نوشته شده توسط : مهران
چه ساعاتی از روز برای مصرف دمنوش چربی سوز تیما مناسب است ؟
 
 
 
بهترین زمان مصرف معمولا نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می باشد.این از ان جهت است که به روند جذب مواد مغذی و معدنی غذای شما خلیی ایجاد نکند و برای همین توصیه شده تا قبل از غذا میل شود.
 
نحوه دم کردن صحیح چای سبز لاغری تیما چگونه است ؟
 
 
 
بعد از اینکه آب به صورت کامل جوشید انرا درون قوری ریخته و به اندازه نیاز درون قوری را چای سبز می ریزیم. کافیست به مدت 5 دقیقه صبر کنید تا چای شما دم بکشد. دیگر نیاز نیست قوری را برای دم کشیدن بروی شعله حرارت بگذارید.
 
روزانه چه مقدار از دمنوش لاغری تیما را مصرف کنیم ؟
پیشنهاد می شود روزانه بین 3 تا 5 مرتبه از این دمنوش لاغری استفاده نمایید تا تاثیرات فوق العاده آنرا ببینید.زیاده روی در مصرف این نوع دمنوش می تواند باعث ایجاد حالت تهوع و اسهال و سر درد شود. پس تنها به میزانی که اعلام شده مصرف نمایید.
 
اما علاوه بر خرید چای سبز به روش هایی که رد بالا عنوان کردیم شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این محصول را رد قالب پکیج لاغری 5040 تهیه نمایید . مزیت خرید به صورت پکیج لاغری این است که شما تنها یکبار هزینه ارسال را خواهید کرد و در عوض چندین بسته از محصول را دریافت خواهید کرد.
 
محصول چای لاغری تیما اصل با ارائه کیفیت بالا در ترکیبات خود توانسته است رضایت عمومی را جلب کرده و در میان سایر برندهای موجود در بازار از اعتبار خوبی برخوردار شود.این محصول گیاهی بدون هیچگونه عوارض جانبی می تواند در مدت زمانی کوتاه شما را به وزن ایده التاان نزدیک کرده و اگر بتوانید در طی دوره ای که از این دمنوش لاغری تیما استفاده می کنید میزان فعالیت بدنی خود را نیز بالاتر ببرید می توانید قطعا نتایج درخشان تری دریافت نمایید.
 
شما درهر کجای کشور که باشید تنها کافیست تا با چند کلیک ساده اقدام به ثبت سفارش محصول چای لاغری 5040 نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
روش های زیادی را می توان نام برد که شاید در مقطعی کوتاه بتواند برای کاهش وزن و لاغری شما موثر باشد اما بی شک هیچکدام از این روش ها نمی تواند جایگزین مناسبی برای چای سبز لاغری باشد. این بحث از چند دیدگاه قابل بررسی است :
اول اینکه این محصول کاملا طبیعی بوده و هیچگونه عوارضی برای شما در پی نخواهد داشت.
دوم اینکه هزینه خرید این محصول بسیار ارزان می باشد و شما با هزینه ای اندک می توانید اقدام به خرید پکیج لاغری 5040 نمایید و بعد از دریافت کالا هزینه آنرا به مامور پست بپردازید.
 
محصول چای سبز ایرانی ارائه شده در سایت علاوه بر خاصیت چربی سوزی و کاهش وزن فوق العاده ای که دارد می تواند برای بسیاری از موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته و نتایج درخشانی را بر جای بگذارد.با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا در مورد برخی از اثرات و خواص بی نظیر این گیاه برایتان بیشتر توضیح دهیم :
 
یکی از مهمترین خواص بهترین نوع چای سبز در درمان و پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها بوده و با توجه به مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان های موجود در برگ های این گیاه می توان از آن به عنوان یک گیاه مقاوم در برابر سرطان یاد کرد.در این میان محصول چای سبز تیما لاغری به نسبت سایر برندهیا دیگر از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و می توانید از این محصول در این جهت برخوردار شوید.این خواص در تمامی محصولات چای سبز شاید وجود داشته باشد اما قطعا با کیفیت به مراتب بالاتری می توان آنرا در محصولات چای سبز لاغری 5040 یافت.
 
محصول چای تیما 5040 می تواند برای شادابی و جوانی پوست شما کمک موثری باشد. این دمنوش لاغری جدا از چربی سوزی که می تواند داشته باشد از پیری زود راس جلوگیری کرده و در واقع برای شما جوانی را به ارمغان می آورد.محصول فوق با خواص بی نظیر آنتی اکسیدانی که دارد می تواند در این مورد نیز به خبوی و با کیفیت بسیار بالایی عمل نماید.
 
اگر هدفتان لاغری و کاهش وزن سریع و بدون عوارض است این روش می تواند بسیار مطئمن و دقیق باشد. دمنوش چای سبز
می تواند جایگیزین مناسبی برای چای سیاه در سبد غذایی شما باشد. شما اگر بتوانید به جای چای های معمولی در منزل از این نوع دمنوش استفاده نمایید خواهید دید که اثرات بسیار مثبتی در سلامتی شما خواهد گذاشت.
 
قیمت چای سبز تیما در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده و در عین با ترکیباتی که در بالا در مورد انها توضیح دادیم دارای طعم و مزه ای بسیار منحصر به فرد می باشد.
اما قبل از اینکه بخواهیم به خواص بیشتری از این دمنوش 5040 اشاره کنیم شاید این سوال در ذهنتان آمده باشد که بهترین زمان برای مصرف دمنوش گیاهی تیما کی است و در طی روز چند مرتبه می توانیم از این چای استفاده نماییم ؟
شما روزانه 3 الی 5 مرتبه و هر بار نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می توانید از این دمنوش گیاهی تیما استفاده نمایید و اگر این روند بتواند به صورت مکرر و ادامه دار باشد قطعا می توان نتایج خوبی را در آخر مشاهده کرد :
اما محصول چای سبز لاغری تیما با بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن و از طرفی با کاهش اشتهایی که برای شما به همراه می آورد براحتی و در عرض یک دوره کوتاه به میزان قابل توجهی از وزن شما را می کاهد.کیفیت ارائه شده رد برند تیما این اطمینان را به شما خواهد داد تا بدون هیچگونه مشکلی بتوانید از این دمنوش تیما استفاده نمایید و شاهد نتایج خوبی باشید.
محصول دمنوش کیسه ای تیما نیز دقیقا همان ترکیباتی را دارد که در نوع دم کردنی توضیح دادیم .شما از این محصول می توانید برای محیط های اداری و جاهایی که زمان کمی دارید استفاده نموده و براحتی و در زمانی کوتاه دمنوش را دم و مورد مصرف قرار دهید.
 
خواص چای سبز
چای سبز همانطور که گفته شد یکی از معجزات طبیعت است که به دلیل داشتن خواص فراوان مورد توجه بوده است. در ادامه به برخی از فواید این دمنوش گیاهی اشاره خواهیم کرد:
 
تقویت کننده عملکرد مغز
دارای خاصیت ضد سرطانی
آرامش بخش
کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
کاهش وزن
بالا بردن مقاومت بدن در برابر بیماری ها
اینها تنها بخشی از هزاران خاصیت این دمنوش است که به آن اشاره شد.
 
 
 
چای سبز یکی از انواع چای است که ما اغلب نام آن را بیشتر با کاربردهای دارویی می شنویم و در این مقاله هم قصد داریم تا در مورد خواص چای سبز بیشتر برای شما صحبت کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان همراه قرار گیرد. با ما همراه باشید.
 
چای سبز چگونه گیاهی است؟
 
چای 5040 یکی از انواع چای است که از گلبرگها و جوانه‌های تازه گیاه چای به دست می‌آید. در فرایند تولید چای سبز اکسایش بسیار کم انجام می گیرد. خوب است بدانید که چای سبز در انواع مختلفی از قبیل چینی و ژاپنی وجود دارد. نوع ژاپنی چای سبز به اوچا (به ژاپنی: 緑茶) شهرت دارد.
 
شما عزیزان علاقه مندان می توانید برای تهیه این محصول همین الان از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری خود را سفارش دهید . ما شرایط خرید اینرتنیت را به صورت زیر برایتان فراهم کرده ایم :
 
 
 
یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده همه جا سخن از ان است چای سبز می باشد. این نوشیدنی که تاریخچه ان باز می گردد که سرزمین های اسیای شرق دارای خواص بسیار زیادی بوده و در طب سنتی نیز به ان اشاره های فراوانی شده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار ایران در این رابطه چای سبز تیما می باشد. برند تیما در طول چند سال گذشته یکی از پر فروش ترین برندها بوده و خیلی زود توانسته جایگاه مناسبی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی بیابد.
 
محصولات چای لاغری تیما در دو مدل دم کردنی و کیسه ای تولید می شود و هر دو محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند.محصولات چای سبز دم کردنی این برند با قیمت 28 هزار تومان عرضه شده است و برای مصرف یکماه کفایت می کنند. محصولات چای کیسه ای تیما نیز دارای 100 عدد تی بگ بوده و برای مصرف یکماه شما کافی می باشد.اما نحوه خرید و تهیه این محصول به شرح زیر می باشد :
 
 
 
قیمت چای تیما در بسته بندی های مختلف
 
 
 
امروزه تناسب اندام و کاهش وزن یکی از دغدغه های مهم افرادی که دارای اضافه وزن هستند، شده است. هر چند راه های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد اما یکی از بهترین راه ها نوشیدن چای تیما است که با قیمت مناسبی در بازار وجود دارد. قیمت چای تیما با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. به ویژه اگر این محصول از فروشگاه ها و مراکز معتبر به صورت مستقیم خریداری شود می تواند از قیمت بسیار ارزان تر و مناسب تری برخوردار شود.
 
 
خرید پستی چای سبز تی بگ تیما
 
 




:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: