاصیت بیولوژیکی از جمله فعالیت های ضد سرطانی است.

آشنایی با قارچ گانودرما
برجسته ترین متخصصان طب سنتی چین معتقدند که گانودرما یکی از قدرتمندترین داروهای گیاهی موجود است. انواع مختلف گیاه گانودرما وجود دارند که توانایی افزایش مقاومت بدن در برابر استرس را دارند و خواص و اثرات درمانی خود را در کمترین زمان و با سرعت قابل توجهی نشان می دهند. محصولات گانودرما طی چند سال اخیر به طور گسترده در آمریکا و سایر کشور ها برای درمان بسیاری از بیماریها گسترش یافته است.


گانودرما حاوی ترکیبات مختلفی است که باعث افزایش سطح ایمنی بدن می شود. همچنین خواص ضد میکروبی، ضد التهابی، آنتی اکسیدانی آن نیز در مطالعات متعددی به اثبات رسیده است. مکانیسم های مولکولی گانودرما در بدن، تاثیرات ضد تکثیری آن بر روی سرطان تخمدان را نشان داده است.

حدود ۹۰ درصد از وزن این قارچ را آب تشکیل می دهد. ۱۰٪ باقی مانده از جرم آن حاوی پروتئین (۱۰-۴۰ ٪)، چربی (۲۸٪)، کربوهیدرات (۲۸-۲٪)، فیبر (۳۲-۳۲٪)، خاکستر (۸-۱۰٪،) می باشد. سایر ترکیبات پیچیده مانند ویتامین D2، اسیدهای چرب و فلزات مغذی ضروری مانند مس، روی و سلنیوم نیز در آن کشف شده اند. همچنین بیشترین نوع اسید چربی که در گانودرما وجود دارد از نوع اشباع نشده است که از اهمیت بالایی در سلامتی برخوردار هستند.

 

 

بیماری کسیت تخمدان شایعترین اختلال غدد درون ریز در زنان است و معمولا هفت درصد از زنان یک بار در طول عمر خود به آن مبتلا می شوند. این بیماری بر روی سطح هورمون در بدن زنان تاثیر می گذارد. عدم تخمک گذاری و تشکیل کیست در تخمدان، باعث تغییر میزان هورمونهای زنانه استروژن، پروژسترون و FSH و LH در بدن می شود.

در بیماری کیست تخمدان سطح استروژن و پروژسترون پایین تر از حد معمول است، در حالی که میزان آندروژن ها یا هورمونهای مردانه مانند تستوسترون افزایش می یابد و افراد مبتلا مقادیر بالاتر از حد طبیعی هورمونهای مردانه را تولید می کنند. این عدم تعادل هورمونی باعث می شود که دوره های قاعدگی حذف شده و بارداری را برای مبتلایان به کیست تخمدان سخت تر می کند.

کیست تخمدان همچنین باعث رشد مو در صورت و بدن و طاسی می شود و می تواند در طولانی مدت به مشکلات سلامت مانند دیابت ( می توانید مقاله قارچ گانودرما و دیابت را مطالعه نمایید) و بیماری های قلبی منجر شود. سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) مسئول بیش از ۷۰ درصد از موارد ناباروری در زنان است. در حقیقت، این شایع ترین مشکل هورمونی در زنان در سن باروری است و با این وجود، تعداد معدودی از زنان از PCOS و علائم آن و درمان های گیاهی برای آن آگاهی دارند.

کیست تخمدان
کیست تخمدان
قبل از هر چیز باید با علائم و نشانه های بیماری کیست تخمدان آشنا شویم. از علائم شایع کیست تخمدان می توان به دوره های نامنظم، از جمله آمنوره (عدم وجود قاعدگی)، ناباروری، افزایش یا کاهش وزن،آکنه یا جوش، هیرسوتیسم (رشد بیش از حد مو، از جمله در جاهایی که معمولاً در خانم ها مو رشد نمی کنند، مانند صورت و شکم)، طاسی الگوی مردانه، موهای نازک، خستگی، نوسانات خلقی و میل جنسی کم اشاره کرد.

 

 

 

خرید قهوه گانودرما برای نازایی

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%86%d8%a8%d9%84%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: