دلایل اصلی زود انزالی/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

یکی از سوالاتی که در خصوص استفاده از قهوه گانودرما به وجود می‌آید این است که آیا قهوه گانودرما در درمان زود انزالی موثر است یا نه و اینکه استفاده از قهوه گانودرما برای زود انزالی می‌تواند اثربخشی مناسب به درمان این مشکل را داشته باشد یا خیر ؟در ادامه با ما همراه باشید تا خواص قهوه گانودرما را برای زود انزالی مورد بررسی قرار دهیم.

دلایل اصلی زود انزالی
یکی از شایع‌ترین مشکلات آقایان در زندگی شهری زود انزالی است. این امر می‌تواند به دلیل مسائل مختلف از جمله داشتن استرس های کاری زیاد، نداشتن وقت و انرژی کافی برای انجام روابط جنسی، مصرف غذاهای با طبع سرد ،استفاده از فست فودها ،استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر و عواملی از این چنین اشاره کرد که همگی آنها می توانند موجب زود انزالی شوند.

همچنین مورد دیگری که باعث تشدید زود انزالی میشود این است که فرد می داند که هنگامی که قصد همبستری دارد و خیلی زود دچار انزال زودرس می شود. همین امر می تواند استرس را چندین برابر کند و هرچی بگذرد مشکل او در زود انزالی حاد تر میشود.

افزایش استرس همانطور که گفتیم می‌تواند خطر ابتلا به زود انزالی را تشدید می کند. یکی از مهمترین عواملی که در طب سنتی سبب بروز استرس می شود سرد شدن مغز است. سرد شدن مغز به این دلیل است که جریان خون در سر کاهش پیدا کرده و فرد دچار کندی عملکرد سه حافظه و خستگی روحی و فکری و استرس میشود.

در طب سنتی درمان های زیادی برای زود انزالی وجود دارد که همه آنها با اصلاح اخلاط چهارگانه در بدن صورت می گیرد و چنانچه این خل تا به سمت سردی رفته باشد می بایست با مصرف گرمیجات نسبت به درمان مزاج فرد اقدام شود.یکی از مهم ترین راهکارها برای درمان زود انزالی استفاده از گانودرما میباشد. قارچ گانودرما میتواند موجب بهبود عملکرد قلبی و عروقی و گردش خون در بدن شود و همچنین چنانچه بر اثر عواملی مانند چربی خون کلسترول خون و قند خون جریان خون در بدن به کندی صورت گرفته باشد این قارچ می‌تواند با بهبود وضعیت گردش خون به درمان زود انزالی کمک شایانی کند.
جهت استفاده از گانودرما بهترین نوع و بهترین روش مصرف آن استفاده از قهوه گانودرما می باشد. زیرا گازهای گانودرما که در بازار به صورت فله ای یافت می‌شوند در بسیاری از موارد تقلبی هستند و با قیمت‌های بسیار پایین به فروش می‌رسد همچنین می‌توان این اطمینان را آپدیت کنیم که این قارچ ها به صورت بهداشتی تهیه شده اند.علاوه بر این میزان قهوه گانودرما موجود در محصولات دکتر بیز به اندازه ای است که بدن به آن نیاز دارد و مصرف بی رویه گانودرما می تواند عوارض جبران ناپذیری برای بدن به همراه داشته باشد.

قهوه فوری سوپریم از محبوب ترین انواع قهوه های گانودرما می باشد که علاوه بر گانودرما حاوی جینسینگ و گیاه خرنوب است که می تواند برای درمان مشکلات آقایان گزینه اول و یک راهکار کاملا مناسب به شمار رود.

 

 

https://aryokala.ir/ganoderma-coffee-for-premature-ejaculation/





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: