خواص و فواید سیر سیاه دکتر بیز و قیمت آن/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

کاهش اشتها یکی از موثرترین راهکار ها جهت کاهش وزن در افراد چاق می باشد که این امر با مصرف سیر سیـاه به سادگی رخ خواهد داد و بدین طریق میزان پرخوری در این دسته از افراد تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. شاید برایتان سوال باشد که به چه طریق این اتفاق می افتد؟ در پاسخ باید بگوییم که با مصرف این ماده غذایی، فرمان کاهش اشتها از طریق پیام هایی به مرکز کنترل اشتها در هیپوتالاموس فرستاده شده و به دنبال آن افزایش هورمون آدرنالین موجب می شود تا سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کند. به طور کلی مصرف منظم سیر سیـاه دکتر بیز، با فعال نمودن دو عامل کاهش اشتها و پیشگیری از پرخوری و ریزه خواری، در کنار افزایش متابولیسم سلول های چربی، در نهایت منجر به ایجاد کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام در فرد مصرف کننده خواهد شد.

تصویر شماره شش

افزودن سیـر سیاه به برنامه رژیم غذایی
سیر سیاه بدون اضافه کردن کوچکترین کالری، طعمی فوق العاده به غذاها می‌دهد. هیچکس در رژیم کاهش وزنی که غذاهای خوشمزه نداشته باشد، دوام نمی‌آورد. بنابراین استفاده از مواردی مانند سیر سیاه که علاوه بر مزایای فوق العاده، طعم عالی هم دارند انگیزه افراد برای دنبال کردن رژیم غذایی را افزایش می ‌دهد. همانطور که در بخش پیشین گفتیم، سیر سیاه کمک می ‌کند تا برای طولانی مدت احساس سیری کنید. همچنین سبب تقویت انرژیتان می ‌شود و کالری‌های اضافی را می‌سوزاند. بنابراین مصرف آن برای ورزش و تناسب اندام هم مفید است. مصرف مرتب این محصول سبب افزایش کلی سوخت و ساز و تقویت سیستم ایمنی بدن می ‌شود.

 

خواص و فواید سیر سیاه دکتر بیز و قیمت آن

 

خواص شگفت انگیز و بی شمار گیاه سیر بدون شک برای همه ما انسان ها ثابت شده است؛ بر همین اساس سیر سیاه دکتر بیز از جمله محصولات گیاهی و دارویی موجود در بازار با خواص منحصر به فردی است که مزه ای شبیه به میوه انجیر دارد. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را راجع به خواص و فواید سیر سیاه و قیمت خرید آن با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

 

منظور از سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه یا (Black Garlic) به نوعی از فرآورده های سیر معمولی و تازه (Allium sativum L) گفته می شود که تهیه آن کاری آسان نبوده و باید حدود 60 تا 90 روز تحت حرارت و رطوبتی کنترل شده و بر اثر فرایند تخمیر شکل گیرد. این سیر در نهایت به رنگی سیاه و به حالتی ژله ای تبدیل گشته و از آن می توان به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده شیرین برای غذاهای مختلف استفاده کرد. سیر سیاه از خواصی منحصر به فرد برای سلامتی انسان برخوردار بوده و مصرف آن کاملا انرژی زا می باشد.

سیر سیاه از جمله فراورده هایی است که برای نخستین بار کره ای ها جهت تولید برخی از محصولات دارویی و یا شکلات و نوشابه های انرژی زای خود، آن را مورد استفاده قرار دادند. همچنین دیگر کشورهای آسیایی از قبیل ژاپن و تایلند از سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی یاد می کنند. همانطور که اشاره شد؛ با نگهداری گل پیاز سیر تازه در دمایی بین 60 تا 77 درجه سانتی گراد توسط دستگاه هایی مخصوص به تدریج در اثر فرایند تخمیر و مجموعه ای از واکنش های غیر آنزیمی همچون واکنش میلارد و اکسیداسیون فنل‌ ها، سیر شروع به تغییر رنگ و مزه کرده و بافت آن نیز حالت کاراملی و الاستیکی پیدا می کند.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

خواص و فواید سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز

در طی سال های اخیر با توجه به خواص منحصر به فرد سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری و طعم بسیار خوشمزه آن شاهد افزایش رشد چشمگیر تقاضای مردم برای خرید این محصول که حاوی مواد مغذی ارزشمندی بوده؛ هستیم. سیر سیاه شرکت بیز از جمله فراورده های مقوی و انرژی زا موجود در بازار است که بر اساس شواهد موجود می توان به خاصیت این گیاه دارویی برای درمان بسیاری از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به چند نمونه از مهمترین خواص و فواید سیر سیاه شرکت بیز اشاره ای کوتاه داشته باشیم؛ می توان هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل را برای آن برشمرد:

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: