آشنایی با دمنوش لاغری آریانا و خواص آن/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

داروهای ضد انعقاد خون مثل وارفارین و آسپرین

دمنوش های لاغری دکتر بیز تنها دمنوشی است که بسیار استاندارد برای لاغری تولید شده است. دمنوش های لاغری بر مبنای جدید ترین علوم تغذیه است.

انواع دمنوش های لاغری دکتر بیز

 

دمنوش های لاغری به صورت کاملا اختصاصی و علمی برای لاغری تولید شده اند. دمنوش های لاغری تخصصی دکتر بیز و دیگر محصولات آن با کیفیت صادراتی و عالی و با گواهینامه ی دارای اعتبار می باشند که نشان دهنده ی کیفیت بالای آنها است. همچنین می توان گفت که تنها محصول گانودرمایی است که در ایران مجوز دارد.

دمنوش های لاغری دکتر بیز
بزرگترین و مهمترین فرق این دمنوش ها با سایر دمنوش های لاغری در این است که این پک دمنوش های لاغری دکتر بیز در مدت طولانی نزدیک به دو سال در فرایند آزمایش شدن و بررسی های تخصصی از سوی پژوهشکده ی جهاد دانشگاهی ایران بوده و بعد به مرحله ی فرآوری رسیده است. به همین دلیل است که دمنوش های دکتر بیز دمنوش های لاغری به حساب می آیند و از یک دمنوش معمولی غذایی فراتر است.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 298 هزار تومان


1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 270 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان

 

لاغری با دمنوش ها
اگر شما فردی هستید که در پی رسیدن به وزن مناسب و ایده آل خود هستید و روش ها و متد های متفاوتی را برای رسیدن به وزن مناسب امتحان کرده اید بهتر است بدانید که یکی از روش های رایج برای لاغر شدن استفاده از دمنوش های لاغری است.

مارک ها و برند های مختلف و گوناگونی برای دمنوش های لاغری در بازار وجود دارد. شاید بعد از استفاده از این دمنوش های لاغری مختلف که تعریف و تبلیغ زیادی هم از آنها شنیده و دیده بودید، به این نتیجه رسیدید که وزن شما دچار هیچ گونه تغییری نشده است و یا این که برای مدت زمان کمی وزن کم کرده اید و بعد دوباره به شرایط قبل بازگشته اید که تنها هزینه های الکی و گزاف برای خرید آنها صرف نموده اید.

لازم به ذکر است که بعضی از این دمنوش های لاغری می تواند باعث پدید آمدن اختلالات گوارشی نیز شوند و می تواند به بافت ها و اندام هایی مانند کبد هم صدمه جدی وارد کند. اگر به این فکر می کنید که چطور می شود که این دمنوش های لاغری به مقدار زیاد به فروش می روند. بهتر است بدانید که دمنوش های لاغری که تحت نظر سازمان غذا و دارو می باشند و تایید شده اند. استاندارد های مواد غذایی و خوراکی و دارویی در آن رعایت شده است صرف این است که بر روی یک محصول عنوان دمنوش لاغری درج شود و این به هیچ عنوان نشان دهنده ی این نیست که حتما مخصوص لاغر شدن است و فقط باعث لاغری می شود.

شایان ذکر است که در تولید و فرآوری انواع دمنوش های دکتر بیز علاوه بر کارشناسان علوم تغذیه از کارشناس ها و متخصصان دارو شناسی گیاهی کمک گرفته شده است به گونه ای که تمام دوز های گیاهی که در هر پک این محصول موجود است، نسبت ترکیب شدن گیاهانی که در آن وجود دارند، مقدار تاثیر هر کدام از گیاهانی که در ترکیب اصلی آن وجود دارند، با دانش بسیار و تخصصی و دقت بسیار بالا مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

همین امر موجب شده است که این دمنوش گیاهی لاغری دکتر بیز به دمنوشی تبدیل شود که در کشور ما توسط سازمان غذا و دارو تحت عنوان تنها دمنوش لاغری نام برده شود که در حال حاضر همه ی تاییدیه های تغذیه ای از جمله سیب سلامت و تاییدیه سازمان غذا و دارو را هم گرفته است.

 

 

دمنوش ها از دیرباز تا کنون بسیار مورد استفاده بوده اند. دمنوش ها جهت رفع بسیاری از بیماری ها که بارز ترین آنها لاغری و چاقی است استفاده می شوند ولیکن تهیه آن جهت دستیابی به نتیجه مثبت بسیار اهمیت دارد و در این میان فروشگاه دمنوش لاغری از برترین فروشگاه ها جهت تهیه انواع دمنوش ها به خصوص دمنوش لاغری آریانا می باشد. فروش دمنوش لاغری آریانا در بسیاری از فروشگاه مانند فروشگاه دمنوش لاغری بسیار رواج دارد و علت آن مرغوبیت محصولات شرکت آریانا و اطمینان به عملکرد فروشگاه دمنوش لاغری جهت تهیه و مصرف دمنوش ها می باشد چرا که فروشگاه دمنوش لاغری سال های بسیاری در تهیه و فروش انواع دمنوش ها فعالیت دارد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: