فواید قهوه موکا دکتر بیز برای پوست و مو/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

فواید و خواص قهوه موکا بیز
قهوه فوری موکا بیز علاوه بر دارا بودن عصاره قارچ گانودرما حاوی ویتامین های گروه b، انواع املاح معدنی منیزیم، پتاسیم، فسفر و … می باشد. ترکیبات موجود در قهوه موکا گانودرما تاثیر قابل توجهی در حفظ سلامت جسمی دارد. با اطلاع از خواص قهوه گانودرما نوع موکا و اطلاع از قیمت قهوه فوری موکا دکتر بیز می توان به بهترین شکل از این قهوه استاندارد بهره برد.

تقویت سیستم ایمنی بدن
از بین خواص مختلف قهوه موکا بیز می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره نمود که نقش مهمی در حفظ سلامت بدن دارد. با تقویت سیستم ایمنی بدن می توان بدن را در مقابل بیماری های مختلف تا حد زیادی مقاوم نمود. یکی از بهترین راه ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف مواد مغذی برای بدن می باشد. قهوه موکا بیز با دارا بودن مواد مغذی و مفید برای بدن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

 

لاغری و کاهش وزن
افزایش وزن و تجمع چربی در بدن یکی از عوامل اصلی ابتلای افراد به بیماری های مختلف از جمله مشکلات قلبی و عروقی شناخته می شود. از این رو افراد به انحاء مختلف به دنبال کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام هستند. استفاده از دمنوش ها در کنار ورزش و رعایت رژیم غذایی از فاکتور های موثر در کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام می باشد.

پودر قهوه فوری موکا دکتر بیز از جمله دمنوش های مفید در جهت کاهش وزن و لاغری هست. ترکیبات موجود در قهوه موکا بیز با بالا بردن میزان متابولیسم بدن و کمک به کاهش تجمع چربی در سلول های چربی به کاهش وزن کمک می کند. از دیگر تاثیرات قهوه موکا گانودرما کاهش اشتها می باشد که منجر به کاهش ورود کالری به بدن شده و از این طریق سبب کاهش چربی های ذخیره شده در بدن می شود.

 

سم زدایی و پاکسازی بدن
از دیگر فواید مصرف قهوه موکا بیز می توان به کمک به سم زدایی بدن اشاره نمود. پودر قهوه فوری موکا حاوی ترکیباتی هست که به عملکرد بهتر کبد در سم زدایی و پاکسازی بدن کمک می کند. از طرف دیگر کسانی که مصرف کننده انواع قهوه از جمله قهوه موکا گانودرما دکتر بیز هستند احتمال ابتلای آنها به بیماری های کبدی از قبیل کبد چرب، هپاتیت و سیروز کبدی کاهش می یابد.

کنترل دیابت و قند خون
مصرف قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما فواید متعددی به دنبال دارد که از میان آنها می توان به کنترل قند خون اشاره کرد. قند خون یا دیابت خود عامل و زمینه ساز بیماری های مختلف بوده و از این رو افراد مبتلا به دنبال کنترل قند خون از طریق مصرف مواد غذایی استاندارد هستند.

انواع قهوه از جمله قهوه موکا بیز در کاهش قند موجود در خون موثر بوده و با کنترل انسولین به دفع قند موجود در بدن کمک می کند. از این رو مصرف منظم قهوه موکا گانودرما به همراه رعایت رژیم غذایی توسط متخصصین به افراد دیابتی توصیه می شود.

 

کاهش کلسترول خون
یکی از مهم ترین عوامل در ابتلا به بیماری های قلبی عروقی افزایش کلسترول خون و رسوب آن در رگ ها می باشد. نتیجه رسوب کلسیم گرفتگی رگ ها هست که سبب لخته شدن خون و احتمال بروز شکلات قلبی می شود. مصرف مواد غذایی استاندارد از جمله قهوه موکا گانودرما سبب کاهش کلسترول موجود در خون شده و احتمال گرفتگی رگ و مشکلات قلبی و عروقی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

از دیگر تاثیرات قهوه موکا گانودرما می توان به کاهش فشار خون اشاره کرد که از دیگر فاکتور های موثر در بیماری های قلبی عروقی محسوب می شود. از این رو کسانی که دارای فشار خون بالا هستند می توانند با مشورت پزشک متخصص از قهوه موکا گانودرما دکتر بیز جهت کاهش فشار خون بهره ببرند.

 

رفع سر درد اضطراب و استرس
سر درد به خصوص سر درد های میگرنی امروزه افراد زیادی را درگیر ساخته و مانع از انجام کار های روزانه می شود. کافئین موجود در قهوه موکا بیز سبب کاهش درد های میگرنی شده و عوارض ناشی از سر درد را تا حد زیادی کاهش می دهد. از طرف دیگر مصرف قهوه موکا گانودرما دکتر بیز سبب کاهش استرس و اضطراب ناشی از فعالیت و کار سخت روزانه می شود.

فواید قهوه موکا دکتر بیز برای پوست و مو
یکی از بیماری های مربوط به مو ریزش مو هست که به دلایل مختلف روی می دهد. عصاره قارچ گانودرما موجود در قهوه موکا بیز با تقویت ریشه یا پیاز مو از ریزش مو جلوگیری نموده و در ضمن جلوگیری از ریزش مو به رشد مجدد آن کمک می کند.

مصرف منظم قهوه از جمله قهوه های گانودرما موکا در کنار کمک به رشد مو برای پوست نیز مفید می باشد. از فواید قهوه موکا دکتر بیز برای پوست می توان به رفع جوش پوست اشاره کرد. همچنین مصرف منظم قهوه موکا گانودرما به رفع جوش های پوست به ویژه پوست صورت کمک می کند.

 

قهوه موکا گانودرما یکی از نوشیدنی های محبوب و پرخاصیت در میان ایرانان است. با خرید قهوه موکا گانودرما از نمایندگی آن قیمت مناسب تری برای خرید بپردازید.

قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

 

قهوه موکا گانودرما یکی از محبوب ترین انواع قهوه در میان افراد به خصوص جوانان می باشد که با طعم بی نظیری که دارد توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نمایید. همچنین لازم است بدانید وجود قارچ گانودرما در این قهوه، منجر به محبوبیت بیشترین محصول شده زیرا قهوه های فرآوری شده با قارچ گانودرما دارای خواص بسیار زیادی می باشد.

 

 

قهوه هاي گانودرما موکا

 

https://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: